Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 11:35

fleurtjeuh schreef:
Merlen schreef:
Zodadelijk het grootste deel van mijn dochters spullen gaan ophalen bij haar ex.
Ik voorzie problemen want hij stuurde al 'denk eraan dat ik niet alleen ben'.Hij trommelt zijn ouders dus op.
Alles gaat opgenomen worden en ik zet mijn dashcam op in dochters auto.

He, ik snap je behoefte om te kunnen luchten, maar ik wil je het advies geven daar toch wat terughoudender mee te zijn.
Je zet best veel informatie online en als ze erachter komen heb je geheid heibel.
Ook vrees ik dat sommige berichten wel echt als zwartmaken gezien kunnen worden en als je een rechtzaak aanspant tegen hem voor het een of het ander, zou het best tegen je gebruikt kunnen worden.
Dus nogmaals, ik snap dat je je frustraties kwijt moet, maar wees alsjeblieft wat terughoudender

Dat zal wel meevallen allemaal.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 11:59

Onze pruimenboom hing vorig jaar helemaal vol en dit jaar niets :(

Themba

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 12:07

Hier gisteren dubbel vuurwerk. Eerst de overwinning van Nederland en daarna de afsluiting van dreamfields. Door dat de wind onze kant op stond hebben wij daar de hele dag van kunnen mee genieten. Inc dus een 15 min durende vuurwerkshow om kwart voor 12.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 12:15

Britta31 schreef:
Onze pruimenboom hing vorig jaar helemaal vol en dit jaar niets :(

Dit kan en is eigenlijk heel normaal als het gebeurt. :o

Heb nu ook een perenboom die vorig jaar helemaal vol hing en nu geen peer eraan.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 12:24

Gisteren helemaal bedacht wat ik vandaag ging doen, en enige waar ik mij nog naar gezet heb is omkleden.

Moet nog even naar Muiden voor de Hema, Action, Blokker en Pets Place..

En daarna de kattenbak verschonen en meteen in de wasstraat plaatsen, en waar ben ik....Thuis!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 12:38

Ik heb de keuze gemaakt om morgen mijn pony te laten inslapen, om diverse redenen. Ze heeft nu 2 goede dagen en dat vind ik stiekem toch wel moeilijk... Ik weet dat het de goede keuze is, maar pfoe

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 12:45

Wielrenners op de weg, terwijl er een fietspad naast ligt. Dan moeten we stoppen omdat er een groep kinderen oversteekt, proberen ze zich daar ook nog tussendoor te wurmen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:01

Ghostattack schreef:
Ik heb de keuze gemaakt om morgen mijn pony te laten inslapen, om diverse redenen. Ze heeft nu 2 goede dagen en dat vind ik stiekem toch wel moeilijk... Ik weet dat het de goede keuze is, maar pfoe

Heel veel sterkte morgen :knuffel:

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:02

Ghostattack schreef:

Heel veel sterkte.
2 goede dagen is fijn om ze lekker extra te kunnen verwennen.
:knuffel:

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:03

Ghostattack schreef:

Veel sterkte :knuffel:
Mijn pony had dat toen ook. Maakte het extra moeilijk..
Achteraf ben ik daar 'blij' om. We hebben de laatste 2 dagen nog kunnen genieten. Nog een ronde kunnen wandelen zodat hij nog één keer in het water kon spelen, wat hij zo leuk vond. En nog heerlijk kunnen knuffelen en frummelen met hoe hij echt was. En niet met een hoopje ellende zoals hij was toen ik belde voor de afspraak.
Maar het maakt de keuze nu niet makkelijker. Sterkte morgen

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:03

Ghostattack schreef:

Heel veel sterkte!

