Ineke2 schreef:Niobe schreef:Ik wil dat de trapbekledingmeneer nu klaar is, want ik moet inmiddels echt pissen als een dekhengst
Kun je toevallig bij de buren of iemand die je kent in de buurt
Die zijn nog niet thuis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Dat ik weer baantjes wil gaan zwemmen maar het overal stervensduur is en/of op onmogelijke tijden. Niet iedereen die baantjes zwemt is bejaard en gepensioneerd
Zebrastreep schreef:xPabloBokt schreef:
Goed in de gaten houden en eventueel mondspoeling nemen! Ik had dit twee weken terug ook en ik moest uiteindelijk verdoofd worden en alles moest schoongemaakt worden.
Ja zal ik doen ! We hebben spareribs gegeten en ik was vergeten om met tandenstokers er even goed door te gaan. Vanmorgen merkte ik pas dat het pijn deed en er nog wat tussenzat. Het is al wel iets afgenomen gelukkig!
Alleen altijd vervelend dat het moet als je een paar dagen weg benten dat dit ook niet de eerste keer is
Molly1230 schreef:Ik wil graag wat aan mijn gewicht doen maar ik vind bewegen gewoon niet leuk.Heb ook geen mensen die met mij mee willen wandelen o.i.d dus weet het even niet.
ElfBeau_067 schreef:Molly1230 schreef:Ik wil graag wat aan mijn gewicht doen maar ik vind bewegen gewoon niet leuk.Heb ook geen mensen die met mij mee willen wandelen o.i.d dus weet het even niet.
Als je een Nintendo hebt is ring fit wellicht wel iets voor je?
Met mondspoeling hadden wij altijd listerine.
Roosch schreef:Bureaucratie en fouten die gemaakt worden in de zorg. Ben er he-le-maal klaar mee vandaag en heb vanmiddag bijna een doktersassistente achter d'r bureau vandaan getrokken van ergernis. Die dame kon er ook niets aan doen maar man man man wat een doffe ellende.
Urbanus schreef:Van perio aid krijg wel echt zwarte tanden dus ik zou daar voorzichtig mee zijn.
Captain schreef:Mensen die vonden dat ik mijn paard maar even aan moest pakken omdat hij niet over een balk heen wilde galopperen.
"Dan leert hij het wel."
Ja, als je wil dat een paard iets uit angst gaat doen wel ja.
Tevens werkt dat niet zo bij mijn paard want als jij hem corrigeert wat volgens hem oneerlijk is (wat het in dit geval was, hij vond het gewoon wat spannend) krijg je het terug ook.
Uiteindelijk met rust en wat meer voorbereiding in draf ging hij er overigens netjes over heen.
CupCakes_ schreef:Roosch schreef:Bureaucratie en fouten die gemaakt worden in de zorg. Ben er he-le-maal klaar mee vandaag en heb vanmiddag bijna een doktersassistente achter d'r bureau vandaan getrokken van ergernis. Die dame kon er ook niets aan doen maar man man man wat een doffe ellende.
Werken wij bij hetzelfde bedrijf?