Top begin 2023.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Dat ik blijkbaar nog niet aan de goede mailbox ben gekoppeld en nu dus al maanden bepaalde belangrijke mailtjes niet ontvang. Fijn dat ze dat ook even melden ik dacht dat ik nu overal bij kon.
En dat ik opeens notulen en een agenda moet maken voor de vergadering zonder overleg je krijgt het gewoon in je handen gedrukt. Mooie is dat ik werkelijk waar dit nog nooit gedaan heb.
Relaxed schreef:Marcella schreef:Oom heeft toegegeven dat hij van het padje af. Tante in Drenthe overleden en daar had mijn oom een goede band mee. En blijkbaar is de moestuin van mijn oom betaald. Wat betekent dat ik er een stuk te grote van een voetbalveld erbij heb.
Top begin 2023.
Huh? Snap hier niks van..
Optiwolk schreef:Zebrastreep: goed luisteren en beslissingen of to dos opschrijven.
Eigenlijk is notuleren heel gemakkelijk, als dat in bepaalde formats enzo moet ben je vaak langer bezig met de Lay-out dan het notuleren.
Verkoudheid van 10 dagen en ze betert niet.
Morgen maar naar de huisarts.
Vandaag ook terug beginnen werken, staan wel wat leuke interne posities open maar een motivatiebrief …
Waarom wil je werken: zonder werk geen geld voor stalgeld en rosewijn, wat denk je nou zelf?
Dat het mijn DROOM is om fulltime voor een ander achter een pc te zitten? Doe normaal …
Relaxed schreef:Marcella schreef:Oom heeft toegegeven dat hij van het padje af. Tante in Drenthe overleden en daar had mijn oom een goede band mee. En blijkbaar is de moestuin van mijn oom betaald. Wat betekent dat ik er een stuk te grote van een voetbalveld erbij heb.
Top begin 2023.
Marcella schreef:Relaxed schreef:
Wat dat mijn suikeroom toegegeven heeft dat hij van het padje af.
Of dat mijn tante in Drenthe overleden is en dat mijn suikeroom haar erg mocht.
Of dat ik er een moestuin erbij heb te grote van een voetbalveld, want suikeroom gaat het echt niet redden.
En kittens die uitbreken.
Ghostattack schreef:xPabloBokt schreef:Dat ik de hele tijd meldingen krijg van Snapchat dat ik iemands verhaal nog niet bekeken heb. Leave me alone
Dat kun je uitzetten! Ik werd er ook knettergek van
Fly_high schreef:Relaxed schreef:
Wat dat mijn suikeroom toegegeven heeft dat hij van het padje af.
Of dat mijn tante in Drenthe overleden is en dat mijn suikeroom haar erg mocht.
Of dat ik er een moestuin erbij heb te grote van een voetbalveld, want suikeroom gaat het echt niet redden.
En kittens die uitbreken.
Telpeva schreef:Hoe ik de post van Marcella lees:
Het gaat niet goed met haar oom, ze maakt zich zorgen. Sinds het overlijden van Marcella's tante (de zus of schoonzus van de oom) lijkt het of de oom een soort klap heeft gehad waardoor hij in korte tijd geestelijk flink achteruit is gegaan.
Doordat hij achteruit is gegaan, was hij niet op tijd met het opzeggen van zijn grote moestuin, of wellicht is hij zelfs onbekwaam geworden om zelf nog zulke dingen te kunnen regelen.
De oom zal het waarschijnlijk ook mede daardoor niet meer aan kunnen om zijn grote moestuin te onderhouden (en dan een invulling van mijzelf: ik neem aan dat er regels zijn op een moestuin, dat er ook wel onderhoud moet worden gedaan zodat het geen overwoekerde rommel wordt). En die taak komt nu op Marcella's schouders omdat zij familie is en daar ook een moestuin heeft, terwijl zij dit eigenlijk ook gewoon niet kan handelen omdat het ook voor haar teveel werk is.
Heb ik hem goed begrepen zo? Sterkte Marcella
Kunnen jullie geen contact opnemen met het beheer van de moestuinen, de situatie daar uitleggen en kijken of jullie er samen uit kunnen komen? Misschien hebben ze wel begrip voor de situatie