Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik reageer daar altijd op met iets wat neerkomt op "prima, maar als iemand anders het in de tussentijd wil kopen dan verkoop ik het wel"
petra8 schreef:Wat is jullie ervaring met direct kopen?
Ik kreeg net een berichtje dat iemand iets direct gekocht had voor mijn vraagprijs. Heel gek, geen persoonlijk contact via de chat, maar gewoon een bericht dat het verkocht is en dat het verzendlabel met DHL klaarstaat. Volgens mij is het met kopersgarantie, dus duurt het even voor ik mijn geld krijg.
fleurtjeuh schreef:petra8 schreef:Wat is jullie ervaring met direct kopen?
Ik kreeg net een berichtje dat iemand iets direct gekocht had voor mijn vraagprijs. Heel gek, geen persoonlijk contact via de chat, maar gewoon een bericht dat het verkocht is en dat het verzendlabel met DHL klaarstaat. Volgens mij is het met kopersgarantie, dus duurt het even voor ik mijn geld krijg.
Goed opletten dat het geen oplichting bericht is!
Niet zomaar op linkjes klikken
upendo schreef:fleurtjeuh schreef:
Goed opletten dat het geen oplichting bericht is!
Niet zomaar op linkjes klikken
Dit is gewoon een nieuwe optie op Marktplaats.
Beetje zoals Vinted. Opsturen en als de koper het goedkeurt krijg je je geld.
xMyrth schreef:Is het bij Marktplaats net als met Vinted zo dat de verkoper een x aantal dagen de tijd krijgt om iets te verzenden? Ik heb iets gekocht met kopersbescherming en via een marktplaats DHL verzendlabel![]()
Er staat dat ik voor 4 januari moet aangeven als er iets mis is, maar ik weet helemaal niet of ik mijn pakketje dan binnen heb?