Ik heb deze week geen tijd om het op te halen hoor, of het moet vóór woensdag geleverd worden. Oftewel morgen. Maar morgen gaat het pas op de bus. Dus wordt volgende week dinsdag op zn vroegst dat ik het zelf kan halen. Hopelijk is het er dan ook, want anders wordt het serieus pas de donderdag erop dat ik in de gelegenheid ben
Ik ben zooooo benieuwd naar die Hidalgo, vond 'm zo prachtig op de plaatjes! Maar durfde het echt niet aan omdat ik nauwelijks wat ruik op electrische helaas..
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 02-05-16 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Hopelijk is het er voor de 19de.. Maar uit Duitsland meestal wel, weet alleen niet wat Kiala doet.. Maar weet sowieso niet of het verstandig is die wax dan wel mee te nemen bedenk ik me nu agh anders nog ff geduld
Dat gaat wel lukkenmaar dat is dus de enige dag dat ik in gelegenheid ben het op te halen maar weet niet hoe laat de planning voor de efteling is. En eigk zouden we sushi date doen zodat er geruild kan worden
Ik heb net schandalig veel besteld bij ILC Het was een eindtotaal van 3 nullen Maar het mag wel, ben namelijk geslaagd voor mijn rijbewijs!!!
Bora Beach medium tumbler Watermelon Patch wax melts Cabin in the Woods wax melts Enchanted Paris medium tumbler Florence Nightlife medium tumbler Moroccan Illumalid Copper Baroque Elektrische Brander
Ben aan het twijfelen om BBW te bestellen, maar bij fun fragrance vind ik niet echt een geurtje dat eruit spring
Skessa_
Geplaatst: 03-05-16 15:31
Ahw ik heb Vanilla Bean MM besteld, maar nu toch maar de 3 wick En Venice Peach Bellini. Daar heb ik bij Cozy 10 x heen en weer mee gelopen.. wel niet.. wel niet enz