Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 23:16

Oke niet het juiste topic maar omdat hier laatst veel gesproken werd over de Sims :))

Ik heb de Sims 4 en werkte altijd prima. Nu wil ik het weer gaan spelen maar ik kan mijn meubels niet draaien dus niet eens een huis bouwen. Volgens mij was het altijd dat je dat scroll ding op je muis indrukte? Maar niks werkt nu.
Heb al 3 muizen geprobeerd dus lijkt me stug dat het daar aan ligt..

Goed, hier erger ik me dus aan. Had zo zin in een avondje simsen met een zak chips ;(

fjordjes

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 23:24

Heb je de camerabesturing in sims 3 modus gezet? Dan kan het wel. En anders met de punt of komma geloof ik.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 02:50

fjordjes schreef:
Heb je de camerabesturing in sims 3 modus gezet? Dan kan het wel. En anders met de punt of komma geloof ik.

En rechtermuisknop als het goed is.

Ik ben momenteel weer compleet verslaafd aan Two Point Hospital _O-

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 16:40

We hebben Valentijn vandaag laten wegen en een aantal mensen laten gokken wat hij woog. Mijn vriend had het hoogste gegokt en ik dacht dat het echt overdreven was maar hij zat er toch het dichtste bij. :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 16:41

Wij zijn nu voor de derde keer naar de minions toe :')

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 16:55

Mijn biecht voor vandaag is: heb uitgeslapen en ben om 12:30 weer terug naar bed gegaan :')

Maar ik heb corona dus vind dat ik het mag/verdient heb.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 17:02

M_D_H schreef:

Wij gaan hem vanavond kijken via Pathé thuis. Hoeven niet in een zaal vol kinderen te zitten. O:)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 18:33

marleen_88 schreef:
M_D_H schreef:

Wij gaan hem vanavond kijken via Pathé thuis. Hoeven niet in een zaal vol kinderen te zitten. O:)

Ah, de eerste keer was in de voorpremière, toen waren het alleen volwassenen.

De tweede keer was het met de gentleminions, maar dat waren vooral pubers en viel qua overlast heel erg mee.

Nu waren er wel wat pubers die vervelend waren, maar goed was al de derde keer dus dat viel te negeren.

Scheelt dat we hem in Engels keken :j

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 19:39

marleen_88 schreef:
M_D_H schreef:

Waar vind jij hem via Pathé thuis? Ik kan 'm niet vinden..

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 19:43

Jildau schreef:
marleen_88 schreef:

Ik keek met mijn neus denk ik. Nu zie ik hem nergens. -O-

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 19:43

Jildau schreef:
marleen_88 schreef:

Ik zie het ook niet, wilde het gaan kijken -O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 20:18

Plop1997 schreef:
We hebben Valentijn vandaag laten wegen en een aantal mensen laten gokken wat hij woog. Mijn vriend had het hoogste gegokt en ik dacht dat het echt overdreven was maar hij zat er toch het dichtste bij. :+

Zo heb ik dat ook eens gedaan met mn vorige stal.

Weddenschap was chocolade.

Ik zat het dichtste bij, chocolade heb ik nooit gekregen.

Zo ook mn veerust niet, en het geld van m'n dekje niet.

Als je dit leest, ex stalgenoot.
Bij elkaar is dat 45 euro.
Dankjewel.
:')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 20:20

Nyaleti schreef:
Oke niet het juiste topic maar omdat hier laatst veel gesproken werd over de Sims :))

Ik heb de Sims 4 en werkte altijd prima. Nu wil ik het weer gaan spelen maar ik kan mijn meubels niet draaien dus niet eens een huis bouwen. Volgens mij was het altijd dat je dat scroll ding op je muis indrukte? Maar niks werkt nu.
Heb al 3 muizen geprobeerd dus lijkt me stug dat het daar aan ligt..

Goed, hier erger ik me dus aan. Had zo zin in een avondje simsen met een zak chips ;(

Met je toetsenbord, <, of .> dan draaien de meubels. En als je hem op sims 3 camerastand zet en dan volgens mij alt ingedrukt houdt en met je rechtermuisknop sleept, kan je hem alle 360 graden bewegen i.p.v. alleen de acht vaste kanten :))

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 20:21

Biecht: ik denk dat ik een koopverslaving heb :+ Voel me al een aantal dagen poedersuiker, en het enige dat helpt is als een razende dingen gaan kopen. Vooral veel cosmetica. Goeie coping, beetje jammer dat ik al arm zat ben ;(

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 21:33

Shenavallie schreef:
Juist de 'nette' mensen hebben tattoos, alleen verborgen onder kleding. Ken er een heleboel, althans. Degene waar je het niet van verwacht...

Dat is een opmerking die ik vaak hoor als ze toch een glimp opvangen van een stukje tattoo (ik heb er 8 :') ) en beschouw me als een "gewoon standaard" persoon.

Biecht: sommige mensen hou ik bevriend op Facebook om alle drama te kunnen volgen O:)

Andere biecht: ik heb nog geen enkele minions film gezien :D Nochtans kijk ik nog wel graag naar teken/animatiefilms

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 21:41

Mijn biecht: ik ben echt niet blij met het verjaardagscadeau dat ik van mijn beste vriendin heb gehad. Ik weet het, het klinkt super ondankbaar, maar ik doe ieder jaar weer moeite om iets persoonlijks voor haar uit te zoeken, dit jaar ook weer (ze is een halve maand voor mij jarig). En dan stuurt ze mij chocolade die ook nog 2 dagen na mijn verjaardag aankwam. Terwijl ze ook nog eens weet dat ik nog wat kilo's kwijt wil.

