Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 11:22

Schuur_ schreef:
Niobe schreef:
Ik word echt ziek van de afwijzingen inmiddels. Ik kan het ook bijna niet meer opbrengen om met enig zelfrespect nog een aardig antwoord terug te sturen met het idee van “misschien denken ze een andere keer wel anders over mij omdat ik zo aardig reageer” ofzo.
Ik sta echt op het punt om mijn droom maar gewoon op te geven en voor altijd maar veilig achter een bureau te zitten.

Frustrerend Niobe! Ik zou toch gewoon doorzetten en af en toe gewoon rust nemen. Waarop wordt je afgewezen? Zijn het steeds dezelfde redenen?

Ja ik zet ook wel door inderdaad, want ik wil het te graag uiteindelijk, maar soms is het even teveel allemaal en dan zie ik het niet meer zitten := dus dan is dit topic wel fijn om even uit te waaien.

Maar ja het zijn altijd dezelfde redenen en het is een kip-ei probleem. Beetje vaag, maar ik durf er niet teveel over te zeggen omdat ik bang ben dan nog meer mijn eigen glazen in te gooien :=

Dankjewel voor het reageren <3

Sintara

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 12:03

Aan het feit dat ik echt mannen handen heb. Ik pas geen vrouwenhandschoenen en dat vind ik stom :(

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 13:48

Black_kelpie, jeetje wat rot zeg. Sterkte. :(:)

Telpeva, sterkte. :(:)

Merlen, oh wat zonde van je tv!

Lon, knuffel voor jou. :(:)

Mijn ergernis vandaag: bijdehand/respectloos gedrag van mensen en mensen die aan dieren beginnen zonder er over na te denken.

Ik heb (vermoed ik) voor een ergernis gezorgd vandaag. :+ Mijn dochtertje is erg gek op de bus en er reed een bus langs in het dorp waar ze vol enthousiasme naar aan het zwaaien was. Meneer de buschauffeur was zo lief om de bus stil te zetten en een kort gesprekje met haar te voeren, ze werd er helemaal verlegen van (en dat is ze niet snel. :)) ) Super lief van meneer en m’n dochtertje was helemaal blij, de mensen in de bus waarschijnlijk wat minder. :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 13:56

Met een docent, leerlingconsulente, werkbegeleider en mezelf een datum plannen voor een gesprek. :') en de eerste twee kunnen het slechtste.

Dus, nu die twee maar samen om de tafel gegooid op de mail, dat ze eerst maar samen plannen, kijken wij wel of we daar wat mee kunnen. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 14:00

Dashboard van de auto viel uit onderweg naar Duitsland. Omgekeerd om een andere auto op te halen , de rest wou dat ik doorreed maar daar ga ik niet op gokken als we stil komen te staan in het buitenland heb ik niet zoveel zin in.

En ik wil gewoon weten hoe hard ik rij en hoeveel benzine ik in de tank heb.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 14:12

Jespri schreef:
Black_kelpie, jeetje wat rot zeg. Sterkte. :(:)

Telpeva, sterkte. :(:)

Merlen, oh wat zonde van je tv!

Lon, knuffel voor jou. :(:)

Mijn ergernis vandaag: bijdehand/respectloos gedrag van mensen en mensen die aan dieren beginnen zonder er over na te denken.

Ik heb (vermoed ik) voor een ergernis gezorgd vandaag. :+ Mijn dochtertje is erg gek op de bus en er reed een bus langs in het dorp waar ze vol enthousiasme naar aan het zwaaien was. Meneer de buschauffeur was zo lief om de bus stil te zetten en een kort gesprekje met haar te voeren, ze werd er helemaal verlegen van (en dat is ze niet snel. :)) ) Super lief van meneer en m’n dochtertje was helemaal blij, de mensen in de bus waarschijnlijk wat minder. :+

Ahhh jij kan er niks aan doen dat die buschauffeur die keuze maakt, dus niet teveel aan denken hoor. Je dochter is blij en de chauffeur waarschijnlijk ook haha.

Laat haar er maar van genieten, over een aantal jaar zit ze misschien wel in dit topic te ergeren aan het OV _O-

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 14:57

Daphne__ schreef:
Kinderen die zich mengen in volwassen gesprekken en ontzettend wijsneuzerig zijn... Ik krijg er jeuk van :')

Heb je het over mij? ;)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 15:08

Vrouw op het station, ik zat in de trein, zij was net uitgestapt, maakt een pakje sigaretten open, gooit plastic op de grond, dat papiertje ging ook op de grond terwijl ze echt binnen 2 meter van een prullenbak liep. Ruim gewoon je rotzooi op, of houd het bij je, maar je kwakt het toch niet zo van je af.

En dat in veel winkels gewoon geen Nederlands meer wordt gesproken.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 14-12-23 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 15:29

ElfBeau_067 schreef:
Nu gedraag jij precies hetzelfde.

Ik kijk even naar mijn katten Nope, ik gedraag me niet hetzelfde. Mijn katten zitten niet opgesloten in hun kattenbak. Hebben niet overal in huis gekakt uit angst.

Ik erger me dus aan mensen die hun dieren mishandelen. Mijn achterburen hebben een nieuwe pup bij hun al doodsbange boksbal, euh Mechelse herder...
Pup krijst elke ochtend om 5 uur in de achtertuin alle bij elkaar. De grote hond deinst bij elke beweging in elkaar. Buurvrouw lief vindt het ook niet erg om de hond met de grote plastic riem ( rollijn handvat ) een klap op zijn kop te geven en te krijsen en schelden langs de weg.

