Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Karlijn schreef:Little_Gift schreef:Er zegt toch niemand dat het een zebra is? Men zegt dat het erop lijkt en de dierenarts zegt dat zijn vachtpatroon bijzonder is.
Je leest verkeerd hoor
Vind jij dit op een zebra lijken dan?het is ook weer niet zo'n bijzonder vachtpatroon dat het het nieuws moet halen toch?
Texas02 schreef:Dat DPD per se ook een voornaam en achternaam wil, ook als je een bedrijfsnaam ingeeft. Kan ik eerst weer contact opnemen met het bedrijf waar ik aan wil retourneren, want die gegevens staan er niet bij.
verootjoo schreef:Maakt toch niet uit?
Misschien ook wel en panter of krentenbol ja. En vonden de kinderen van de dierenarts het op een zebra lijken.
Dit is iig leuker nieuws voor kinderen dan alle ellende in de wereld. Ben altijd blij als er op het jeugdjournaal ook zulk nieuws komt
DuoPenotti schreef:verootjoo schreef:Maakt toch niet uit?
Misschien ook wel en panter of krentenbol ja. En vonden de kinderen van de dierenarts het op een zebra lijken.
Dit is iig leuker nieuws voor kinderen dan alle ellende in de wereld. Ben altijd blij als er op het jeugdjournaal ook zulk nieuws komt
dat sowieso dat het leuker nieuws is.
Maar ga er vanuit dat ze dat daar toch wel vaker hebben?
_Karlijn schreef:Wat is er nou stommer dan het Jeugdjournaal (of eigenlijk zelfs een DA!!) dat het verschil niet weet tussen een zebra met strepen en een paard met stippen?Kijk, dat ze het woord panterbont achterwege laten snap ik nog, maar je kunt hier toch geen zebra uithalen
![]()
[ Afbeelding ]