Als ze een pakje van mijn favoriete thee had gestuurd dan was ik echt dolgelukkig geweest, het gaat ook echt serieus niet om het geld. Al had ze alleen een lief appje gestuurd was ik al blij geweest.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 23:36

marleen_88 schreef:
Jildau schreef:

Ik keek met mijn neus denk ik. Nu zie ik hem nergens. -O-

Vond het al vreemd, normaal komen de films pas op Pathe als ze niet meer in de bios draaien :j

We zouden vanavond met vrienden naar Thor gaan.
Dus toen we in de zaal van de minions zaten, foto van het scherm gemaakt en naar die vrienden gestuurd met de vraag waar ze in godsnaam bleven...
Die hadden ff paniek :') _O-
Mijn man vond mij heel vals, ik vond mijzelf hilarisch :))

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 23:38

Ik kom lekker mee biechten hier :')

Ik rij morgen wedstrijd en ik heb een voorlezer weten te regelen, ware het niet dat ik heel oncomfortabel word van zijn persoonlijkheid en hem dat ook ga vertellen morgen, maar eerst ga ik hem mijn proef laten voorlezen anders heb ik niemand :+ boos op me zijn doet 'ie daarna maar lekker, dat boeit me niet zoveel :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 00:05

En je kunt niet terplekke iemand vragen? Dat is mij altijd wel gelukt als m'n pa niet kon.

Mensen gebruiken vind ik niet zo chique.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 00:19

capopjekop schreef:
En je kunt niet terplekke iemand vragen? Dat is mij altijd wel gelukt als m'n pa niet kon.

Mensen gebruiken vind ik niet zo chique.

Daarom is het ook een biecht :D

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 08:52

DeEenhoorn schreef:
Ik kom lekker mee biechten hier :')

Ik rij morgen wedstrijd en ik heb een voorlezer weten te regelen, ware het niet dat ik heel oncomfortabel word van zijn persoonlijkheid en hem dat ook ga vertellen morgen, maar eerst ga ik hem mijn proef laten voorlezen anders heb ik niemand :+ boos op me zijn doet 'ie daarna maar lekker, dat boeit me niet zoveel :')

Ik mis context, op wat voor manier word je ongemakkelijk van zijn persoonlijkheid? En ik vraag me dan gelijk af of dat stuk dan niet bij jou ligt, zeg maar, dat als je getriggerd word door iemand dit ook kan betekenen dat iemand een spiegel voor houdt en het meer over jou zegt dan over hem O:)
Wil niet je biecht afkraken, maar ben nieuwsgierig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 09:37

Het is echt niet zo makkelijk meer om een voorlezer te vinden op wedstrijd zelf. Ga ook al jaar en dag alleen op pad, verschillende keren gehad dat ik niemand kon vinden en dan maar met goeie moed aan de proef begon om uiteindelijk fouten te rijden.
Dus nu rij ik altijd uit het hoofd. Als iemand anders een lezer nodig heeft doe ik dat uiteraard wel met plezier (tenzij ik net zelf moet rijden, al heb ik ook al vanaf mijn paard aan een andere ring een proef staan voorlezen).

Mijn biecht: ik wil al jaar en dag een tattoo maar kan heel moeilijk kiezen, ben bang dat het pijn gaat doen en mijn vriend vindt het maar niks :P

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 10:53

Voorlezen op wedstrijden vond ik altijd erg leuk om te doen en kreeg regelmatig de vraag of ik ook voor anderen wilde voorlezen. Punt is alleen dat ik na de eerste proef al wat minder goed uit mijn stem kom en na drie proeven al niets meer kan zeggen (stem kwijt). Ik zal dan ook niet snel mijn stem verheffen (wat bij anderen overkomt alsof ik heel rustig ben), want daar heb ik dan dagen last van...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 11:13

Shenavallie schreef:
Voorlezen op wedstrijden vond ik altijd erg leuk om te doen en kreeg regelmatig de vraag of ik ook voor anderen wilde voorlezen. Punt is alleen dat ik na de eerste proef al wat minder goed uit mijn stem kom en na drie proeven al niets meer kan zeggen (stem kwijt). Ik zal dan ook niet snel mijn stem verheffen (wat bij anderen overkomt alsof ik heel rustig ben), want daar heb ik dan dagen last van...

Dat heb ik ook! Maar zelfs als bij het 1e proefje soms, de 2e red ik sowieso niet. Mensen denken altijd dat het een smoes is...

Hier kan je trouwens op wedstrijd altijd wel makkelijk een lezer vinden. Helemaal bij mijn eigen vereniging, zelfs als je geen lid bent. Vragen met aanmelden bij secretariaat en ze regelen iemand voor je of doen het zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 11:18

Ik heb al op grotere wedstrijden (lees: 300 Starts) gereden en gevraagd aan het secretariaat omdat niemand van eigen club kon of wou, en ik had ze even goed kunnen vragen om water te laten branden.
Vraag je omstaanders op het losrijterrein dan is het haast constant "nee sorry ik moet gelijk door om mijn ruiter te helpen" of "nee da's toch jouw probleem hoor".
1x zelfs iemand die dacht dat ik het niet meer kon horen "da's dan mooi eentje minder als concurrentie".