Ik heb nog niet bij die van mij geslapen, en hij ook niet bij mij. Ik vind dat best een dingetje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Vind het wel apart dat er hier gedaan wordt alsof een gast ultiem respectvol en een echte heer is als hij niet aan je zit als je blijft slapen moet ik zeggenZo speciaal hoort dat imo niet te zijn. Samen in een bed slapen is geen vrijkaart om elkaar maar suf te gymmen en als het zo uitkomt dat blijven slapen handiger is dan heeft hij ook geen automatische toestemming.
Emmaa_ schreef:Yunaa schreef:Een man moet wel een getraind lijf hebben hoor! Niet extreem gespierd, dat gaat te ver, maar een mooi getraind lichaam is wel een pré. Ik ben niet zo van de hangbuikzwijnen, iets met kritisch en ijdel zijn en zo
Dus alle mannen die niet afgetraind zijn, zijn hangbuikzwijnen?Ik ben toch zelf ook niet afgetraind? Ben ik dan ook een hangbuikzwijn?
Yunaa schreef:Emmaa_ schreef:Dus alle mannen die niet afgetraind zijn, zijn hangbuikzwijnen?Ik ben toch zelf ook niet afgetraind? Ben ik dan ook een hangbuikzwijn?
Jij neemt het te serieus
LoesvL schreef:Omtrent t slapen, gymmen hoeft niet te gebeuren als je bij elkaar blijft slapen aangezien je ook kan gymmen zonder bij elkaar te blijven slapen.
Als beide willen dat het gebeurt, gebeurt het toch!
Wil je niet dat het gebeurt kom je voor jezelf op en moet die het maar accepteren, anders is het zeker een doei.
Lougino schreef:Oh jee LoesvL, hoe kijk je daar zelf tegenaan? Mijn pa zou overigens ook geen gat in de lucht springen hoor, dat is een beetje een ouderwets figuur wat dat betreft.. Maar ja jij moet blij met je man zijn, dan draait hij vast wel bij toch.
Aight schreef:lieveli schreef:Ik zou ook niet bij iemand kunnen slapen zonder te gymmen als ik iemand leuk vind. Dus ik heb wat gegymd in mijn dateperiode, meer dan ik ooit tijdens LO op de middelbare school deed
Dat is te hopen ja