Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 21:05

Gezellig :')

Update vaatwasser, was toch iets wat in de filter bleef hangen…. Wat goor was dat. :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 21:08

We lezen thuis allemaal graag thrillers dus de gekste theorien gaan rond _O-

Edit: https://www.destentor.nl/noordoostpolder/politie-vindt-overleden-persoon-in-buitengebied-van-kraggenburg~af4916a4/

Ja ik woon in Friesland, maar we hebben familie in die straat, en mijn broer haalde eerst de rotstreek uit om geen huisnummer te noemen :')

En ik heb een dikke gerstekorrel onder mijn oog, laat m meestal alleen maar heb er vanavond weer aan zitten pulken dus het is nu ook goed dik. Mijn moeder heeft verdorrie alle spullen om dit hygienisch en goed op te lossen, waarom moet ik er per sé zelf aan zitten knoeien ipv haar om hulp vragen :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 21:35

Hilary schreef:
Britta31 schreef:
Chocola is altijd goed voor zoiets.

Fixed it for ya :)

Het helpt! Ok met janksessie onder een dekentje en wat andere cliches :') het moet blijkbaar

--

Die vaatwasser had mij ook kunnen gebeuren. Echt een onmogelijke taak om al die filters in alle machines regelmatig genoeg te checken. Ik kan niet eens onthouden waar ze allemaal verstopt zitten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 21:40

Ik twijfelde of ik nog een pakketje kon wegbrengen die verkeerd bezorgd was.

Kon wel om 21:20 dacht ik.

Kwam er een oud vrouwtje naar de deur, in nachtjapon met haar haren wild. Oeps. :=

Edit: ik moet dat soort dingen METEEN oplossen anders vergeet ik het. En dan krijgt diegene nooit meer z’n pakketje. :=

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 22:00

Docent geeft aan 'je krijgt nog mail hoor, voor het inleveren van de herkansing. Staat alles in wat je moet weten'.
Vrijdag is inleverdeadline.. En raad eens of we mail hebben gekregen of niet....

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 22:13

MarlindeRooz schreef:

Kwam er een oud vrouwtje naar de deur, in nachtjapon met haar haren wild. Oeps. :=

Edit: ik moet dat soort dingen METEEN oplossen anders vergeet ik het. En dan krijgt diegene nooit meer z’n pakketje. :=

Whaha kranig mensje :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 22:14

imaudy schreef:
MarlindeRooz schreef:

Whaha kranig mensje :D

Ik heb wel 5x sorry gezegd dat ik aan de deur kwam. Maar ze zei geeft niet ik was het pakketje al kwijt haha.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 22:15

Heb als cadeau een gesloten planten ecosysteem gekregen. Nooit gehad dus heb wat water gegeven en de kurk erop gedaan. Lees ik net dat dat niet mocht en er een sluitigsdatum op het kaartje staat wanneer de kurk erop moet.... oeps....
Snel weer open gezet en wacht dan een paar dagen extra maar ik was zo enthousiast dat ik niet goed heb gelezen. Als iemand tips heeft graag 8)7

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 22:46

TheNovelist schreef:
Heb als cadeau een gesloten planten ecosysteem gekregen. Nooit gehad dus heb wat water gegeven en de kurk erop gedaan. Lees ik net dat dat niet mocht en er een sluitigsdatum op het kaartje staat wanneer de kurk erop moet.... oeps....
Snel weer open gezet en wacht dan een paar dagen extra maar ik was zo enthousiast dat ik niet goed heb gelezen. Als iemand tips heeft graag 8)7

Zoooo tof! Foto? Of is het nu nog niet zo interessant om naar te kijken?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-25 00:17

Ik heb die ook al jaren een staan, maar ze worden wel vies na verloop van tijd en durf hem ook niet open te maken om het glas te poetsen :=

Wel bijzonder hoe goed dat zichzelf houdt.

cursebreaker

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 04:40

Dat ik voor het eerst in weken eens niet tot 04:00 wakker lig en in slaap was gevallen, om dan wakker te worden met een fikse bloedneus nu… whyyyy.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 08:08

Ik moest wat regelen voor aankomend weekend en heb er op gegokt dat mijn vriend dat wel kon fiksen. Alleen is hij altijd van de laatste minuut en wou ik hem niet opjagen

Nu blijkt dat zijn netwerk ook niet kan voorzien en moet ik toch 250km enkele rit doen |(

Ik erger me dus aan mezelf want als ik gewoon was begonnen met zoeken toen ik wou was het allemaal al in orde geweest.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 08:23

Nyaleti, is niet zo heel spannend, eem glazen pot met wat plantjes hahaAfbeelding
Er stond op de site dat je hun kan benaderen voor advies dus ik heb ze een email gestuurd of ze tips hebben en wanneer de kurk er weer op mag :')

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 09:08

maralyn schreef:
Een week te vroeg naar aquazoo geloof ik.
"Het zal wel rustig zijn." Aldus mijn man.
Komen er aan, hele parkeerplaats vol.
"Owboyy, als jij dit maar trekt."
Allemaal kinderen. De één jengelde harder dan de ander.
Adem in èn weer uit.
Zoek je rust... Welke rust? Ooooveral mensen.