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:11

Ghostattack schreef:

Heel veel sterkte :knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:12

Even van mij af zeuren...
Sinds het weer is omgeslagen van zonnig naar regen en stormachtig zit ik weer met bonus klachten, ik word hier zo chagrijnig van. Mijn huishouden loopt meteen weer achter omdat ik al dagen niks kan, sinds vanochtend lijkt het weer wat beter te gaan maar na 10 minuutjes opruimen verkrampt en slaapt mijn arm weer. WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAK WAK WAKKER WORDEN CHICK CHICK. IK WIL NOG WASSEN! STRIJKEN! DROGEN!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:22

Ghostattack schreef:

Heel veel sterkte! :knuffel:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-24 13:22

Telpeva schreef:
Sinds het weer is omgeslagen van zonnig naar regen en stormachtig zit ik weer met bonus klachten, ik word hier zo chagrijnig van. Mijn huishouden loopt meteen weer achter omdat ik al dagen niks kan, sinds vanochtend lijkt het weer wat beter te gaan maar na 10 minuutjes opruimen verkrampt en slaapt mijn arm weer. WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAK WAK WAKKER WORDEN CHICK CHICK. IK WIL NOG WASSEN! STRIJKEN! DROGEN!

Ik vind het echt heel poedersuiker voor je maar ik moet enorm lachen om de Jochem Myjer referentie _O-

Veel sterkte, hoop dat het weer snel beter wordt voor je :(:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:26

rien10 schreef:
Ik loop met mijn hond aan de riem.
Ik kom een vrouw tegen, keffertje aan de uitstrek, blik op haar telefoon.
"Maak het verhaaltje af en kleur de plaatjes."

Ik snap sowieso niet waarom je nog een hond hebt als je je telefoon belangrijker vindt. Net als dat je kinderen hebt, maar die geen aandacht geeft omdat je de telefoon belangrijker vindt. Laat dat ding gewoon thuis of in je jaszak. Ik heb soms niet zulke handige gedachten als ik zo iemand tegenkom.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:29

Straks verjaardag, zo geen zin in. Ben moe en dan is mijn emmertje nog veel sneller vol.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:32

Ghostattack schreef:

Heel veel sterkte :knuffel:

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:35

saskiaojan schreef:
Fly_high schreef:
Mensen die hun jonge paarden altijd pups en puppy's noemen :') "Puppy deed zijn best op wedstrijd!", "Het was spannend maar hij is uiteraard nog maar een puppy" krijg vinkentering aub

Of hun 1.80 paard…. pony noemen en dat de bijrijder dan verzorgpony zegt :x

Guilty van beide :')
Al schrijf ik het niet zo op social media. De pony noemde ik altijd varkentje, dat wel

Sterkte Ghostattack :(:)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:36

Dat we weer een vergadering hebben. Elke keer als ik een vergadering heb gemist (door roostertechnisch, als je die ochtend uit nacht komt, kan je ‘s middags niet aansluiten) blijk ik ook gewoon niks te hebben gemist. En dan heb ik dinsdag weer vergadering met een maar matig ingevulde agenda :roll: En je mag zelf dingen op de agenda zetten, maar ik heb niks wat ik de moeite van het bespreken waard vind. Ja wellicht dat ik op kan gooien dat elke maand vergadering onzinnig is, maar dat zal ook wel roostertechnisch zijn dat je mensen anders niet kan verplichten te komen :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:39

Ghostattack schreef:

Heel veel sterkte.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:39

Ghostattack schreef:

Heel veel sterkte :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:40

Telpeva schreef:

:knuffel:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:43

fjordjes schreef:
Straks verjaardag, zo geen zin in. Ben moe en dan is mijn emmertje nog veel sneller vol.

Je bent niet verplicht om daar naar toe te gaan. Gewoon eerlijk zeggen hoe je je voelt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 13:49

Ghostattack schreef:

Ik herken je gevoel, dat is echt heel moeilijk. Verstandelijk weet je dat het beter is, maar je gevoel maakt het niet makkelijk. Wel eerlijk naar het dier toe, die anders nog veel langer moet doormodderen. Heel veel sterkte morgen.