Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 23:14

StonedRomy schreef:
Ik zat vandaag bij de huisarts. Werd geholpen door iemand die zijn coschappen daar hield... Aan het eind van het gesprek kwamen we er pas achter dat we allebei Nederlands spreken en dat het gehele consult in het Engels doen overbodig was...

ik kwam ook nog eens beter uit mijn woorden in het Engels, hoe erg!

:')

Ik zat zondag bij de ehbo omdat ik dacht m'n duim gebroken te hebben. Zegt die muts van de spoedpost (huisarts);

Nee ik denk niet dat het gebroken is.... Tja om het zeker te weten zou je een foto moeten maken, maar ja."

|o

M'n vader: goh, zullen we dat even doen dan?
Ha: ja dat kan, maar dan wordt het wel een duurdere rekening.

Bloodymary

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 23:30

Nog even een kattenpestverhaaltje. Die van ons is gek op ijs. Maar dat krijgt ze niet, het enige dat ze mag is een lege bak van Haagen Dasz of Ben & Jerry's uitlikken. Maar dan gaat ze zo diep dat ze precies met haar hoofd vast blijft zitten. Zo grappig om te zien hoe ze dan allemaal achteruit gaat rennen met dat ding op haar kop en schudden en zo. Duurt meestal maar 15 seconden of zo hoor, en daarna is ze niet gestresst of zo. Maar zo grappig.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 01:31

Bloodymary schreef:
Nog even een kattenpestverhaaltje. Die van ons is gek op ijs. Maar dat krijgt ze niet, het enige dat ze mag is een lege bak van Haagen Dasz of Ben & Jerry's uitlikken. Maar dan gaat ze zo diep dat ze precies met haar hoofd vast blijft zitten. Zo grappig om te zien hoe ze dan allemaal achteruit gaat rennen met dat ding op haar kop en schudden en zo. Duurt meestal maar 15 seconden of zo hoor, en daarna is ze niet gestresst of zo. Maar zo grappig.

Komt me bekend voor :))

Afbeelding

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 01:35

Dit is echt het leukste topic van Bokt :') :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 03:39

BaileyMix schreef:
Dit is echt het leukste topic van Bokt :') :')

Inderdaad.:')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 07:09

Confession: mijn wekker gaat altijd heel vroeg en daarna blijf ik nog heerlijk een tijdje liggen doezelen... tot het moment dat ik mijn broertje begin te horen (hij heeft de slaapkamer naast mij). Zodra mijn broertje uit bed stapt, spring ik uit bed en ren ik naar de badkamer toe :').
Dit zodat ik niet een half uur tot 3 kwartier op hem hoef te wachten :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 07:18

M_D_H schreef:
Confession: mijn wekker gaat altijd heel vroeg en daarna blijf ik nog heerlijk een tijdje liggen doezelen... tot het moment dat ik mijn broertje begin te horen (hij heeft de slaapkamer naast mij). Zodra mijn broertje uit bed stapt, spring ik uit bed en ren ik naar de badkamer toe :').

Zo gaat het hier thuis precies _O-
Tegenwoordig hebben we vaak hele wisselende collegetijden, maar als we tegelijk bij de badkamer moeten... oeioei haha!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 07:22

xSannee schreef:
M_D_H schreef:

Zo gaat het hier thuis precies _O-
Tegenwoordig hebben we vaak hele wisselende collegetijden, maar als we tegelijk bij de badkamer moeten... oeioei haha!

Haha ik woon niet meer thuis, maar dit is zo herkenbaar :') ik heb drie zussen en als een van hen in de badkamer was duurde het minimaal een half uur voordat ze er weer uit was. Make up en alles mochten we niet in de badkamer doen :P

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 07:26

Het erge is dat ik ook gewoon nog een wasbak en spiegel op mijn kamer heb, dus dat ik alles ook prima op mijn kamer kan doen :')
Maar, ik als ik naar de wc moet, dan moet ik toch naar de badkamer, dus dan kan ik net zo goed mijn tandenpoetsen etc op de badkamer :')...
Moet wel zeggen, ik douchen vanwege mijn dikke haar savonds (anders is het zo nat als ik naar mijn werk fiets) en mijn broertje smorgens, dus ik ben ook daadwerkelijk minder lang bezig op de badkamer :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 08:13

Waarom niet gewoon de badkamer delen?
Hier lopen we gewoon in en uit als er iemand bezig is, anders zijn we geheid te laat. Beginnen allemaal op de zelfde tijd, en ik vertik het om voor even tandenpoetsen en aankleden een uur eerder op te staan. En broertje ook, dus moeten we delen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 08:25

Confession: ik heb zojuist voor het eerst mijn foei-lijst gebruikt, en het is heeeeeerlijk om het gevoel te hebben dat die persoon niet bestaat :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 08:39

Steeph schreef:
Confession: ik heb zojuist voor het eerst mijn foei-lijst gebruikt, en het is heeeeeerlijk om het gevoel te hebben dat die persoon niet bestaat :D

Totdat je alsnog in elk topic ziet 'Pietje heeft hierop gereageerd. Wil je dit bericht zien?' :+

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 08:46

Ik vond de andrelon reclames altijd zoooo overdreven. Nu had ik echt even cremespoeling nodig en dacht nouja voor deze keer dan. Mn haar is nu zo mooi... ik kan niet stoppen met lachen. Lijk net zo'n figuur uit de reclame :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 09:14

Selina schreef:
Steeph schreef:

Totdat je alsnog in elk topic ziet 'Pietje heeft hierop gereageerd. Wil je dit bericht zien?' :+

Daar stoor ik me eigenlijk niet aan, veel beter dan al die berichten meteen zien :o

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 09:15

Froukje schreef:
Waarom niet gewoon de badkamer delen?
Hier lopen we gewoon in en uit als er iemand bezig is, anders zijn we geheid te laat. Beginnen allemaal op de zelfde tijd, en ik vertik het om voor even tandenpoetsen en aankleden een uur eerder op te staan. En broertje ook, dus moeten we delen.

