Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nymphadora schreef:Gelukkig nieuwjaar!
Helaas doet de img het niet van het artikel..
Ik had het al gelezen in de krant zelfs.

dat wordt dit jaar dus nog een leuk feestje! Om half 1 heeft mijn vader me naar de stad gebracht waar ik vrienden&vriendinnen gelukkig nieuwjaar heb gewenst en naar een feestje ben geweest. Ik heb het tot 3 uur volgehouden, wat voor mij al heel wat is! 

ik ben ook begonnen met autolessen, in maart/april ga ik mijn theorie halen en dan maar hopen dat mijn praktijklessen goed blijven gaan zodat ik snel dat papiertje heb 
met haar benen gaat het ronduit beroerd. De ene dag zijn haar hoeven warm, de andere dag niet. De ene dag loopt ze goed, de andere dag niet. Ze wordt al een tijd niet meer bereden, en dat zal ook niet meer gebeuren, maar een paard dat niet meer met zijn vriendinnetje mee kan rennen heeft imo geen paardwaardig bestaan. Mevrouw gaat nu dus aan de glucosamine, woensdag wordt ze even netjes bekapt en volgende week laat ik van iedere kogel (daar zit de slijtage volgens de DA) 2 foto's maken. Ik ben benieuwd wat de foto't uitwijzen, maar als blijkt dat ze pijn heeft en houdt is het einde verhaal. Afhankelijk van hoe ernstig het is zeg ik of op dat moment dat het genoeg is geweest, of na nog 1 weideseizoen
we zullen zien..
heerlijk! Begin juni ga ik met een goede vriend een week naar Athene, gewoon omdat dat me een prachtige stad lijkt. In de zomervakantie wil mijn vader nog met het hele gezin een lastminute Italie pakken en in het najaar staan nog een weekend Parijs en een weekend Brussel geplanned.