Gelukkig maar, anders zaten de gevangenissen bomvol met onschuldige mensen.
Ik denk dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg, want iedereen kan een potentiële verdachte zijn.
Maar ik blijf hopen dat ze de daders te pakken zullen krijgen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:die twee verdachten weer op vrije voeten
http://www.politie.nl/Noord-Holland_Noord/
goh dat had ik niet verwacht![]()
SCHANDALIG DIT ZEG!!Citaat:De mannen werden bij het strand in Bergen aan Zee aangehouden omdat ze met zwarte vegen op handen en gezicht het strand verlieten en naar brand roken. Uit onderzoek is gebleken dat de twee geholpen met een tractor die pech had op het strand. De twee mannen liepen hierbij zwarte vegen op handen en gezicht op. Doordat zij op het strand in de rook van de omvangrijke duinbrand stonden, roken zij naar brand.
Kom je helpen met een trekker, word je een nacht in de cel gesmeten!!!
Geen BBQ's meer aansteken en naar Schoorl komen, voor je het weet ruik je naar brand en zit je in de cel?!?!?!?
Zit je bijna 24 uur in de cel, onschuldig! En maar gewichtig doen in de pers over 'nee in het belang vh onderzoek geen mededelingen'
WELK ONDERZOEK?
Mensen oppakken om de bevolking tevreden te houden????????Bang dat er opstand uitbreekt in Schoorl??
Ik hoef geen politieacademie te volgen om te kunnen verzinnen dat een pyromaan niet met vegen op z'n smoel de duinen uitkomtDan was ie zondagmiddag toch al gepakt door omstanders, want het was behoorlijk druk. Dan valt iemand wel op, op een fiets met zwarte vegen in z'n gezicht.
Wat een afgang dit
Siersma schreef:Ik begrijp de reactie van Arabesk prima, tis al 2 jaar aan de gang en nog hebben ze niemand. Dan pakken ze eindelijk na 2 jaar eens iemand op en duurt het 1 dag! voor ze erachter zijn dat die 2 alleen maar helpen bij een kapotte tractor. En ondertussen maar schermen met een onderzoek, dat dus erg snel klaar had kunnen zijn.
labyrinth schreef:Even een vraagje tussendoor, ik zou op 22 mei een strandrit maken bij manege poelenburgh met een groep meiden.
Ik snap dat er op dit moment geen ritten zullen zijn, maar als er vanaf nu geen branden meer uitbreken/aangestoken worden, is het dan mogelijk dat die rit gewoon doorgaat? Of blijft het gebied voor een langere tijd afgesloten?
Misschien dat er mensen zijn die in de buurt wonen die weten hoe dit vorig jaar is verlopen?
Edit: Ik heb namelijk absoluut geen kennissen die iets meer verstand hebben van brand dan de gemiddelde mens en ik ken ook niemand in de buurt dus ik kan zelf geen inschatting maken.
labyrinth schreef:Even een vraagje tussendoor, ik zou op 22 mei een strandrit maken bij manege poelenburgh met een groep meiden.
Ik snap dat er op dit moment geen ritten zullen zijn, maar als er vanaf nu geen branden meer uitbreken/aangestoken worden, is het dan mogelijk dat die rit gewoon doorgaat? Of blijft het gebied voor een langere tijd afgesloten?
Misschien dat er mensen zijn die in de buurt wonen die weten hoe dit vorig jaar is verlopen?
Edit: Ik heb namelijk absoluut geen kennissen die iets meer verstand hebben van brand dan de gemiddelde mens en ik ken ook niemand in de buurt dus ik kan zelf geen inschatting maken.
gekvanfleur schreef:overigens heb ik dus niets tegen jullie en begrijp het best... maar vind de reacties nogal kinderachtig richting de politie... je hoeft idd namelijk niet de politieacademie gedaan te hebben om te weten dat een pyromaan vinden heel moeilijk is. Zeker in zo'n enorm gebied...
Hoop net zo goed als jullie dat hij of zij zo snel mogelijk gepakt worden.