Oh prachtig! Zo één zou ik er ook nog wel willen hebben
Elitedeux
Geplaatst: 09-01-24 14:45
Heel mooi
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-24 15:25
Ja ik zou hem ook dolgraag voor mijzelf willen. Maat maatje 116/6Y pas ik helaas niet Maar ik denk met een jeans, Mooie witte of chambray blouse er onder met schulpenkraag, het heel mooi, maar toch ook sportief staat bij een meisje hier.
Gatssss net gepast voor het douchen (gelukkig) en hij ruikt ook echt. Eerste keer dat ik denk, eeeeeeuw tweedehands
Appeltje00
Geplaatst: 09-01-24 19:31
Vies is dat he. Ik kan me daar dan vaak niet meer overheen zetten en verkoop het dan weer . Wij wassen nu met Robijn, maar hiervoor jaren met Neutral. Dan vond ik alle andere wasmiddel al stinken.
Badje schoonmaak azijn of baking soda in een emmertje met het kledingstuk. Daarna in de wasmachine met nog een flinke scheut azijn. Dat werkt vaak wel.
Verder nog 2 broeken, een zwart vest en een gebreide jurk onderweg. Vinted is gaaf
Hanneke_68
Geplaatst: 10-01-24 12:00
Mag ik hier ook even binnenvallen? Ik lees al even mee en ben door jullie geïnspireerd geraakt. Ik heb al heel wat gekocht op Vinted en het meeste was super. Ik koop alleen nieuw met labels en nieuw zonder labels. Helaas heb ik nu een probleem en hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven? Ik heb een paar nieuw zonder label,leren laarzen van Tamaris gekocht. De laarzen heb ik de 8e 's avonds opgehaald, gepast en bekeken en ze waren perfect. Precies zoals beschreven. Dus ik heb de 'alles in orde' knop gedrukt en de verkoper een hele goede review gegeven. De volgende ochtend de laarzen aangetrokken om te gaan werken. Na tien minuten, nog in huis dus, zie ik dat het croc 'leer' volledig loslaat op allebei de laarzen. Ik heb ze dadelijk uitgetrokken en foto's gemaakt. Deze foto's samen met een berichtje naar de verkoopster gestuurd met de vraag wat doen we nu? Zij heeft het gelezen maar niet gereageerd. Vanmorgen heb ik haar weer een bericht gestuurd maar tot op heden nog niks. Ik weet dat Vinted eigenlijk niks meer kan doen nadat ik gezegd heb dat alles in orde is. Maar ik heb €70 betaald voor een paar onbruikbare nieuwe laarzen. Hebben jullie dit wel eens aan de hand gehad? En is daar iets wat ik kan doen als verkoopster niet reageerd? Ik baal hier vreselijk van.
Zoals ik het lees is de beschadiging na het aantrekken ontstaan? Ik heb al eerder gelezen dat dat kan gebeuren als schoenen een langere tijd niet gedragen worden. Ik begrijp je teleurstelling, maar denk dat je je verlies moet nemen. Als de laarzen goed waren voor je ze aantrok, kon de verkoopster het ook niet weten. Dat ze niet reageert is niet netjes, maar ik snap het wel. Zij kan niet beoordelen of jij de schade niet zelf veroorzaakt hebt.
Hanneke_68
Geplaatst: 10-01-24 12:07
Daar was echt niks aan te zien. Het gedeelte met croc leer is zeg maar een gedeelte van de laars en zit aan de zijkanten. Dit blijkt geen leer te zijn maar een heel dun laagje kunststof wat opgeplakt is. En pu materiaal, als het niet gebruikt wordt, desintegreerd en ik denk dat dit het geval is. Dus pas nadat ik ze aantrok en daadwerkelijk er 10 minuten, binnenshuis op gelopen heb, liet deze laag los. Dus verkoopster kon dit ook niet geweten hebben. Maar ik zit nu wel met het probleem.
dat is het risico van kopen op Vinted.. de laarzen waren goed, in de staat zoals zij ze op Vinted heeft gezet. Je zegt zelf ook dat de verkoopster het zelf niet had kunnen weten.
Jij hebt ze goed ontvangen en op alles is oke geklikt. De verkoopster is geen winkel met garantie... dus in dit geval is het jammer maar helaas ben ik bang..
8nnemiek
Geplaatst: 10-01-24 12:20
Zonde van de laarzen, maar dat is helaas het risico van tweedehands schoeisel Ik denk niet dat je de verkoper hier iets kan verwijten. Is er niet nog iets moois van te maken als je het pu leer volledig eraf haalt? Misschien met leerverf of decoupage bv?
Hier is nog een laatste 100% kasjmier trui onderweg, en dan moet ik echt even stoppen met kopen
Alles met wol heb ik vandaag eens lekker in de vorst en zon buiten gehangen. Wordt het lekker fris van.