Mijn man ziet het. "Lieverd, gaat t?"
En barst in huilen uit.

Anderhalf uur, jammer dan van de tickets, heel snel er weer uit.
We gaan wel op een gure schooldag met regen.
Burnout - Jitske.
1-0.

Het is in het noorden en midden nog vakantie voor de schoolkinderen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 10:07

Ambulance heeft zaterdag contact gehad met de dienstdoende neuroloog, dochter mocht gelukkig wel mee naar huis maar de afspraak met de neuroloog die over 4 weken staat moest vervroegd worden. Daar zou ik over gebeld worden, maar ik hoor maar niks. Nu had ik natuurlijk niet verwacht in het weekend gebeld te worden maar wel maandag of dinsdag. Maar het is nu al donderdag, dus twijfel of ik nu zelf maar moet gaan bellen, of dat ik gewoon ongeduldig ben.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 10:09

maralyn schreef:
Een week te vroeg naar aquazoo geloof ik.
"Het zal wel rustig zijn." Aldus mijn man.
Komen er aan, hele parkeerplaats vol.
"Owboyy, als jij dit maar trekt."
Allemaal kinderen. De één jengelde harder dan de ander.
Adem in èn weer uit.
Zoek je rust... Welke rust? Ooooveral mensen.

Mijn man ziet het. "Lieverd, gaat t?"
En barst in huilen uit.

Anderhalf uur, jammer dan van de tickets, heel snel er weer uit.
We gaan wel op een gure schooldag met regen.
Burnout - Jitske.
1-0.

Dit gevoel herken ik maar al te goed. Wij zijn ook wel eens een eind wezen rijden om iets te bezoeken, maar alleen al het zien van zoveel auto's op de parkeerplaats heeft ons direct doen omdraaien. Niet alleen ik kan heel slecht tegen drukte (altijd al gehad), maar mijn man heeft er sinds zijn burn-out van inmiddels 7 of 8 jaar geleden ook last van. We hebben niet eens gezien waar we voor kwamen, maar rust is ons meer waard dan die kilometers.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 10:39

wyoming schreef:
Ambulance heeft zaterdag contact gehad met de dienstdoende neuroloog, dochter mocht gelukkig wel mee naar huis maar de afspraak met de neuroloog die over 4 weken staat moest vervroegd worden. Daar zou ik over gebeld worden, maar ik hoor maar niks. Nu had ik natuurlijk niet verwacht in het weekend gebeld te worden maar wel maandag of dinsdag. Maar het is nu al donderdag, dus twijfel of ik nu zelf maar moet gaan bellen, of dat ik gewoon ongeduldig ben.

Bellen

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 11:09

Ik zou ook gewoon gaan bellen.
Uit ervaring weet ik dat Ziekenhuizen je nog wel eens vergeten te bellen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 11:38

Nou ik heb gebeld. Heb er een paar ergernissen bij. Eerst in de wacht, blijk ik doorverbonden naar de verkeerde afdeling (urologie ipv neurologie, gebeurde dagelijks volgens degene aan de telefoon) maar goed zij mij weer doorverbonden naar neurologie. Nog langer wachten.
Krijg ik eindelijk iemand aan de telefoon, maar die kon niks terug vinden over dat ik gebeld zou worden om de afspraak te vervroegen. Dus ze ging nu eerst de dienstdoende neuroloog van afgelopen zaterdag mailen over wat er afgesproken was met de ambulance. Dus nu weet ik nog steeds niks.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 11:50

Kunnen jullie niet rechtstreeks naar de poli bellen?

Maar echt stom dat ze niets hebben genoteerd.
Goed dat je hebt gebeld, anders was je nu nog aan het wachten?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 11:59

Mijn ergernis: waarom als je wilt starten met conditie opbouwen moet dat altijd gepaard gaan met pijn? Nu 2 dagen 10 minuten op het erf gestapt aan de hand met mijn paard (we moeten beide opbouwen na ziektes) en nu weer knallende rugpijn. En het ging net de laatste tijd daarmee tenminste goed. Het is dan zo frustrerend dat ik bijna weer wil stoppen met mezelf opbouwen/gezonder leven/ conditie…

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 12:06

Zilfstar :(:)

Ik heb ergens over Q1 een factuur voor gestuurd, maar ik kan niet vinden tegen welk tarief. En nu moet de factuur van Q2 weg, maar ik weet dus niet tegen welk tarief. Zo lomp weer van me |o

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 12:16

onze hond Pip was gisteren ziek, dus mee naar de dierenarts (overgeven, diarree en daarna met bloed)
direct een infuus met vocht, pijnstiller,... Eerste bloedwerk zag er normaal uit, niets zorgwekkends, dus de dierenarts zag het positief in, maar vanmorgen telefoon dat hij vannacht gestorven is |( |(
waarschijnlijk te veel bloed verloren en in shock gegaan, arm Pipje... 9,5 jaar is niet jong meer maar toch, wat zal hij hier gemist worden -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 12:18

Sterkte met het verlies van Pip Y;(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 12:19

Ach wat erg, veel sterkte!