Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 14:54

Mee eens :j Slapen is slapen. Wordt het anders, dan merkt hij dat vanzelf wel :))

Ik heb nog niet bij die van mij geslapen, en hij ook niet bij mij. Ik vind dat best een dingetje := En ik slaap ook gewoon niet zo goed als er iemand naast me ligt. En de laatste weken is mijn slaap echt héilig.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 15:00

Emmaa_ schreef:
Vind het wel apart dat er hier gedaan wordt alsof een gast ultiem respectvol en een echte heer is als hij niet aan je zit als je blijft slapen moet ik zeggen :o Zo speciaal hoort dat imo niet te zijn. Samen in een bed slapen is geen vrijkaart om elkaar maar suf te gymmen en als het zo uitkomt dat blijven slapen handiger is dan heeft hij ook geen automatische toestemming.

Stille meelezer hier, maar ben het he-le-maal hiermee eens! Nou zijn Em en ik het wel vaker met elkaar eens, maar toch :')

Uhnee, goede keuze in mijn ogen.

Jammer Lougino!

Berdien, vind dat ook best een dingetje ja.. Kijk, ONS vind ik af en toe ook leuk, maar als ik er potentie in zie vind ik het lastiger op de een of andere manier.

En om ermee in huis te vallen; heb ook een tinder date weer morgen. Hij is professor aan de uni waar ik ook werk, gelukkig een andere faculteit. Heb hem nu 2 keer gezien, leuke vent, gelukkig geen Nederlander, en intelligent en reislustig. En we zijn dus allebei wetenschapper nerds, dus dat is leuk :=

M'n vorige 3 scharrels waren allemaal ontzettend sterk/gespierd, heerlijk om naar te kijken en voelen. Deze is eerder klein en een beetje ielig, dus ben benieuwd hoe dat gaat zijn..

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 15:01

Agja er zijn geen vaste regels voor. Is maar net hoe het uitkomt.
Wel goed van je uhnee hopelijk reageert die ook goed.

Ik ben wel eens al bij date 1 eens bij iemand wezen slapen (toen was ik 17, hij mijn eerste vriendje) bij mijn recente ex heeft dat lang geduurd, hij had christelijke ouders dus dat was nogal een dingetje.. Gisteren was ik spontaan bij mijn date blijven slapen. Het was ineens alweer 01:00 dus toen maar blijven slapen.

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 15:21

Jaaaaa La! :D :D Wat leuk! App eens een foto door!

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 15:39

Moet ook kunnen toch ? Slapen is slapen hoeft verder niks achter te zitten :)

Ik heb even een update .
Gisteren was ik in de stad en kreeg ik opeens een belletje , drie keer raden ... Of ik in de stad was en of we even af konden spreken . Ik kan natuurlijk geen nee zeggen en we hebben uiteindelijk een hele leuke avond gehad!

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:17

Blijven slapen is toch niet gelijk gymmen (zoals jullie dat zo mooi noemen)? Ik heb ook vrienden die dat wel vinden, maar ik vind dat echt onzin!

Chubby... dat is nou precies de term die bij mij past haha, en als ik mag kiezen, doe mij ook maar een meid die een beetje "chubby" is, lekker zacht :):)

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 22:54

Voor mij is blijven slapen ook niet hetzelfde als gymmen! Goed je eigen grenzen aangeven en dan komt het wel goed!

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 23:54

Ik houd het ook bij slapen als de afspraak 'slapen' is.

Nou laatst had ik dus weer een leuke match en heb ik één keer geen accounts op sociale media gecontroleerd. Gisteren uit nieuwsgierigheid toch maar gedaan en hij blijkt al 4 jaar een relatie te hebben :oo Toen ik hem ermee confronteerde ontkende hij het eerst en vroeg hij of ik wel zeker wist of hij een relatie had. Toen zei hij dat z'n relatie niet lekker loopt.. Niet te geloven...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 00:07

Ugh, weer zo'n viesbal. Wees er dan gewoon vanaf het begin eerlijk over...

