Leuke decoratie en Scent Chips en lekkers voor poesjes en ohhh... leuk!
Later nog ff puzzelen wie de SS is, maar ik heb me naar huis gehaast om het pakket te kunnen versturen. Niet gelukt voor 6 uur en morgen gaat me ook niet lukken dus ik ga zo even een kilometer of 2 lopen met dat giga pakket zodat een vriend van me hem morgen kan posten.
Nuvel
Geplaatst: 16-12-15 19:04
Mijne is ook binnen Schoonmama belde net. Mijn man werkt een half uurtje van zijn ouders vandaan dus mijn schoonpapa komt hem naar zijn werk brengen Dan moet ie nog anderhalf uur naar huis karren en dan mag ik. Ben zo benieuwd!
Wel makkelijk voor degene die het aangeven nu pas te versturen. Kunnen we al paar bokkers afvallen hahahaha!
Anoniem
Geplaatst: 16-12-15 19:39
xFioon schreef:
En toen kwam ik uit op Tica_81! Was jij mijn SS?
Yep! Ik heb jou gestalkt! Die witte oreo, marsepein en caramel zijn gevonden in je berichten Wat schrok ik toen juist jij reageerde op mijn berichtje over mijn inpakkunsten. Die Douglas was namelijk ook een dikke hint.
Elise_K
Geplaatst: 16-12-15 19:41
Wat een leuke dingen zijn er allemaal weer binnen gekomen vandaag! Dat gedicht van EngeltjeS ook! Gaaf zeg
Rofah
Geplaatst: 16-12-15 19:43
Stamper schreef:
Wel makkelijk voor degene die het aangeven nu pas te versturen. Kunnen we al paar bokkers afvallen hahahaha!
Wie zegt dat t waar is
ElineR
Geplaatst: 16-12-15 19:44
Rofah, ik weet jouwe denk ik . Ruitje, mijne gaat ook pas morgen op de post . Dus de twee die overblijven zoeken maar uit of jij of ik het was .
Mijne is ook binnen . Allereerst, super bedankt! Ben er echt blij mee. Ik merk gewoon dat er moeite in is gestoken .
Zo kwam ie aan, wat een groot ding trouwens .
Doos opengemaakt:
Er zaten geweldige cadeautjes in . Kaarsjes staan aan, de beer zit op de bank, hond is blij met de snoepjes, de ballen komen met kerst in de boom . Gave kerstkaart trouwens, mega ding .
Happy hond .
De hint! Eerst had ik de helft kwijt gemaakt, vraag me niet hoe , maar goed, uiteindelijk kwam deze zin eruit:
Leuk pakket Eline! Enne ik bedank iemand voor t pakket dus ik denk t ook te weten
xZiva_
Geplaatst: 16-12-15 19:49
Ik ga elke dag helemaal met een omweg naar huis om te checken of er een pakketje is. Helaas
Ik hooop dat mijn ss hem op tijd verstuurd heeft want ik heb komend weekend zo weinig tijd En anders zien jullie mijn foto's maandag of dinsdag pas
ElineR
Geplaatst: 16-12-15 19:49
Rofah schreef:
Leuk pakket Eline! Enne ik bedank iemand voor t pakket dus ik denk t ook te weten
Ja . Oh wauw, lekker gelezen weer .
SpeechLess
Geplaatst: 16-12-15 19:50
Jaa klopt Eline, ik was het Fijn dat je er blij mee bent
Edit: Ik had het plaatje verknipt en ging hem toen zelf nog even in elkaar puzzelen, maar ik vond het zelf al vrij lastig. Daarom toch maar even een voorbeeldje erbij gedaan
Laatst bijgewerkt door SpeechLess op 16-12-15 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Banyu
Geplaatst: 16-12-15 19:56
Rofah schreef:
Stamper schreef: