En die mensen hebben er toch geen zaken mee waarom je je filmtickets niet weggeeft aan familie, en hoeven ze al zeker niet boos om te zijn

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
IHN schreef:Maar weggeefhoek mag je dus geen geld vragen dus dat snap ik wel...laatste 2 zinnen snap ik niet...sorry.
_mexx_lady_ schreef:Lekker logisch hij vraagt de prijs als je het vanavond komt halen en dan wil oenvolgende week komen haha.
En die mensen hebben er toch geen zaken mee waarom je je filmtickets niet weggeeft aan familie, en hoeven ze al zeker niet boos om te zijn
IHN schreef:Verkoophoek is wat anders idd...en nu snap ik de laatste 2 zinnen ook...ik heb ook arme mensen in mijn omgeving...vaak heeft dat ook een reden...moet ik dan met 80 uur werken mijn spullen weg gaan geven? Dikke doei..
Alja schreef:IHN schreef:Verkoophoek is wat anders idd...en nu snap ik de laatste 2 zinnen ook...ik heb ook arme mensen in mijn omgeving...vaak heeft dat ook een reden...moet ik dan met 80 uur werken mijn spullen weg gaan geven? Dikke doei..
jij werkt toch geen 80 uur?
maar wel fijn dat je werk weer hebt gevonden, werk je nu in duitsland of toch weer in nederland?
Alja schreef:IHN schreef:Verkoophoek is wat anders idd...en nu snap ik de laatste 2 zinnen ook...ik heb ook arme mensen in mijn omgeving...vaak heeft dat ook een reden...moet ik dan met 80 uur werken mijn spullen weg gaan geven? Dikke doei..
jij werkt toch geen 80 uur?
maar wel fijn dat je werk weer hebt gevonden, werk je nu in duitsland of toch weer in nederland?
Alja schreef:was idd niks fels aan eigenlijk vanaf mijn kant
dacht alleen gehoord te hebben dat IHN geen werk meer had dus daarom was ik verbaasd ( iets met gemeenschappelijke kennissen)
Anoniem schreef:Zullen we het nu gewoon weer over rare mensen op marktplaats hebben in plaats van het al dan niet via de oom van de tante van de zus en daar de goudvis van die heeft gehoord van de buurpoes dat iemand wel of niet ontslagen is?
Anoniem schreef:Je snapt best wat m'n punt ermee is, toch?
Anoniem schreef:Op de foto was het niet te zien en zaten de voetbeschermers/voethouders er gewoon bij. Kussentje erin is ook compleet afgesleten en afgeragd, verkoper zegt doodleuk ja dan had je het op moeten halen dan had ik de voetjes niet kunnen vergeten.
Ga nu maar gewoon een nieuwe halen want durf hier m'n kind niet in te vervoeren.