Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carr_friesje schreef:Aan een collega.
Moet altijd 20 minuten lopen naar de bus en het was echt pokkeweer die dag.
Zij woont vlak bij een halte waar mijn bus stopt en komt daar ook langs op weg naar huis.
Ik vroeg of ze met de auto was en zo ja, of ik 's middags een stukje met haar mee kon rijden richting bushalte en toen kreeg ik letterlijk als antwoord: "ja ik ben met de auto maar ga jou niet meenemen, ben geen taxicentrale..."
Die hoeft mij in het vervolg dus ook echt niks meer te vragen.
Carr_friesje schreef:Aan een collega.
Moet altijd 20 minuten lopen naar de bus en het was echt pokkeweer die dag.
Zij woont vlak bij een halte waar mijn bus stopt en komt daar ook langs op weg naar huis.
Ik vroeg of ze met de auto was en zo ja, of ik 's middags een stukje met haar mee kon rijden richting bushalte en toen kreeg ik letterlijk als antwoord: "ja ik ben met de auto maar ga jou niet meenemen, ben geen taxicentrale..."
Die hoeft mij in het vervolg dus ook echt niks meer te vragen.
The_Cat schreef:Waarschijnlijk marter in men auto ><
deze ochtend melding dat de koelvloeistof leeg was, nogal vreemd voor een auto van <1j oud
Doe de motorkap open, op het eerste zicht niets te zien, buiten dan een leeg reservoir van de koelvloeistof en een kippenei in mijn auto.. Waarschijnlijk heeft dat beest ergens een kabel kapot gebeten die ik niet kan zien, en als verrassing nog een kippei gedumpt. Fijn zo
Lisitano schreef:Ik had jouw gezicht wel willen zien toen je een kippenei onder je motorkap vondSorry.
Wel heel erg balen natuurlijk.
Ik stond vanochtend in de file, heb anderhalf uur over 25 km gedaan. Daar krijg je me echt gek mee.