Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:33

die jurken staan je inderdaad goed dirndl! Ik had die jurk van de hm ook, maar twijfelde te veel dus heb hem teruggestuurd ;) Heb nu eentje die er op lijkt maar me net wat beter staat van de vero moda :) Ik denk dat ik in de vakantie veel ga lopen in de combinatie maxi jurk met spijkerjasje, maar ik moet mijn maxi jurk eerst nog even korter maken :=

Je hebt ook van die bhs die op je rug ook zo bij elkaar komen, net als een sport bh zegmaar. Ik heb er daar 2 van, ideaal voor dat soort shirtjes. Misschien beter dan een bandeau, geeft nog wat meer steun?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:40

Als je gewoon een strapless bh onder een bandeau topje doet, heb je ook genoeg steun. :j

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:51

xSwanHeart schreef:
Was het een korte short, of ietsjes langer? Hoe zag 'ie er ongeveer uit? Aan alleen de kleur kunnen wij natuurlijk niet afleiden of 't vergelijkbaar is ;)

Enige wat ik tot nu toe van Vero Moda in mintgroen (of iets wat erop lijkt) kon vinden, is deze: http://www.wehkamp.nl/damesmode/broeken ... &PI=0&SM=0

Was gewoon een kort shortje. hij viel verder niet echt wijd. Een beetje zo 'n model:
Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:58

Heuj via 2dehands een lange broek met hoge taille gescoord voor 5 euro. Straks oma eens lief aan kijken of zij de broek wil verbouwen :D

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:59

Bij h&m divided hebben ze een mint shortje, maar die is misschien meer richting blauw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 13:38

Dirndl... Jouw figuur is echt to die for :')

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 14:09

Amira_ schreef:
Bij h&m divided hebben ze een mint shortje, maar die is misschien meer richting blauw.

dankjewel. Daar was ik inderdaad naar opzoek :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:21

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:25

Emmaa_ schreef:

Dit wou ik ook net zeggen! Geen wonder dat dat je jongens verslinder outfit is <<)

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:41

xRoosss schreef:
Emmaa_ schreef:

Dit wou ik ook net zeggen! Geen wonder dat dat je jongens verslinder outfit is <<)

Thanks ladies, word er een beetje verlegen van :oo Het heeft me dan ook welgeteld 7 jaar gekost om dit lijf te accepteren, maar het gaat de goede kant op.
Em, zag op je blog dat je bezig bent met gezond leven/afvallen/een dieet experiment. Wil je m'n spinazie shake recept? :')

Haha Roos, alleen nu nog een leuke vent vinden die er langer dan 1 nacht naar wil kijken :7

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:45

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 16:29

Hallo allemaal!
Ik ben een beetje wanhopig opzoek naar kleding advies :')

Over enige tijd heb ik een bruiloft van een vriendin van mijn vriend. Thema is wel netjes maar niet super chique of zo. Eerlijk gezegd ben ik nog nooit echt op een bruiloft geweest, althans, niet sinds mijn kindertijd. Ik heb dus ook geen idee wat normaal is.

Ik zat zelf te denken aan een halflang jurkje of zo, geen idee. Wel heb ik het erg snel koud en ik wil er ook niet al te veel geld aan uitgeven. Qua figuur ben ik makkelijk, in principe kan ik alles wel hebben alleen heb ik ehh... niet zoveel voorkant zeg maar. Zit dus niet te wachten op iets zonder bandjes :')

Ik vind zelf zoiets bijvoorbeeld wel mooi: klik. Maar iets als dit lijkt mij als ware koukleum dan weer veel beter.

Is er iemand die dit fashion-leek een beetje op weg kan helpen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 17:02

Weet iemand misschien waar ik dit soort hakken kan kopen? :D

Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 17:09

Wow die hakken zijn leuk!
Fortitude dat gebreide jurkje vind ik om eerlijk te zijn niks voor naar een bruiloft aan te doen. Als je zo een koukleum bent is het misschien beter om een panty aan te trekken met een iets dikkere den en een blazertje die zijn vaak ook al warmer.
Is het binnen of buiten? Als het buiten is, is een gebreide poncho voor s'avonds misschien wel leuk!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 17:17

Volgens mij had Madden Girl dergelijke hakken, zou je bij de Madden winkel of Dolcis moeten kijk.

