Het is best een beetje frisjes vandaag. Hopelijk blijft het droog, wij gaan romantisch naar het strand om te wandelen/dineren
Nayomie schreef:Moet vandaag even gaan regenen Kan het gras mooi gaan groeien En dan morgen weer even volop zon. Dan zie je het gras gewoon omhoog schieten.Kunnen ze de bermen hier weer binnen korte tijd maaien.
Marcella schreef:Nayomie schreef:Moet vandaag even gaan regenen Kan het gras mooi gaan groeien En dan morgen weer even volop zon. Dan zie je het gras gewoon omhoog schieten.Kunnen ze de bermen hier weer binnen korte tijd maaien. Geluk voor mij dat morgen hier echt de zon schijnt
Als het goed is bij mij ook, maar dat zien we morgen wel weer. Voor hetzelfde geld verander het weerbericht vanavond nog.En als het goed is ga ik morgen knolknuffelen dankzij mijn vader.
In dit Zuiden nog geen zon te zien hoor Hartstikke bewolkt. Maar we houden de radar in de gaten. Hij zou er vanmiddag doorheen moeten piepen!
Marcella schreef:Hier is het dus intussen blauwe lucht met wat wolken en zonnig. Aantal kilometer verderop blauwe lucht met hier en daar een wolkje.. Wel fris...