Nu enkel nog kerstpapier zien te regelen, aangezien het sint voor en sint na is... En alles is schoon opgegaan vorig jaar en sintpapier wil ik niet aan beginnen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu enkel nog kerstpapier zien te regelen, aangezien het sint voor en sint na is... En alles is schoon opgegaan vorig jaar en sintpapier wil ik niet aan beginnen
Toralone schreef:Ik geloof dat ik -redelijk- geslaagd ben voor mijn gelukkige lootjeNu enkel nog kerstpapier zien te regelen, aangezien het sint voor en sint na is... En alles is schoon opgegaan vorig jaar en sintpapier wil ik niet aan beginnen
Had nog een leuk idee, maar dat is overal uitverkocht/uit assortiment.. Nu nog even verder denken
(misschien denkt mn sss dat ook over mij.)
amkeVH schreef:Joltsje schreef:Smijt bij alles maar in de doos hoor.. vind t wel prima. We hebben laminaat en een stofzuiger.
Ik las t verkeerd, alsof we laminaat en een stofzuiger als vulling mochten gebruiken
Is minder mooi geworden dan ik gehoopt had, maar hij is leuk. Loop nu een beetje vast qua cadeautjes. Zoveel 'nuttigs' post mijn lootje niet helaas. ynskek schreef:Restjes behang Chris....
Donna89 schreef:Kan maar zo zijn dat mijn lootje wel sinterklaas inpakpapier krijgt... Man en ik hadden allebei gehaald. Haha dus nu iets te veel in huis... maar misschien weet ik er nog een ander doeleinde voor