Ik vind de woning hartstikke leuk, locatie vind ik aan de ene kant leuk (centrum) aan de andere kant is dat ook mijn grootste twijfelpunt omdat ik een hond heb. Iedereen zegt dat het prima kan en genoeg plekken in de buurt voor hem, maar ik ben wat dat betreft wel echt een miep
. Ik ben nu gewend de straat uit te lopen en hij kan lekker los, dat kan daar gewoon niet. Maar de duinen zijn 10 minuutjes rijden. 
.
hij heeft een huis gekocht in mijn 'oude' woonplaats (waar ik toch al sinds het verhuizen naar Amsterdam sowieso elk weekend nog was) en we krijgen maandag de sleutel. Ik ben al tijden bezig met uitzet aanschaffen, en we hebben alle grote meubels al, dus we zijn een heel eind! Los van alle kleine huisraad hebben we een bank en een stoel, een bed, een tv en een tv meubel, een salontafel en een eettafel. De stoelen wil ik pas kopen als de eettafel er al staat om te zien welke kleur er mooi bij zou staan, en dat geldt ook voor een vloerkleed, de decoratie etcetera.
Vooral daar kan ik niet op wachten, aangezien ik bij mijn ouders thuis nooit huisdieren mocht.
Heb op Facebook ook wat gezet, misschien dat vrienden iets weten en verder elke week reageren via woningcorporatie. Hoop dit jaar nog een huisje te vinden....
Een lekkere knuffelkont uit het asiel 
Dat zuigt