Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSannee schreef:Iejoorr schreef:Warboel schreef:Jahingen ook bordjes "hier wordt een nieuw omroepsysteem getest" die stem zei Alphen ad Rijn
Waddinxveen vindt ze ook lastig om uit te spreken
"Ede-Wageningen" moet ook nog even aan gewerkt worden
debsoleino schreef:Ik reis echt nooit meer met de trein maar vorige week moest ik een keer met de trein. Op de terug weg, voordat de trein aankwam bij het eindstation, kwam de condecteur een rondje maken en aan de reizigers vragen of ze een prettige reis hadden gehad en of wij nog vragen aan hem hadden. Ik stond er verbaast van te kijken Haha. Die man voerde met trots zijn werk uit. Ik stapte helemaal vrolijk de trein uit!![]()
Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?
Elitedeux schreef:Ik stapte net in de trein in Zutphen, komt er een hele verwarde man in de trein. Schreeuwen en doen. ik citeer "Ik sta hoger dan Wilhelmina. Ook hoger dan generaal Karel en generaal Jan. Maar ik moet niet hoger komen, anders schieten ze mij de kop eraf. " Moet zeggen dat ik het niet zo prettig vond en blij was dat ik er 12 minuten later weer uit mocht
Joaltijd schreef:Wat onbeschoft van die vrouwen in de bus! Mag je gratis mee () reageer je zo..
Daar zit meer dan alleen stress achter.
Es_ther schreef:Elitedeux schreef:Ik stapte net in de trein in Zutphen, komt er een hele verwarde man in de trein. Schreeuwen en doen. ik citeer "Ik sta hoger dan Wilhelmina. Ook hoger dan generaal Karel en generaal Jan. Maar ik moet niet hoger komen, anders schieten ze mij de kop eraf. " Moet zeggen dat ik het niet zo prettig vond en blij was dat ik er 12 minuten later weer uit mocht
Serieus? Dan was je net na mij op t station! Welke trein had je?
corine1981 schreef:Helaas trekken ze geluk het discriminatiekleed aan. ..
Met alles waar ze je ze op aanspreekt.
Totaal onterecht, het is bij mij gewoon la tone quiz fait la musique