Ooohhh ik kom net van vriendje vandaan en hij is zo leuk. En zó schattig :+: Ons (nou ja, mijn :') ) probleempje hebben we (ik :') ) bespreekbaar gemaakt en nou is het al een heel stuk opgelost :)) <<)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 09:16

Emmaa_ schreef:
Yunaa schreef:
Een man moet wel een getraind lijf hebben hoor! Niet extreem gespierd, dat gaat te ver, maar een mooi getraind lichaam is wel een pré. Ik ben niet zo van de hangbuikzwijnen, iets met kritisch en ijdel zijn en zo O:)

Dus alle mannen die niet afgetraind zijn, zijn hangbuikzwijnen? :') Ik ben toch zelf ook niet afgetraind? Ben ik dan ook een hangbuikzwijn?

Jij neemt het te serieus :=

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 09:20

Yunaa schreef:
Emmaa_ schreef:
Dus alle mannen die niet afgetraind zijn, zijn hangbuikzwijnen? :') Ik ben toch zelf ook niet afgetraind? Ben ik dan ook een hangbuikzwijn?

Jij neemt het te serieus :=

Hoezo? Jij vindt dat geen onaardige en respectloze opmerking? :+ Jij zou het prima vinden als een man zo over zwaardere vrouwen zou praten?

Goed, ik kruip weer onder m'n meeleessteen :o

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 09:26

Eulogy schreef:
Hoezo? Jij vindt dat geen onaardige en respectloze opmerking? :+ Jij zou het prima vinden als een man zo over zwaardere vrouwen zou praten?

Goed, ik kruip weer onder m'n meeleessteen :o

Als je het te serieus leest, kan ik begrijpen dat je het zo opvat en er een probleem van maakt. :))

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 09:28

Gister heeft Roemeen voor me gekookt en filmpje gekeken.
Vanmorgen mn ouders maar eens verteld dat hij niet Nederlands is en mijn vader was toch niet zo blij, even kijken hoe het vervolg eruit ziet. :')

Omtrent t slapen, gymmen hoeft niet te gebeuren als je bij elkaar blijft slapen aangezien je ook kan gymmen zonder bij elkaar te blijven slapen.
Als beide willen dat het gebeurt, gebeurt het toch!
Wil je niet dat het gebeurt kom je voor jezelf op en moet die het maar accepteren, anders is het zeker een doei.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 15:34

LoesvL schreef:
Omtrent t slapen, gymmen hoeft niet te gebeuren als je bij elkaar blijft slapen aangezien je ook kan gymmen zonder bij elkaar te blijven slapen.
Als beide willen dat het gebeurt, gebeurt het toch!
Wil je niet dat het gebeurt kom je voor jezelf op en moet die het maar accepteren, anders is het zeker een doei.

Mee eens!

Al is het wel zo dat niet alle mannen nee kunnen accepteren. De mijne gelukkig wel :)
Overigens nog niet met elkaar geslapen. Al weet ik wel bijna zeker dat er waarschijnlijk weinig geslapen gaat worden dan :+

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 15:59

Tamara <<) <<) <<)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:30

Mijn vriend heeft na 4 a 5 dates bij mij geslapen, maar er is toen niks gebeurt hoor :) Vonden we allebei niet meer als normaal eigenlijk. Als je je ergens niet prettig bij voelt > spreek het uit (!).

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:52

Oh jee LoesvL, hoe kijk je daar zelf tegenaan? Mijn pa zou overigens ook geen gat in de lucht springen hoor, dat is een beetje een ouderwets figuur wat dat betreft.. Maar ja jij moet blij met je man zijn, dan draait hij vast wel bij toch.

