Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:51

Appeltje_1 schreef:
Ontzettende kramp door ongesteldheid ;( Word er helemaal misselijk van. %)

:knuffel:

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 17:27

Siersma schreef:
Ik heb me net geërgerd aan Keano en Djaylano, wat een vreselijke, luidruchtige, onopgevoede kinderen waren dat

Die namen zeggen al genoeg. :+

Ooh een koelkast van iemand die binnen rookte hebben wij ook gehad. Volgens mij hadden wij het toen redelijk op gelost met citroenzuur.

En over dat snoepen doe mij ook maar kaas worst en nootjes ipv chocolade.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 17:34

Koud, moe, hongerig, (buik)pijn en stress ;(

Ik wil zomer en vakantie

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 17:59

Dat ik mag gaan bedenken hoe ik avondeten ga maken, dacht dat het wel kon maar broodje smeren deed al super veel pijn. -O-

Bij m’n ouders word ik gek maar alleen is ook echt niet handig.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 18:08

Oke jullie hebben echt al veel te verduren gehad met mijn geklaag over mijn arm maar hij heeft echt in geen tijden zoveel pijn gedaan als nu. Ik word hier een partij niet goed van.

Iemand toevallig ervaring met cubitaal tunnel syndroom? Dat is wat ze momenteel denken dat het is, gisteren heeft een arts op allerlei pijnlijke plekken zitten wroeten, kloppen, duwen en knijpen en ik vind het niet meer grappig _O-

Marlinderooz is het je rechterhand? Kan je wel de rest van je arm nog inzetten of ook niet? Ik doe bij veel dingen mijn rechter onderarm of pols ergens op leggen voor het gewicht zodat het blijft 'ding' liggen, en dan met de linker hand snijden (of roeren, of... Noem het maar). Echter, snijden en smeren van eten is bij mij zodanig pijnlijk dat ik al maanden op kant en klaar gesneden plakjes vlees, kaas en dergelijke leef. Je hebt ook plakjes chocola voor op brood heb ik ontdekt, plakjes kokos op brood zijn ook best eetbaar :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 18:28

voor iedereen met pijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 18:31

"Hoi, welkom terug van vakantie, we weten dat je al verzuipt in het werk en voor je vrije week toch wel wat spanningsklachten had, maar of je nog even dit en dit zsm wilt doen, want eigenlijk hadden we dit zelf vorige week kunnen doen toen jij er niet was, maar dat deden we niet, want ons management is incompetenter dan incompetent" of in hun woorden: "isn't it fun when you're back from holiday and everyone piles all their stuff onto you? :D "

Ben benieuwd of ze het nog zo 'fun' vinden als ik ze bij het vinden van een nieuwe baan een notice period van twee weken geef. :') Want als je snel van me af wilt is dit wel de manier.

Telpeva schreef:
Oke jullie hebben echt al veel te verduren gehad met mijn geklaag over mijn arm maar hij heeft echt in geen tijden zoveel pijn gedaan als nu. Ik word hier een partij niet goed van.

Iemand toevallig ervaring met cubitaal tunnel syndroom? Dat is wat ze momenteel denken dat het is, gisteren heeft een arts op allerlei pijnlijke plekken zitten wroeten, kloppen, duwen en knijpen en ik vind het niet meer grappig _O-

Marlinderooz is het je rechterhand? Kan je wel de rest van je arm nog inzetten of ook niet? Ik doe bij veel dingen mijn rechter onderarm of pols ergens op leggen voor het gewicht zodat het blijft 'ding' liggen, en dan met de linker hand snijden (of roeren, of... Noem het maar). Echter, snijden en smeren van eten is bij mij zodanig pijnlijk dat ik al maanden op kant en klaar gesneden plakjes vlees, kaas en dergelijke leef. Je hebt ook plakjes chocola voor op brood heb ik ontdekt, plakjes kokos op brood zijn ook best eetbaar :+
Heb je Naproxen nodig? O:)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 18:42

Ik wil heel graag meer conditie opbouwen en wat slanker worden. Alleen ik heb de motivatie er niet voor :')
En ik durf niet naar de sportschool te gaan

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 18:43

DuoPenotti schreef:
voor iedereen met pijn

Sluit ik me bij aan, sterkte meiden!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 18:51

Mkango, naproxen heb ik op recept in een hogere dosering, ik heb voor nu voldoende om de komende weken door te komen. Het is zo stom, normaal heb ik bij erge! pijn genoeg aan 1 pilletje van 250, nu is 1000mg nog niet genoeg om het scherpe randje eraf te halen :=

