Jikke en Imme ken ik ook wel meer...
Maar Fincent

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinus1909 schreef:HAHAHAH FINCENT!
Hier genoeg islamitische namen, mijn stiefvader komt uit Irak vandaan,
dus ik heb genoeg 'vreemde' namen over de vloer.. Deze plaats ik hier alleen niet,
want het zijn geen Nederlandse kinderen, en in dat land zijn de namen 'gewoon'...
Zo had ik in mijn stageklas een:
Marlcello..
Wat ze met die L hebben gedaan weet ik ook niet?
Marley schreef:Redouan is een islamitische naam inderdaad, kan zowel als Reedoean maar ook als Reddoean
Bij mij komen er elk jaar weer veel Islamitische namen voorbij op mn werk
Yara vind ik dan wel weer een leuke naam
Heb ook ooit een Djamara gehad, jammer van de spelling, de naam zelf vond ik wel leuk en passend bij het meisje.
Nog 3 maandjes tot mensen de naam van ons meisje mogen horen, ben zo benieuwd wat iedereen er van vindtAl is het een normaal geschreven en uit te spreken naam, erg kort en simpel maar niet een naam die ik al veel om mij heen gehoord heb
Yucca schreef:Al die namen die hierboven langskomen spreek ik volgens mij totaal anders uit dan het 'hoort'.
Bij mij zijn zulke namen dus al afvallers hoor...
Gisteren zag ik Fincent voorbij komen, ook al zoiets...
eroslover schreef:Hoorde hier net Falco. Weet nog niet wat ik er van vind.
_Cowgirl schreef:Redwan, aparte uitspraak voor Redouan, lijkt me als je het op z'n Arabisch heel snel uitspreekt ofzo.Ik blijf de uitspraak Reedoean het mooist vinden voor deze naam.
Ach, we zijn een multiculturele samenleving, dan mag ik mijn kind best die naam geven.
Zo'n lijst zou ik ook moeten maken Aranel, hoor zoveel namen en dan ben ik ze opeens weer kwijt. Ik hoop dat het nog wel even duurt voordat ik zwanger wordt, ben nu pas 16, maar je kunt niet vroeg genoeg zijn met namen bedenken.![]()
Vroeger wilde ik m'n kind altijd Yentl noemen. [Yentel].