Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:21

Lekker logisch hij vraagt de prijs als je het vanavond komt halen en dan wil oenvolgende week komen haha.

En die mensen hebben er toch geen zaken mee waarom je je filmtickets niet weggeeft aan familie, en hoeven ze al zeker niet boos om te zijn :')

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 16:05

IHN schreef:
Maar weggeefhoek mag je dus geen geld vragen dus dat snap ik wel...laatste 2 zinnen snap ik niet...sorry :(.

Het was geen weggeefhoek, maar een verkoophoek...
_mexx_lady_ schreef:
Lekker logisch hij vraagt de prijs als je het vanavond komt halen en dan wil oenvolgende week komen haha.

En die mensen hebben er toch geen zaken mee waarom je je filmtickets niet weggeeft aan familie, en hoeven ze al zeker niet boos om te zijn :')

Dat vond ik ook. Het ging erom dat arme mensen er gratis heel gelukkig mee zouden zijn, en dat ook ik die mensen in mijn omgeving had. Die heb ik ook zeker wel, maar die ik kon bedenken hadden allemaal geen tijd voor 28 februari.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 16:39

Verkoophoek is wat anders idd...en nu snap ik de laatste 2 zinnen ook...ik heb ook arme mensen in mijn omgeving...vaak heeft dat ook een reden...moet ik dan met 80 uur werken mijn spullen weg gaan geven? Dikke doei..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:23

IHN schreef:
Verkoophoek is wat anders idd...en nu snap ik de laatste 2 zinnen ook...ik heb ook arme mensen in mijn omgeving...vaak heeft dat ook een reden...moet ik dan met 80 uur werken mijn spullen weg gaan geven? Dikke doei..

jij werkt toch geen 80 uur?
maar wel fijn dat je werk weer hebt gevonden, werk je nu in duitsland of toch weer in nederland?

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:34

Nu heb ik iemand die de verzendkosten niet heeft betaald >;) stond voor €15 op marktplaats en mevrouw biedt €10, nou vooruit akkoord gegaan. Nu heeft ze maar €10 overgemaakt terwijl ik het moet verzenden. En Oke een postzegel kost niet zoveel, maar moet ook nog speciaal enveloppe gaan kopen, die reken ik uiteraard nooit op de koper zijn kosten maar toch. Ze mocht het al voor €5 goedkoper krijgen :\

LauraO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:37

Vragen of ze alsnog de verzendkosten vermaakt. Dat is toch heel gewoon dat de koper dat erbij betaald. Ik had een keer teveel erbij overgemaakt voor de verzending, had die persoon mij netjes het teveel betaald teruggestort.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 23:21

Alja schreef:
IHN schreef:

maar wel fijn dat je werk weer hebt gevonden, werk je nu in duitsland of toch weer in nederland?

2 eigen bedrijven en loondienst in dl....heb nooit zonder werk gezeten hoor...begin dit jaar ontslag genomen.

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 01:45

Hier ook weer iets op marktplaats gezet, ben benieuwd wat voor reacties ik ga krijgen :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 05:12

Alja schreef:
IHN schreef:

Haha burn := felle tante die Alja *D

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 10:41

lieveli schreef:
Alja schreef:

Haha burn := felle tante die Alja *D

Hoezo dat? Is toch gewoon een vraag? En zoals je ziet geef ik eronder gewoon antwoord :). Dus niks burn.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 11:41

was idd niks fels aan eigenlijk vanaf mijn kant ;)
dacht alleen gehoord te hebben dat IHN geen werk meer had dus daarom was ik verbaasd ( iets met gemeenschappelijke kennissen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 11:58

Nou. Fietszitje is binnen. Compleet onder de roest en incompleet. Die kan zo de container in, dat doe ik een ander niet aan om te kopen.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 12:26

Alja schreef:
was idd niks fels aan eigenlijk vanaf mijn kant ;)
dacht alleen gehoord te hebben dat IHN geen werk meer had dus daarom was ik verbaasd ( iets met gemeenschappelijke kennissen)

Dat klopt dus niet :). De brief dat me op eigen verzoek eervol ontslag verleend wordt per jan. kan ik je laten zien. Mijn bedrijven draaien al langer en nieuwe contract is per jan ingegaan.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 12:31

whahhaha dat hoef ik niet te zien hoor, kan er best om slapen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 12:33

Zullen we het nu gewoon weer over rare mensen op marktplaats hebben in plaats van het al dan niet via de oom van de tante van de zus en daar de goudvis van die heeft gehoord van de buurpoes dat iemand wel of niet ontslagen is?

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 12:33

Alja schreef:
whahhaha dat hoef ik niet te zien hoor, kan er best om slapen :+

:D

Het was ook a matter of speaking. :D

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 12:34

Anoniem schreef:
Zullen we het nu gewoon weer over rare mensen op marktplaats hebben in plaats van het al dan niet via de oom van de tante van de zus en daar de goudvis van die heeft gehoord van de buurpoes dat iemand wel of niet ontslagen is?

Ikben de draad kwijt...ben ik dan de goudvis of de buurpoes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 12:36

Je snapt best wat m'n punt ermee is, toch?

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 12:42

Anoniem schreef:
Je snapt best wat m'n punt ermee is, toch?

Uiteraard...maar Een grapje mag toch? Ik geef gewoon antwoord op een vraag die me gesteld wordt, he..1 kort berichtje als antwoord op iets wat me ook per pb gevraagd had kunnen worden, en eentje als reactie op een of ander gerucht wat ik ff uit de wereld wilde helpen. Was voor mij een normale vraag nl...de reactie van Lieveli maakte dat het ineens een andere lading kreeg. En dat Alja daar dan op reageert dat ze het niet als sneer bedoelde snap ik dus ook.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 12:49

Wat balen rachelle dat het stoeltje niet bruikbaar is.
Was dat niet te zien op de foto?
Heb je nog contact opgenomen met de verkopen

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 12:59

Was dit op de foto niet te zien? En is eigenlijk ook wel iets van de verkoper om dat even te melden..

Krijg je het er niet af gepoetst? Of heb je dan geenframe meer rond het zitje?

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:03

Bij action hebben ze anti roest..werkt perfect. Zelf heb ik heel erge verroeste hoefijzers weleens weer glimmend gekregen door in een bad ph- (voor zwembad) te zetten..maar goed...de ontbrekende onderdelen komen daar niet mee terug. Niet netjes van verkoper.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:14

Op de foto was het niet te zien en zaten de voetbeschermers/voethouders er gewoon bij. Kussentje erin is ook compleet afgesleten en afgeragd, verkoper zegt doodleuk ja dan had je het op moeten halen dan had ik de voetjes niet kunnen vergeten.

Ga nu maar gewoon een nieuwe halen want durf hier m'n kind niet in te vervoeren.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:22

Anoniem schreef:
Op de foto was het niet te zien en zaten de voetbeschermers/voethouders er gewoon bij. Kussentje erin is ook compleet afgesleten en afgeragd, verkoper zegt doodleuk ja dan had je het op moeten halen dan had ik de voetjes niet kunnen vergeten.

Ga nu maar gewoon een nieuwe halen want durf hier m'n kind niet in te vervoeren.

Niet normaal. Maar idd je weet ook niet waar het frame evt te zwak is...

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:24

Dat is echt balen zeg en zeker heel asociaal van die verkoper en dan ook dat berichtje terug bah!