Altijd blijven lachen, altijd blijven lachen |o

Thanks jullie zijn lief dat jullie het willen aanhoren.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 18:55

fotolijstje schreef:
Ik wil heel graag meer conditie opbouwen en wat slanker worden. Alleen ik heb de motivatie er niet voor :')

+1.
Alleen ben ik afgelopen november gestopt met de sportschool vanwege de lockdown etc. Dus heb nu thuis alle spullen voor de bodypump. En dat ging best goed. Tot mijn val van het paard en dus blessure :(

En dan toch gewoon dooreten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:07

Uitslag is binnen. Boven de 300 eitjes is er sprake van een zware besmetting en wij zitten boven de 3000! Dierenarts is net weg. Heb een hele apotheek staan. Hopelijk is het hierna echt over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:08

Telpeva schreef:
Mkango, naproxen heb ik op recept in een hogere dosering, ik heb voor nu voldoende om de komende weken door te komen. Het is zo stom, normaal heb ik bij erge! pijn genoeg aan 1 pilletje van 250, nu is 1000mg nog niet genoeg om het scherpe randje eraf te halen :=

Jeetje, wat vervelend joh. :\ Naproxen is vaak idd echt een paardenmiddel, maar als je het bij 1000mg nog niet merkt, is het wel heel rot.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:12

Mkango schreef:
Telpeva schreef:

Jeetje, wat vervelend joh. : Naproxen is vaak idd echt een paardenmiddel, maar als je het bij 1000mg nog niet merkt, is het wel heel rot.

Ik kreeg ook altijd standaard naproxen voor mijn menstruatie klachten, helaas hielp het bij mij ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:14

Hier nog iemand met pijn.

Ga week 3 in en ben er wel klaar mee. Pfff.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:15

fotolijstje schreef:

Same! :o

Knie begint opeens weer pijn te doen... Heb toch niet lang genoeg de blessure zijn tijd gegeven :\

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:21

Fijn dat ik niet de enige ben, ik ga gewoon beginnen naar half uurtje per dag denk ik.
Als ik dan ritme heb, wil ik het wel wagen bij de sportschool
die wel echt super duur is, 35 euro per maand :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:30

Moestuin schreef:
Uitslag is binnen. Boven de 300 eitjes is er sprake van een zware besmetting en wij zitten boven de 3000! Dierenarts is net weg. Heb een hele apotheek staan. Hopelijk is het hierna echt over.

Gadverdamme zeg wat balen! Hopelijk knappen ze snel op!

Ik moet nog steeds een soort van avondeten maken. Maar ben nerveus voor het ziekenhuis morgen en alle onduidelijkheid + pijn + autisme maakt me doodmoe ook.

Na morgen heb ik in ieder geval duidelijkheid, dat scheelt.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:37

Gisteren officieel dus weer niet of het nog telt.
Moest gisteren 1 paard longeren en 1 rijden, beiden erg brave dieren. Er is enkel een buitenbak en longeerbak. Ik wilde gaan longeren, paard was kalm buiten. Stal eigenaar kwam WOEST en schreeuwend naar buiten dat ik absoluut niet naar buiten mocht want het is levensgevaarlijk. Hij verbeidde het. Sterker nog, hij heeft de buiten bak geblokkeerd met de trekker en niemand mocht wat doen met zijn haar paard. De toon waarop hij schreeuwde en hij me geen moment iets liet zeggen maakte me zo pissig. Hij zei: wandel maar langs de straat. Nee want dat is fantastisch veilig idee 8)7
Bij een ander stalgenootje die wilde longeren kwam hij ook schreeuwend naar buiten dat ze niet mocht longeren en dat ze anders naar een andere stal moet.

Veiligheid voorop hè. Maar ten eerste ik ben een volwassen vrouw. Zelfs mijn ouders spreken niet op een dergelijke toon tegen mij. De paarden waren dood braaf en was echt zo boos gewoon.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:40

Danique_G schreef:
Moest gisteren 1 paard longeren en 1 rijden, beiden erg brave dieren. Er is enkel een buitenbak en longeerbak. Ik wilde gaan longeren, paard was kalm buiten. Stal eigenaar kwam WOEST en schreeuwend naar buiten dat ik absoluut niet naar buiten mocht want het is levensgevaarlijk. Hij verbeidde het. Sterker nog, hij heeft de buiten bak geblokkeerd met de trekker en niemand mocht wat doen met zijn haar paard. De toon waarop hij schreeuwde en hij me geen moment iets liet zeggen maakte me zo pissig. Hij zei: wandel maar langs de straat. Nee want dat is fantastisch veilig idee 8)7
Bij een ander stalgenootje die wilde longeren kwam hij ook schreeuwend naar buiten dat ze niet mocht longeren en dat ze anders naar een andere stal moet.

