Je hebt ook van die bhs die op je rug ook zo bij elkaar komen, net als een sport bh zegmaar. Ik heb er daar 2 van, ideaal voor dat soort shirtjes. Misschien beter dan een bandeau, geeft nog wat meer steun?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSwanHeart schreef:Was het een korte short, of ietsjes langer? Hoe zag 'ie er ongeveer uit? Aan alleen de kleur kunnen wij natuurlijk niet afleiden of 't vergelijkbaar is
Enige wat ik tot nu toe van Vero Moda in mintgroen (of iets wat erop lijkt) kon vinden, is deze: http://www.wehkamp.nl/damesmode/broeken ... &PI=0&SM=0
Imke1998 schreef:Amira_ schreef:Bij h&m divided hebben ze een mint shortje, maar die is misschien meer richting blauw.
dankjewel. Daar was ik inderdaad naar opzoek
xRoosss schreef:Emmaa_ schreef:Dirndl... Jouw figuur is echt to die for
Dit wou ik ook net zeggen! Geen wonder dat dat je jongens verslinder outfit is
Dirndl schreef:xRoosss schreef:
Dit wou ik ook net zeggen! Geen wonder dat dat je jongens verslinder outfit is
Thanks ladies, word er een beetje verlegen vanHet heeft me dan ook welgeteld 7 jaar gekost om dit lijf te accepteren, maar het gaat de goede kant op.
Em, zag op je blog dat je bezig bent met gezond leven/afvallen/een dieet experiment. Wil je m'n spinazie shake recept?
Haha Roos, alleen nu nog een leuke vent vinden die er langer dan 1 nacht naar wil kijken
Dirndl schreef:Fijn Adecuada
Jolandaa, iedereen is op zijn eigen manier mooi! En gelukkig is er leuke kleding te vinden voor ieder figuur. En als je niks kunt vinden, tips geven we hier graag.
Ik heb zelf altijd problemen met mijn enorme mannen-bovenarmen. Heeft heel, heel lang geduurd voordat ik iets mouwloos durfde te dragen. Maar met de hitte hier in het dal is mouwloos gewoon prettiger..
Hier dan een foto van 'DE outfit' (kon m'n leren jasje even niet vinden). Nee zonder grapjes, hier voel ik me gewoon zelfverzekerd in en het zit als een pyjama![]()
Slechte fotokwaliteit; woon op het moment in een jongenskamer, kortom, spiegel is volgestickerd en behangen met naakte vrouwenposters
[ Afbeelding ]
En een losvallende maxi jurk van de H&M die ik vermaakt heb, volgens mij heeft Fioon hem ook. Maar met mijn cupmaat is zo'n hoog gesloten V-hals niet bepaald flatterend. Dit staat beter, lijkt het net iets kleiner.
[ Afbeelding ]
xRoosss schreef:Heb je meer gezonde recepten?ik ben ook weer bezig met sporten. Drie keer per week combi van cardio en voornamelijk kracht training.
Oh please dames help mij, ik zit in het meest vreselijke dilemma aller tijden. Ik kan air Max one libertys kopen, deze baby's http://sneakersmadame.com/wp-content/uploads/2014/04/feat-am1-good.jpg
Ik twijfel alleen omdat ik niet weet hoe ze me staan, ben normaal geen airmax fan maar deze zijn zo tof. Wat vinden jullie er van?