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 17:22

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 17:58

Steve Madden heeft inderdaad ook zo'n soort hakken

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 18:05

Ik vind ze helemaal gaaf die schoenen, echter heb ik mijzelf een schoenenstop opgelegd. Iig tot aan mijn volgende vakantie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 19:40

Dirndl schreef:
xRoosss schreef:

Thanks ladies, word er een beetje verlegen van :oo Het heeft me dan ook welgeteld 7 jaar gekost om dit lijf te accepteren, maar het gaat de goede kant op.
Em, zag op je blog dat je bezig bent met gezond leven/afvallen/een dieet experiment. Wil je m'n spinazie shake recept? :')

Haha Roos, alleen nu nog een leuke vent vinden die er langer dan 1 nacht naar wil kijken :7

Ja graag!! Ik kan alleen maar dromen van een figuur als die van jou geloof ik :Y) Op het moment dat ik afval krimpen mijn borsten gelijk naar maatje AA, terwijl ik op dit moment juist blij ben met hoe de dames eruit zien :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 20:34

Heb je meer gezonde recepten? :D ik ben ook weer bezig met sporten. Drie keer per week combi van cardio en voornamelijk kracht training.

Oh please dames help mij, ik zit in het meest vreselijke dilemma aller tijden. Ik kan air Max one libertys kopen, deze baby's http://sneakersmadame.com/wp-content/uploads/2014/04/feat-am1-good.jpg

Ik twijfel alleen omdat ik niet weet hoe ze me staan, ben normaal geen airmax fan maar deze zijn zo tof. Wat vinden jullie er van?

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 20:37

Oeh, ben normaal ook geen Air Max fan, maar deze vind ik wel heel erg mooi! En ze schijnen goddelijk te lopen.. Hoppa, doen dus (volgens mij niet perse wat je wilde horen? := )

Heb net Emma gePBd met het recept, zal jou ook even een PB sturen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 20:39

Mag ik ook het recept? :D

Oh en Emma, ik vind jou ook een mooi lichaam hebben hoor! Ik zou soms juist wel wat kleinere borsten willen, ik heb in verhouding veel te dunne benen.. :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 22:16

Dirndl schreef:
Fijn Adecuada :D

Jolandaa, iedereen is op zijn eigen manier mooi! En gelukkig is er leuke kleding te vinden voor ieder figuur. En als je niks kunt vinden, tips geven we hier graag.

Ik heb zelf altijd problemen met mijn enorme mannen-bovenarmen. Heeft heel, heel lang geduurd voordat ik iets mouwloos durfde te dragen. Maar met de hitte hier in het dal is mouwloos gewoon prettiger..

Hier dan een foto van 'DE outfit' (kon m'n leren jasje even niet vinden). Nee zonder grapjes, hier voel ik me gewoon zelfverzekerd in en het zit als een pyjama :Y)
Slechte fotokwaliteit; woon op het moment in een jongenskamer, kortom, spiegel is volgestickerd en behangen met naakte vrouwenposters :')
[ Afbeelding ]

En een losvallende maxi jurk van de H&M die ik vermaakt heb, volgens mij heeft Fioon hem ook. Maar met mijn cupmaat is zo'n hoog gesloten V-hals niet bepaald flatterend. Dit staat beter, lijkt het net iets kleiner.
[ Afbeelding ]

Wauw! Waar heb je die eerste jurk vandaan als ik vragen mag? :o
Hij staat je fantastisch!

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 02:02

xRoosss schreef:
Heb je meer gezonde recepten? :D ik ben ook weer bezig met sporten. Drie keer per week combi van cardio en voornamelijk kracht training.

Oh please dames help mij, ik zit in het meest vreselijke dilemma aller tijden. Ik kan air Max one libertys kopen, deze baby's http://sneakersmadame.com/wp-content/uploads/2014/04/feat-am1-good.jpg

Ik twijfel alleen omdat ik niet weet hoe ze me staan, ben normaal geen airmax fan maar deze zijn zo tof. Wat vinden jullie er van?

Deze zijn echt leuk, ik zeg kopen!
Waar heb je ze gezien? :oo

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 10:39

@ Liesje, thanks! Vorig jaar, bij de Shoeby bij m'n ouders in het dorp :)