Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 12:50

Oom heeft toegegeven dat hij van het padje af. Tante in Drenthe overleden en daar had mijn oom een goede band mee. En blijkbaar is de moestuin van mijn oom betaald. Wat betekent dat ik er een stuk te grote van een voetbalveld erbij heb. -O-

Top begin 2023.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:01

Marcella schreef:
Oom heeft toegegeven dat hij van het padje af. Tante in Drenthe overleden en daar had mijn oom een goede band mee. En blijkbaar is de moestuin van mijn oom betaald. Wat betekent dat ik er een stuk te grote van een voetbalveld erbij heb. -O-

Top begin 2023.

Huh? Snap hier niks van.. :+

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:04

Zebrastreep schreef:
Dat ik blijkbaar nog niet aan de goede mailbox ben gekoppeld en nu dus al maanden bepaalde belangrijke mailtjes niet ontvang. Fijn dat ze dat ook even melden ik dacht dat ik nu overal bij kon.

En dat ik opeens notulen en een agenda moet maken voor de vergadering zonder overleg je krijgt het gewoon in je handen gedrukt. Mooie is dat ik werkelijk waar dit nog nooit gedaan heb.

Zeg, werk jij bij dezelfde organisatie als mij? Ik werk al behoorlijk wat verantwoordelijke diensten, maar mij vertellen dat ik in een bepaalde mailbox moet kunnen ho maar. Daar kan ik nu ook mooi weer achteraan :')

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:22

Ik was zo lekker aan het schoonmaken.

Zegt mijn motivatie ineens... "Hahaahah doei!!"

Weer nieuwe motivatie zoeken.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:28

Drie letters KPN. -:(- _-:( ik probeer als sinds half november een wijziging voor elkaar te krijgen. Afgelopen vrijdag maar weer gebeld waarom het hun niet lukt. Toen 3,5 uur aan de lijn gehangen. Met 0 resultaat omdat het systeem me weigert te verhuizen. Ik heb zojuist telefoontje nummer 3 van vandaag gehad van kpn. Waarvan een met half succes, een telefoonnummer kan verhuizen, simkaart nummer 2 lukt niet.

Alleen waarom telefoontje nummer drie belde geen idee. Voor iets dat ik niet online heb aangevraagd 4 weken geleden 8)7 (maar waarvan zij zeker wist dat ik dat wel heb gedaan) en zij kon hoe dan ook niks doen (waarom bel je dan?) ik moet nu nog worden gebeld vandaag of morgen door de klachtenafdeling, verhuizing en de klantenservice.

De vorige verhuizing was al een drama met 4 casemanagers en een sorry boeket naarhet verkeerde adres. 8)7 Nu maken ze de zooi nog veel groter. En dat voor een simpel stopzetten van een service ivm verhuizing en verkoop van een huis. En het overzetten van 2 tekefoonnummers naar een ander account. Kennelijk is dat ern voor hun lastige situatie geen tv of vaste telefoon meer willen. :roll:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:29

Relaxed schreef:
Marcella schreef:

Top begin 2023.

Wat dat mijn suikeroom toegegeven heeft dat hij van het padje af.

Of dat mijn tante in Drenthe overleden is en dat mijn suikeroom haar erg mocht.

Of dat ik er een moestuin erbij heb te grote van een voetbalveld, want suikeroom gaat het echt niet redden.

En kittens die uitbreken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:30

Is. Hij is van het padje af.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:36

Optiwolk schreef:
Zebrastreep: goed luisteren en beslissingen of to dos opschrijven.
Eigenlijk is notuleren heel gemakkelijk, als dat in bepaalde formats enzo moet ben je vaak langer bezig met de Lay-out dan het notuleren.

Verkoudheid van 10 dagen en ze betert niet.
Morgen maar naar de huisarts.

Vandaag ook terug beginnen werken, staan wel wat leuke interne posities open maar een motivatiebrief …
Waarom wil je werken: zonder werk geen geld voor stalgeld en rosewijn, wat denk je nou zelf?
Dat het mijn DROOM is om fulltime voor een ander achter een pc te zitten? Doe normaal …

Bedankt voor de tips ik zal ze zeker meenemen :D er is een format dus eigenlijk kan ik het ook zo invullen alleen ik heb soms een beetje moeite om mijn aandacht erbij te houden. Vaak is dat even zo'n oplaadmoment voor mij voor een paar seconden zodat ik weer actief mee kan doen. Dus ben benieuwd!