Slapen zonder gym bij een man die je echt leuk vindt lijkt me nog aardig lastig haha (als het aan mij ligt dan he :') )

Heb na paar weken alleen maar gekkies toch weer een leuke vent ontmoet op tinder, en hij woont in de buurt, dat mag ook in de krant haha.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:59

Ik zou ook niet bij iemand kunnen slapen zonder te gymmen als ik iemand leuk vind. Dus ik heb wat gegymd in mijn dateperiode, meer dan ik ooit tijdens LO op de middelbare school deed :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 17:03

lieveli schreef:
Ik zou ook niet bij iemand kunnen slapen zonder te gymmen als ik iemand leuk vind. Dus ik heb wat gegymd in mijn dateperiode, meer dan ik ooit tijdens LO op de middelbare school deed :')

Dat is te hopen ja :')

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 17:04

Lougino schreef:
Oh jee LoesvL, hoe kijk je daar zelf tegenaan? Mijn pa zou overigens ook geen gat in de lucht springen hoor, dat is een beetje een ouderwets figuur wat dat betreft.. Maar ja jij moet blij met je man zijn, dan draait hij vast wel bij toch.

Ik heb het de jongen verteld en als mijn vader niet bij draait het sowieso niks gaat worden aangezien ik een goede band met mijn ouders heb en dit niet laat verpesten door een jongen.
Weet zelf ook niet zeker of het iets wordt aangezien het wel een beetje gek is, niet Nederlands.
Maar we hebben het zeker gezellig en zou het niet erg vinden nog eens af te spreken en wat maakt Nederlands of niet Nederlands nou uit, heel dubbel allemaal.
Mijn vader geeft toe 'wereldvreemd' te zijn, ook ouderwets inderdaad maar toch had ik gehoopt dat die zou zeggen oke vind het leuk voor je, of het dan iets serieus wordt is een tweede punt natuurlijk.
Ik wacht zijn reactie af (wat mijn vader nog meer zegt) en beslis dan verder wat ik doe.
En hij zegt altijd; Loopt genoeg leuks rond dus zoek maar wat 'fatsoenlijks'

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 17:10

Mijn vriend heeft 3 jaar een relatie gehad met een Sloveens meisje. Als jouw Roemeen echt wil integreren en open staat voor jouw cultuur komt het helemaal goed.

Aight schreef:
lieveli schreef:

Dat is te hopen ja :')

Tr*t. :')

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 17:13

Ja hij woont hier 4 jaar, werkt bij de Rabobank en blijft hier wonen, met hem geen probleem dus, Nederlands spreken is die aan het leren.
Vanavond 'aan de keukentafel' maar eens over hebben haha

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 17:14

Blijven slapen zonder t gymmen maar de gene wel rete aantrekkelijk te vinden lukt mij ook niet hoor

@Lieveli _O- _O- Geniaal

@LoesV, soms kan het natuurlijk ook ontzettend zijn he. En nouja het is nu eenmaal een feit dat de oostblokkers in Nederland nogal als crimineel bekend staan. Maar dat betekend dus absoluut niet dat ze dat ook allemaal zijn! Soms hebben die oudjes gewoon even levend bewijs nodig om te zien dat het allemaal niet zo zwart is.
Ik was eventjes aan het daten met een Braziliaan, vond mijn moeder in het begin ook niet heel tof, maar na een tijdje werd ze toch wel benieuwd. Uiteindelijk niks geworden door een date cultuur verschil :Y)

@Lougino, dat is fijn! We verwachten binnenkort een update haha

Hier inmiddels al een tijdje op en af met iemand aan het praten. Alleen hij woont in Belgie en ik omg Amsterdam _O- Hij was in de buurt op training en toen gematched... Verdorie
En trouwens... nog een defensie kerel haha

Ondertussen wil mn ex met me praten, dus als ik niet meer reageer zit in op het politiebureau voor poging tot doodslag haha (grapje). Scheelt wel dat het geen is donderdag
Spoiler:
throw back thursday, of te wel gymmen met je ex...

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 17:51

Ik wilde jullie deze niet onthouden :')

Afbeelding

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:18

LoesvL schreef:
Tamara <<) <<) <<)

Hahaha idd als t aan mij ligt wel ja en volgens mij denkt hij d'r niet veel anders over... maarja hij is dan ook wel onwijs <3