Hier is het zo dat we allebei echt willen douchen. Dus niet alleen tandenpoetsen, als dat zo zou zijn zouden we uiteraard de badkamer delen. Maar de douche delen... :))

Ik ben niet langer dan 20 minuten in de badkamer. Mijn broertje net zo. Make up e.d. doe ik in m'n slaapkamer.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 09:24

Selina schreef:
Steeph schreef:

Dit inderdaad _O-
Heb ook eens de foei-lijst gebruikt, heerlijk! Tot ik een topic van haar tegen kwam en nieuwsgierig werd wat er stond :+ Uiteindelijk haar weer verwijderd van de foeilijst, scheelde steeds weer klikken dat ik het bericht wilde zien :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:37

The Circle of Life van The Lion King maakt me aan het huilen... :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:42

Zo zag onze hond er regelmatig uit toen mijn zusje en jaar of 9 was, ze heeft nooit ook maar 1 kik gegeven! <3
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:44

Mijn ouders hadden vroeger thuis een kat die er al was voordat ik geboren werd, en dat was ook echt zo'n kinderkat. Pikte alles, haalde nooit uit en was nooit zo speels dat ze ons aanviel. Mijn zusje heeft dat beest echt aan de staart opgetild, we sleurden haar altijd mee naar boven en weer mee naar beneden.. En altijd maar lief spinnen en kopjes geven <3 Mijn hart brak echt toen dat beestje werd ingeslapen, heb nog nooit zo hard gehuild.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:49

Onze hond heeft ook wat te verduren gehad vroeger, maar we hebben hem nooit pijn gedaan en hij heeft nooit een kik gegeven. Ideaal beest, zo lief, ik leerde hem allerlei kunstjes :D Hij kreeg vaak dingen op z'n kop gezet (van lege puddingbekers tot badeendjes, en altijd keek hij hetzelfde :') )

Ik mis dat beest echt, toen hij werd ingeslapen voelde het alsof ik een familielid verloor. En dat is misschien ook wel een confession... veel mensen snappen niet dat ik mijn beste maatje die 13,5 jaar in m'n leven is geweest, net zo erg kan missen als m'n opa.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:52

Ik heb mijn vader maar twee keer zien huilen in mijn leven - de ene keer was toen ik hem iets heel heftigs en persoonlijks vertelde waar hij ontzettend van overstuur raakte, en de andere keer was toen onze kat werd ingeslapen. Mijn vader is geen emotioneel persoon maar hij kon het niet bevatten dat dat beestje, die toch elke avond even bij hem op schoot kroop voor een knuffel, ineens weg was.

Ze hebben een half jaar later een kitten gekocht, die begint nu ook knuffelig te worden, maar het blijft toch anders. Onze eerste kat was echt een gouden <3 Nu heb ik in mijn studentenhuis ook van die heerlijke boefjes, zulke kinderkatten. De een super rustig en kalm, komt graag bij je liggen maar eist weinig aandacht op, en de ander echt een druktemaker/terrorist die de hele boel bij elkaar zeikt en graag zijn aandacht opeist als hij er zin in heeft.. Maar ook eentje die nooit zou krabben of bijten.

Dit is de kat van mijn ouders, god wat mis ik dat beest zeg :+:
Afbeelding

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:56

JONGENS hou op nu wil ik een katje kopen en opsluiten in mijn kamer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:58

Jen ik denk dat je mijn mening hierover wel weet :)) Katten in een studentenhuis zijn niet alleen super gezellig maar ook praktisch. Kan je het niet overleggen met je huisbaas? Misschien dat je huisgenoten er ook wel graag eentje willen. Het fijne aan katten is dat ze hun eigen weg toch wel gaan, vooral als ze naar buiten mogen. Wij lieten onze kat thuis regelmatig een midweek alleen en dat was echt geen probleem. Zorgen dat er genoeg voer staat, lekkere ligplekjes en het luikje open en die vermaakte zich wel hoor. Altijd blij als we weer thuis waren, maar nooit verdrietig als we er een keer niet waren.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:00

Haha, jaa mijn andere huisgenoten willen het ook! Alleen is de huisbaas ehm nogal apart (confession: ik heb een hekel aan mijn huisbaas omdat ze een oude vrek is) dus dat wordt moeilijk.. Maar ik blijf uitkijken naar een appartementje :D

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:02

Door al jullie confessions over dieren heb ik onze hond opgehaald van beneden en nu liggen we gezellig samen in bed te knuffelen. Terwijl ze van mijn moeder niet boven mag komen, laat staan in bed :+