Rennie schijnt te helpen. Weet niet of je dat in huis hebt? Ik ben ook nog wakker probeer een film te kijken maar de wifi is zo slecht boven dat hij telkens moet laden Heb de router al aan en uit gedaan maar nog niks verbeterd helaas
@nynke, tot nu toe helpt niets en ben ik nogsteeds wakker. Zit nu rechtop in bed want als ik lig heb ik het gevoel dat het zuur zo mijn keel instroomt en wordt ik misselijk
Bij maagzuur kan doodgeslagen cola ook goed werken en ff extra kussen onder je hoofd, dan heb je dr minder last van.
claudiadvx
Geplaatst: 28-07-15 01:52
Vanaf de helft gelukkig wel zonder onderbrekingen kunnen kijken wat hou ik toch minions Kussen onder je matras dan? Dan lig je wat hoger en komt het niet zo snel bij je keel
Wat vervelend Eloya, ik weet zo 1 2 3 ook niks wat helpt want ik heb er zelf geen last van.
Ik ga maar eens een poging doen ik heb net lekker yt filmpjes liggen kijken maar schrok wel toen ik de tijd zag haha! Truste en succes voor iedereen met nachtdienst.
Wat een hoop wakker hier zeg! Hier ook al vanaf 4 uur, klaarwakker, honger, uiteindelijk na een hoop draaien toch maar uit bed gegaan... maar echt moe word ik niet meer denk straks om half 8 de wekker, en wedden dat ik zo om 7 uur doodmoe word haha