Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 17:42

Ineke2 schreef:
Niobe schreef:
Ik wil dat de trapbekledingmeneer nu klaar is, want ik moet inmiddels echt pissen als een dekhengst

Kun je toevallig bij de buren of iemand die je kent in de buurt :=

Die zijn nog niet thuis |( ik denk dat ik maar even naar mijn moeder rijd idd

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 17:52

Dat mijn vriend wel naar Amon Amarth gaat vanavond en ik niet mee kan omdat mijn rug nog in de prak ligt ;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 17:54

Ik maakte vandaag kennis met 'het Looijkartel' :\.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 17:56

_Nancy schreef:
kuuuuutttttt mijn stomme herkansing weer niet gehaald ;( ;(
Volgend schooljaar weer opnieuw, wordt er zo moe van. Stom vak!
Echt weer balen dit..

Heel veel sterkte. En succes voor volgend jaar :(:)

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 18:14

xPabloBokt schreef:
Dat ik weer baantjes wil gaan zwemmen maar het overal stervensduur is en/of op onmogelijke tijden. Niet iedereen die baantjes zwemt is bejaard en gepensioneerd :')

Ik weet dat je hier in Utrecht met zo'n studenten sport abbo allemaal kortingen kon krijgen, is er niet ook zo iets bij jou in de buurt?

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 18:38

Paddock vol met onkruid. :evaw: Ook jjk. Met 1.5 paard (1.40 en shet) die nu 24 uur op de wei staat aangrenzend aan een paddock van 60x20, begint het blijkbaar weer op te komen. Maar geen sappige grasjes.
Gisteren en vandaag bezig geweest met uittrekken\scheppen aangezien ik geen gif wil gebruiken. :O

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 18:43

M’n pakket die door de drukte bij PostNL nog steeds vermist is en ik heb hem zo hard nodig :(

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 18:44

Ik wil graag wat aan mijn gewicht doen maar ik vind bewegen gewoon niet leuk. :n Heb ook geen mensen die met mij mee willen wandelen o.i.d dus weet het even niet.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 18:46

Zebrastreep schreef:
xPabloBokt schreef:

Goed in de gaten houden en eventueel mondspoeling nemen! Ik had dit twee weken terug ook en ik moest uiteindelijk verdoofd worden en alles moest schoongemaakt worden.

Ja zal ik doen ! We hebben spareribs gegeten en ik was vergeten om met tandenstokers er even goed door te gaan. Vanmorgen merkte ik pas dat het pijn deed en er nog wat tussenzat. Het is al wel iets afgenomen gelukkig!

Alleen altijd vervelend dat het moet als je een paar dagen weg bent :') en dat dit ook niet de eerste keer is

Perio-aid mondspoeling gebruiken! Dat ding is echt een godsgeschenk.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 19:02

Molly1230 schreef:
Ik wil graag wat aan mijn gewicht doen maar ik vind bewegen gewoon niet leuk. :n Heb ook geen mensen die met mij mee willen wandelen o.i.d dus weet het even niet.

Als je een Nintendo hebt is ring fit wellicht wel iets voor je?

Met mondspoeling hadden wij altijd listerine.
Laatst bijgewerkt door ElfBeau_067 op 21-06-23 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 19:04

Van perio aid krijg wel echt zwarte tanden dus ik zou daar voorzichtig mee zijn.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 19:05

Bureaucratie en fouten die gemaakt worden in de zorg. Ben er he-le-maal klaar mee vandaag en heb vanmiddag bijna een doktersassistente achter d'r bureau vandaan getrokken van ergernis. Die dame kon er ook niets aan doen maar man man man wat een doffe ellende. :7

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 19:05

Ben net in de tuin vol in de vogelpoep gaan staan.. met mijn blote voet :r |o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 19:11

Rekening T mobile thuis zag dat gewoon de volle pond moest betalen. Maar daar ben ik dus even niet mee eens dus net even gebeld. Blijkbaar zit er een opzegtermijn, maar die word dus helemaal nergens vermeld en dus niet geldig is (hadden ze het moeten vermelden).