Veiligheid voorop hè. Maar ten eerste ik ben een volwassen vrouw. Zelfs mijn ouders spreken niet op een dergelijke toon tegen mij. De paarden waren dood braaf en was echt zo boos gewoon.

Ik heb dit drie keer gelezen. Maar ik snap nog steeds het probleem van de stalhouder niet.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:46

_San87_ schreef:
Danique_G schreef:

Ik heb dit drie keer gelezen. Maar ik snap nog steeds het probleem van de stalhouder niet.

Sorry misschien ook wat onduidelijk vanuit mijn kant. Ben nog steeds boos.
Het waaide te hard en dat vond hij gevaarlijk. Hij wilde geen ambulance voor mij bellen zo.
Maar mocht wel langs de weg wandelen :')

Het was echt alsof mijn vader weer tegen mij sprak toen ik een kind was. “Ik verbied het je! Wat begrijp je niet aan mijn antwoord.”

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:52

Danique_G schreef:
_San87_ schreef:

Sorry misschien ook wat onduidelijk vanuit mijn kant. Ben nog steeds boos.
Het waaide te hard en dat vond hij gevaarlijk. Hij wilde geen ambulance voor mij bellen zo.
Maar mocht wel langs de weg wandelen :')

Het was echt alsof mijn vader weer tegen mij sprak toen ik een kind was. “Ik verbied het je! Wat begrijp je niet aan mijn antwoord.”

Dus omdat het hard waait mag je niet longeren in de longeerbaan? Okay...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:58

Moestuin schreef:

Zoww, ben je klaar mee!
Hoop dat de medicijnen snel aanslaan Moestuin.

Voor de gokkers met pijn, sterkte en beterschap :(:)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 20:03

Studenten die zich blijkbaar vervelen en de meest idiote klachten indienen tegen onze bezorger. _-:( Dacht dat alle scholen en uni's weer open waren..

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 20:06

hagelslag schreef:
@amyli
Bij mij gaat het ansich wel aardig.
Pijn aan mijn rug, daar waar ze bezig zijn geweest. Maar dat is logisch.
Nu 3x kort op de bedrand mogen zitten.
Als ik straks naar de wc moet mag ik zelf met hulp erheen lopen. En straks komt er nog een fysio langs.

De buurvrouw heeft al iets minder pijn gelukkig.
Helaas ken/snap ik haar pijn echt al te goed -O- die ene macht 3.5 jaar geleden zit nog altijd diep in mijn geheugen.

Maar buurvrouw is ook al even uit bed geweest.
Beide eindelijk het operatie Hemd uit en gewone makkelijke kleding aan.

Dus rustig aan komt t wel goed

Ik vrees dat ik die pijn ook al te goed ken. Is echt een allesverzengende pijn, je kan er ook niet van vluchten. Ik had de pijn aan mijn enkel weliswaar maar ik heb echt liggen kermen toen de pijnblokkade uitgewerkt was.

Uiteindelijk bleek de operatie ook niet goed uitgevoerd, wellicht dat het daarom zo’n pijn deed. (Chirurg had zich niet aan de afspraken gehouden)

Sterkte voor iedereen met pijn! :(:)

Moestuin schreef:

Jeetje! Super heftig, hopelijk krijgen jullie het goed opgelost. Sterkte!

Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid MarlindeRooz, en kan je ergens ook ontspanning vinden.

Bijzondere reactie van de stalhouder Danique_G, als hij je verboden had langs de weg te gaan had ik er ergens nog in kunnen komen. Maar je juist de weg opsturen? 8)7
Daarbij vraag ik me af wat iemand denkt te gaan verbieden tegenover een volwassene. Als mijn stalhouder zo tekeer zou gaan, was ik zelf al naar een andere plek gegaan.

Mijn ergernis, of eigenlijk meer diepe verdriet: vandaag te horen gekregen dat een hele goede kennis prostaatkanker + uitzaaiingen naar zijn lymfeklieren heeft. Dit gun je niemand maar hem helemaal niet.