Ik zit nu net een paar maanden in het team en ergens wil je toch onbewust laten zien dat je het kan maar aan de andere kant moet ik ook accepteren dat het een leerproces is en fouten maken gewoon nog steeds mag.

Ik wou nu alleen dat ik ook meer ervaring had met vergaderen op mijn vorige werk mocht ik nooit een vergadering bijwonen. Als stagiaire logisch , maar als werknemer ben ik de eerste vergadering ook niet aanwezig geweest dat mocht absoluut niet. En achteraf weet ik heel goed waarom. Maar wel jammer had daar graag al wat meer ervaring in willen hebben.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:39

maralyn schreef:
Ik was zo lekker aan het schoonmaken.

Zegt mijn motivatie ineens... "Hahaahah doei!!"

Weer nieuwe motivatie zoeken.

Hier gaat het nog steeds lekker
Wil je wat motivatie lenen ?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:41

Moe, zo verschrikkelijk moe. Soms denk ik wel eens dat ik weer overspannen/burn out heb/ben

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:53

Mkango schreef:
Er staat geen sofinummer op, dat heet al sinds jaar en dag BSN. := En dat staat erop ter identificatie, daarom mag je je in Nederland ook legitimeren met je rijbewijs.

Zo te lezen weet je wel wat ik bedoelde. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:58

Shenavallie schreef:
Mkango schreef:
Er staat geen sofinummer op, dat heet al sinds jaar en dag BSN. := En dat staat erop ter identificatie, daarom mag je je in Nederland ook legitimeren met je rijbewijs.

Zo te lezen weet je wel wat ik bedoelde. ;)
Maar ik ben dan ook al bijna een fossiel. :))

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 14:02

Relaxed schreef:
Marcella schreef:

Top begin 2023.

Of dat ik er een moestuin erbij heb te grote van een voetbalveld, want suikeroom gaat het echt niet redden.

En kittens die uitbreken.[/quote]

Ik snap hier ook niets van, en bij suikeroom moet ik vooral aan sugardaten denken, waarschijnlijk niet waar het om gaat :')

Maar je oom is dus van het padje af en een tante waar hij goede band mee had is overleden waardoor je een stuk moestuin er gratis bij krijgt, en dat gratis moestuin is een ergernis dan :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 14:05

Marcella schreef:
Relaxed schreef:

Niks, precies zoals ik het zeg.. Niks.. De link van je oom van het padje naar je tante en dan een moestuin.. Dat is toch niet te volgen :')

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 14:08

Nieuwe prijzen van gas:
1 januari 23, 1,646m3 gas verbruikt á la €6,15. Is met vaste kosten van €0,85.
Prijs zou met prijsplafond €3,24 moeten zijn. Ook incl. vaste kosten.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 14:14

Dat ik 16 december voor mijn dochter hoesjes voor de oorthermometer heb besteld bij Bol maar nog steeds niet heb ontvangen.
Gebeld en ik moest terugbellen als ik ze de 31e nog niet had en ook een ontvangersverklaring moest invullen maar dat ging niet want is een PDF bestand. Weer gebeld en ik krijg een mail ‘aangezien JE het ontvangersverklaring niet wil ondertekenen stuur me dan bevestigingsmail als je nog steeds eerdere bestelling ontvangt |o
Toen heb ik weer gebeld O:)
Krijg nu mijn geld terug :7

Edit, Bol was erg behulpzaam maar dit bedrijf van die hoesjes is echt een drama :j

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 14:24

Planning.....

Ik heb eigenlijk late dienst vandaag.
57 Minuten voordat ik officieel zou moeten beginnen met werken kreeg ik een telefoontje.
Ja, we hebben vandaag geen werk voor je.
Blijf maar thuis, kost een vakantie dag.
Eehhmm okay dan...
Dna blijf ik thuis.
Maar dan ga je nadenken.... Dit mag ja officieel niet.
Morgen met 1 van de Betriebsrat maar ervoor zorgen dat het recht getrokken word.....