Maar volgende maand hoef ik nu dus minder te betalen. Maar het feit dat ik er achteraan moest bellen voor mijn eigen geld. 8)7

Het is toch weer even 20 euro. :o

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 19:13

Voor het eerst in PostNL geschiedenis is een pakketje verdwenen..Het is het cadeau voor mijn verjaardag, dus heel zuur. Blijft op: "wordt op maandag 19 juni bezorgd' staan.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-23 19:33

Urbanus schreef:
Van perio aid krijg wel echt zwarte tanden dus ik zou daar voorzichtig mee zijn.

Oh ik had ook perio-aid, 1 a 2 keer per dag gebruikt. Had nergens last van persoonlijk

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 19:59

Ik heb perio aid voorgeschreven gekregen... doet het een beetje goed zijn werk?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 20:00

Urbanus schreef:

En mag je maar kort gebruiken idd. Ik gebruik het alleen als het moet van de tandarts, niet als 1e middel.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 20:13

ElfBeau_067 schreef:
Molly1230 schreef:

Als je een Nintendo hebt is ring fit wellicht wel iets voor je?

Met mondspoeling hadden wij altijd listerine.

Helpt dat? Die ring fit?

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 20:15

Tip voor zwemmen, kijk ook in buurgemeenten. Hier zijn er twee buitenbaden in de buurt waar je zomerabonnementen kan kopen. Buiten de schoolvakanties kan ik redelijk betaalbaar in het binnenbad van een vakantiepark zwemmen, maar daar is wel een wachtlijst.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 20:27

Roosch schreef:
Bureaucratie en fouten die gemaakt worden in de zorg. Ben er he-le-maal klaar mee vandaag en heb vanmiddag bijna een doktersassistente achter d'r bureau vandaan getrokken van ergernis. Die dame kon er ook niets aan doen maar man man man wat een doffe ellende. :7

Werken wij bij hetzelfde bedrijf? :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 20:29

Mensen die vonden dat ik mijn paard maar even aan moest pakken omdat hij niet over een balk heen wilde galopperen. :')
"Dan leert hij het wel."

Ja, als je wil dat een paard iets uit angst gaat doen wel ja.
Tevens werkt dat niet zo bij mijn paard want als jij hem corrigeert wat volgens hem oneerlijk is (wat het in dit geval was, hij vond het gewoon wat spannend) krijg je het terug ook.

Uiteindelijk met rust en wat meer voorbereiding in draf ging hij er overigens netjes over heen. :Y)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 20:29

Urbanus schreef:

Idd niet te lang gebruiken, apotheek raadde mij max 3 weken aan. Zo lang had ik hem niet nodig, maar ik was wel heel blij dat ik dat goedje in huis had, instant verdoving..

Purny hier werkt het echt instant, al tijdens het spoelen. Meteen verdoofd daar waar het pijn doet.
Ik had 2 weken geleden een giga-bult achter mijn wijsheidstand (ik denk dat er iets van eten tussen heeft gezeten), trok zo door naar mijn kaakgewricht en spieren - auw.
Perio aid heeft dat allemaal zoooooveel draaglijker gemaakt! Max. 4x per dag spoelen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 20:38

Captain schreef:
Mensen die vonden dat ik mijn paard maar even aan moest pakken omdat hij niet over een balk heen wilde galopperen. :')
"Dan leert hij het wel."

Ja, als je wil dat een paard iets uit angst gaat doen wel ja.
Tevens werkt dat niet zo bij mijn paard want als jij hem corrigeert wat volgens hem oneerlijk is (wat het in dit geval was, hij vond het gewoon wat spannend) krijg je het terug ook.

Uiteindelijk met rust en wat meer voorbereiding in draf ging hij er overigens netjes over heen. :Y)

Met angst trainen loopt nooit op iets goeds uit. Goed bezig jij <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 20:42

CupCakes_ schreef:
Roosch schreef:

Werken wij bij hetzelfde bedrijf? :+

Nee, het was in m'n privéleven als (familie van) een cliënt. :+
Zo frustrerend!!