Update vaatwasser, was toch iets wat in de filter bleef hangen…. Wat goor was dat.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilary schreef:Britta31 schreef:Chocola is altijd goedvoor zoiets.
Fixed it for ya
MarlindeRooz schreef:Ik twijfelde of ik nog een pakketje kon wegbrengen die verkeerd bezorgd was.
Kon wel om 21:20 dacht ik.
Kwam er een oud vrouwtje naar de deur, in nachtjapon met haar haren wild. Oeps.
Edit: ik moet dat soort dingen METEEN oplossen anders vergeet ik het. En dan krijgt diegene nooit meer z’n pakketje.
imaudy schreef:MarlindeRooz schreef:Ik twijfelde of ik nog een pakketje kon wegbrengen die verkeerd bezorgd was.
Kon wel om 21:20 dacht ik.
Kwam er een oud vrouwtje naar de deur, in nachtjapon met haar haren wild. Oeps.
Edit: ik moet dat soort dingen METEEN oplossen anders vergeet ik het. En dan krijgt diegene nooit meer z’n pakketje.
Whaha kranig mensje
TheNovelist schreef:Heb als cadeau een gesloten planten ecosysteem gekregen. Nooit gehad dus heb wat water gegeven en de kurk erop gedaan. Lees ik net dat dat niet mocht en er een sluitigsdatum op het kaartje staat wanneer de kurk erop moet.... oeps....
Snel weer open gezet en wacht dan een paar dagen extra maar ik was zo enthousiast dat ik niet goed heb gelezen. Als iemand tips heeft graag
maralyn schreef:Een week te vroeg naar aquazoo geloof ik.
"Het zal wel rustig zijn." Aldus mijn man.
Komen er aan, hele parkeerplaats vol.
"Owboyy, als jij dit maar trekt."
Allemaal kinderen. De één jengelde harder dan de ander.
Adem in èn weer uit.
Zoek je rust... Welke rust? Ooooveral mensen.
Mijn man ziet het. "Lieverd, gaat t?"
En barst in huilen uit.
Anderhalf uur, jammer dan van de tickets, heel snel er weer uit.
We gaan wel op een gure schooldag met regen.
Burnout - Jitske.
1-0.
maralyn schreef:Een week te vroeg naar aquazoo geloof ik.
"Het zal wel rustig zijn." Aldus mijn man.
Komen er aan, hele parkeerplaats vol.
"Owboyy, als jij dit maar trekt."
Allemaal kinderen. De één jengelde harder dan de ander.
Adem in èn weer uit.
Zoek je rust... Welke rust? Ooooveral mensen.
Mijn man ziet het. "Lieverd, gaat t?"
En barst in huilen uit.
Anderhalf uur, jammer dan van de tickets, heel snel er weer uit.
We gaan wel op een gure schooldag met regen.
Burnout - Jitske.
1-0.
wyoming schreef:Ambulance heeft zaterdag contact gehad met de dienstdoende neuroloog, dochter mocht gelukkig wel mee naar huis maar de afspraak met de neuroloog die over 4 weken staat moest vervroegd worden. Daar zou ik over gebeld worden, maar ik hoor maar niks. Nu had ik natuurlijk niet verwacht in het weekend gebeld te worden maar wel maandag of dinsdag. Maar het is nu al donderdag, dus twijfel of ik nu zelf maar moet gaan bellen, of dat ik gewoon ongeduldig ben.