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 14:29

Hoe ik de post van Marcella lees:
Het gaat niet goed met haar oom, ze maakt zich zorgen. Sinds het overlijden van Marcella's tante (de zus of schoonzus van de oom) lijkt het of de oom een soort klap heeft gehad waardoor hij in korte tijd geestelijk flink achteruit is gegaan.
Doordat hij achteruit is gegaan, was hij niet op tijd met het opzeggen van zijn grote moestuin, of wellicht is hij zelfs onbekwaam geworden om zelf nog zulke dingen te kunnen regelen.

De oom zal het waarschijnlijk ook mede daardoor niet meer aan kunnen om zijn grote moestuin te onderhouden (en dan een invulling van mijzelf: ik neem aan dat er regels zijn op een moestuin, dat er ook wel onderhoud moet worden gedaan zodat het geen overwoekerde rommel wordt). En die taak komt nu op Marcella's schouders omdat zij familie is en daar ook een moestuin heeft, terwijl zij dit eigenlijk ook gewoon niet kan handelen omdat het ook voor haar teveel werk is.
Heb ik hem goed begrepen zo? Sterkte Marcella :knuffel:

Kunnen jullie geen contact opnemen met het beheer van de moestuinen, de situatie daar uitleggen en kijken of jullie er samen uit kunnen komen? Misschien hebben ze wel begrip voor de situatie

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-23 15:07

Dat ik de hele tijd meldingen krijg van Snapchat dat ik iemands verhaal nog niet bekeken heb. Leave me alone :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 15:09

xPabloBokt schreef:
Dat ik de hele tijd meldingen krijg van Snapchat dat ik iemands verhaal nog niet bekeken heb. Leave me alone :')

Dat kun je uitzetten! Ik werd er ook knettergek van :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 15:17

Ghostattack schreef:
xPabloBokt schreef:

Dat kun je uitzetten! Ik werd er ook knettergek van :')

Ik had dat ook toen ik de app voor het eerst weer geopend had na 3 maanden ofzo. :') Meldingen altijd uitgezet en ineens kreeg ik ze weer.
Nu de app maar verwijderd. doei.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 15:27

Fly_high schreef:
Relaxed schreef:

Ik snap hier ook niets van, en bij suikeroom moet ik vooral aan sugardaten denken, waarschijnlijk niet waar het om gaat :')

Maar je oom is dus van het padje af en een tante waar hij goede band mee had is overleden waardoor je een stuk moestuin er gratis bij krijgt, en dat gratis moestuin is een ergernis dan :o?[/quote]
Ik heb al een moestuin er nog een erbij ga ik lichamelijke niet redden dus ja ergenis.

Tja en als mij vader hem van een winkelcentrum af pluk verward gaat er iets niet helemaal goed.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 15:29

Telpeva schreef:
Hoe ik de post van Marcella lees:
Het gaat niet goed met haar oom, ze maakt zich zorgen. Sinds het overlijden van Marcella's tante (de zus of schoonzus van de oom) lijkt het of de oom een soort klap heeft gehad waardoor hij in korte tijd geestelijk flink achteruit is gegaan.
Doordat hij achteruit is gegaan, was hij niet op tijd met het opzeggen van zijn grote moestuin, of wellicht is hij zelfs onbekwaam geworden om zelf nog zulke dingen te kunnen regelen.

De oom zal het waarschijnlijk ook mede daardoor niet meer aan kunnen om zijn grote moestuin te onderhouden (en dan een invulling van mijzelf: ik neem aan dat er regels zijn op een moestuin, dat er ook wel onderhoud moet worden gedaan zodat het geen overwoekerde rommel wordt). En die taak komt nu op Marcella's schouders omdat zij familie is en daar ook een moestuin heeft, terwijl zij dit eigenlijk ook gewoon niet kan handelen omdat het ook voor haar teveel werk is.
Heb ik hem goed begrepen zo? Sterkte Marcella :knuffel:

Kunnen jullie geen contact opnemen met het beheer van de moestuinen, de situatie daar uitleggen en kijken of jullie er samen uit kunnen komen? Misschien hebben ze wel begrip voor de situatie

_/-\o_

Zit ook nog gezellig met zere bek waar niks aan gedaan word, want tandvlees is niet ontstoken en kaak kan niet.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 15:36

De hik. Zit nu al 20 minuten te hikken _-:(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 15:53

Doe mij maar wat van die motivatie, Alja :')