Ik vind persoonlijk dat je (nog) niet van een dupe kunt spreken omdat ze op - 2 verschillende personen zijn gemaakt - 2 verschillende camera's, dus andere instellingen - geen naast elkaar foto's
Dus ik zou niet zozeer dupe zeggen nog. Maargoed, dat ben ik . Wel leuk idee zo'n gecombineerde post!
Ik ben rustig hoor, onderbouw alleen waarom ik het (nog) geen dupes zou noemen. In je titel staat namelijk met hoofdletters dupe . Zou daar dan "vergelijking" van maken, ook al is het niet een echte vergelijking, weer met dezelfde argumenten
Ik kan toch moeilijk het flesje opsturen naar Anca maar ach dat weten we dan weer voor de volgende keer
Ik zou dringend moeten leren hoe je deftige foto's maakt, want ik bak er nog steeds niets van. Ik heb nu al door hoe mijn lens werkt, maar ik snap nog steeds niets van die instellingen, lichtinval, achtergrond, blablaba
_kimm
Geplaatst: 21-02-14 20:55
Hallo allemaal,
Ik ben kim en in ben 21 jaar en sinds kort ben ik een persoonlijk blog begonnen. Ik blog voornamelijk over boeken maar soms komen er ook andere onderwerpen voorbij. Ik sluit me graag bij jullie aan zodat ik meer informatie over het bloggen en misschien wel tips krijg.
Ik heb absoluut geen verstand van nagellak, maar vind het verschil in kleur wel zichtbaar hoor. De tweede is voor mijn gevoel veel groener dan de eerste!