Waarom nemen mensen dieren als je ze niet normaal kunt behandelen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 15:51

Mega buikpijn en nog steeds niet ongesteld. Niet grappig meer dit :n

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 15:52

Dop krijg ik niet los van een jerrycan. Het is nog een hele nieuwe maar ik krijg die dop er met geen mogelijkheid af. Nu moet ik wachten tot m'n man thuis is..

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 16:13

School/juf van zoon.
Zoon had hele erge hoofdpijn en had om een paracetamol gevraagd. Juf zegt tegen hem: ik weet niet of je dat mag hebben. Maar ipv dat ze dan bellen om het na te vragen laten ze hem gewoon met knallende koppijn in de klas zitten.
Nog 1 week volhouden, dan is het vakantie en na de vakantie start hij op een nieuwe school. Dus dan is het hopelijk klaar met de ergernissen. (Hij gaat overigens niet door de ergernissen naar een andere school maar om andere redenen)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 17:32

Melvern,heb je de dierenbescherming daarvoor al gebeld?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-23 17:37

Britta31 schreef:
Melvern,heb je de dierenbescherming daarvoor al gebeld?

Idd, lijkt mij niet overbodig. Probeer het eens te filmen als je het ziet gebeuren, heb je gelijk bewijs.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 17:49

Winged schreef:
Mega buikpijn en nog steeds niet ongesteld. Niet grappig meer dit :n

Deze deel ik, al is hij bij mij nu wel doorgekomen. Het drukt ook lekker op de maag dus ook veel maagzuur deze ronde. -O-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 18:04

Jespri wat zal je dochter blij zijn. <3

Sintara handschoenen zijn eenheidsworst.
Wellicht past een ander merk handschoenen je wel.

Mensen in de straat stoken hout. Het is windstil en alles stink buiten op ons plein.
Stookwijzer zegt, er staat wind dus het mag.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 18:33

luuntje schreef:
Black-kelpie sterkte.

Juval, de Picnic?

Nog steeds verkouden en verstopte bijholtes.
Ik kan beter aandelen kopen van een tissuefabriek.

nee, de Plus.

beterschap!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 18:45

Aaargh ik had mezelf een massage cadeau gedaan omdat ik vreselijke nekpijn had. Ik in de kou erheen gefietst sta ik voor een dichte deur.

Heb er vaker een massage gehad en de communicatie en alles eromheen is zwaar poedersuiker maar die massages maken altijd alles goed.

Ben er alleen nu helemaal klaar mee, nog steeds last van m'n nek en voor de kat z'n kloten naar de stad gefietst. Via PayPal m'n geld teruggevraagd en nu voor morgen ergens anders een massage boeken.

Aaargh. _-:( -:(-

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 19:24

Ik heb nog wel een goede sportmasseur in Heerenveen voor je.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 19:27

Doe je er een strik om en stuur je hem deze kant op? :))

Ik heb nu een salon hier in de wijk benaderd die goed klonk. Hopelijk reageert die snel.

Maar ben gewoon heel chagrijnig hierdoor. Heb een enorm drukke planning tot aan kerst en wou iig dit probleem vanavond getackeld hebben dus dat is enorm ergerlijk. Prutsers daar. Het is dat ik eerder erg goede massages daar heb gehad maar grom.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 19:31

Eindelijk mijn lichtgevende halsbanden voor de hond binnen. En ik had het kunnen weten, maar one size bij ome Ali, is dus maatje Jack Russell , dat past mijn 9 maanden oude kruising Labrador niet |(

Nu heb ik dus vier te kleine halsbanden die licht geven, twee met batterij en twee met usb. Eens kijken hoe ik daar weer vanaf kom.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 20:25

Die van Beeztees heeft me verbaasd van de kwaliteit en prijs. Zeker groot genoeg want je knipt hem gewoon op maat.

@fjordjes: heb je een waterpomptang in huis? Die kan je vaak groot genoeg maken om rond de dop te krijgen en zo de verzegeling los te krijgen. En anders lekker gevaarlijk met een schaar of mes aan de slag om de ring onder de dop los te maken.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 20:41

Afgelopen maandag al bijna flauw gevallen tijdens het verbandwissel bij iris.
Gister was het okay.
Het verband was iets verzakt daardoor vandaag weer een verbandwissel gedaan...
En nu weer bijna flauw gevallen.
Terwijl ik haar alleen maar vast houd -O-
Ik kan ook niks hebben

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:09

Mijn paard deed vanmiddag zijn tong over het bit op buitenrit. Vervolgens vond hij dat zelf ook wel naar en wou geen stap meer verzetten. Ik moest er dus echt af. Alleen ja dan kom ik er dus niet meer op zonder krukje. Dus een kilometer gelopen voor ik diep in het struikgewas een geschikte boomstronk vond. Toen paardlief zien te overtuigen dat hij mee daarheen moest en stil moest staan. Gelukkig lukte het en konden we de laatste 2km rijdend terug.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:12

Dat ik even geleden besloten heb dat ik vandaag niet naar het concert van Till Lindemann zou gaan! Nou ja, dat ik gewoon mijn energie aan iets anders moet geven! Goede beslissing maar ik was zo graag gegaan! (ga wel gewoon in juni weer naar Rammstein)