Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wyoming schreef:Kookadvies voor water hier in de regio. Maar ik heb geen mail ontvangen (wel toestemming voor communicatie via mail) en dan kan je nog online postcode checken maar de site ligt eruit. Doet mijn postcode dan wel of niet mee?
Dan maar een fles water open maken, geen zin om onnodig water te koken.
Suzanne F. schreef:wyoming schreef:Kookadvies voor water hier in de regio. Maar ik heb geen mail ontvangen (wel toestemming voor communicatie via mail) en dan kan je nog online postcode checken maar de site ligt eruit. Doet mijn postcode dan wel of niet mee?
Dan maar een fles water open maken, geen zin om onnodig water te koken.
Wat is je waterbedrijf? Vitens?

Jolliegirl schreef:En ik maar blij zijn met mijn BE rijles die ik vandaag had in dit noodweer
Manmanman..maar het was wel leuk! Uiteraard veilig genoeg.
Ik hou van dit weer nu. Geen ergernissen

Maddy_Paola schreef:Jolliegirl schreef:En ik maar blij zijn met mijn BE rijles die ik vandaag had in dit noodweer
Manmanman..maar het was wel leuk! Uiteraard veilig genoeg.
Ik hou van dit weer nu. Geen ergernissen
Rijles mer dit weer is eigenlijk top, je denkt je er later weinig van te herinneren maar er blijft toch echt wel wat hangen. Ik heb ook een les gehad toen er sneeuw lag, en de basis onthoud je toch echt wel op een of andere manier.
Lieser schreef:Little_Gift schreef:
In de winter van 1978/1979 was mijn lagere school enkele dagen gesloten vanwege de sneeuw. En het vliegverkeer kon Schiphol een paar dagen lang niet meer bereiken en moest uitwijken naar o.a. Düsseldorf.
Dus ook toen lag de samenleving plat.
nu ligt er nog geen fractie van toen, en ligt ook alles plat

Mo_86 schreef:In aanvulling op mijn ergernis over het ov en mijn helse tocht naar huis: mijn man heeft mij opgepikt op het station en mee uit eten genomen! Dat heeft heel veel goed gemaakt. Houd wel m’n hart vast voor de rest van de week, ik denk ook niet dat ik elke dag mee uit eten word genomen
misschien dat mijn docent nog de middag op school wou doen, maar ik heb meteen maar gemaild dat ik dan in ieder geval niet kom, want het weer wordt ook weer slechter in de middag en ik wil niet weer 3 uur lang onderweg zijn