Appeltje_1 schreef:Ontzettende kramp door ongesteldheidWord er helemaal misselijk van.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siersma schreef:Ik heb me net geërgerd aan Keano en Djaylano, wat een vreselijke, luidruchtige, onopgevoede kinderen waren dat

"
Want als je snel van me af wilt is dit wel de manier.Telpeva schreef:Heb je Naproxen nodig?Oke jullie hebben echt al veel te verduren gehad met mijn geklaag over mijn arm maar hij heeft echt in geen tijden zoveel pijn gedaan als nu. Ik word hier een partij niet goed van.
Iemand toevallig ervaring met cubitaal tunnel syndroom? Dat is wat ze momenteel denken dat het is, gisteren heeft een arts op allerlei pijnlijke plekken zitten wroeten, kloppen, duwen en knijpen en ik vind het niet meer grappig
Marlinderooz is het je rechterhand? Kan je wel de rest van je arm nog inzetten of ook niet? Ik doe bij veel dingen mijn rechter onderarm of pols ergens op leggen voor het gewicht zodat het blijft 'ding' liggen, en dan met de linker hand snijden (of roeren, of... Noem het maar). Echter, snijden en smeren van eten is bij mij zodanig pijnlijk dat ik al maanden op kant en klaar gesneden plakjes vlees, kaas en dergelijke leef. Je hebt ook plakjes chocola voor op brood heb ik ontdekt, plakjes kokos op brood zijn ook best eetbaar

fotolijstje schreef:Ik wil heel graag meer conditie opbouwen en wat slanker worden. Alleen ik heb de motivatie er niet voor![]()
En ik durf niet naar de sportschool te gaan

Telpeva schreef:Jeetje, wat vervelend joh.Mkango, naproxen heb ik op recept in een hogere dosering, ik heb voor nu voldoende om de komende weken door te komen. Het is zo stom, normaal heb ik bij erge! pijn genoeg aan 1 pilletje van 250, nu is 1000mg nog niet genoeg om het scherpe randje eraf te halen
Altijd blijven lachen, altijd blijven lachen
Thanks jullie zijn lief dat jullie het willen aanhoren.
Naproxen is vaak idd echt een paardenmiddel, maar als je het bij 1000mg nog niet merkt, is het wel heel rot. Mkango schreef:Telpeva schreef:Jeetje, wat vervelend joh.Mkango, naproxen heb ik op recept in een hogere dosering, ik heb voor nu voldoende om de komende weken door te komen. Het is zo stom, normaal heb ik bij erge! pijn genoeg aan 1 pilletje van 250, nu is 1000mg nog niet genoeg om het scherpe randje eraf te halen
Altijd blijven lachen, altijd blijven lachen
Thanks jullie zijn lief dat jullie het willen aanhoren.Naproxen is vaak idd echt een paardenmiddel, maar als je het bij 1000mg nog niet merkt, is het wel heel rot.
Moestuin schreef:Uitslag is binnen. Boven de 300 eitjes is er sprake van een zware besmetting en wij zitten boven de 3000! Dierenarts is net weg. Heb een hele apotheek staan. Hopelijk is het hierna echt over.
Danique_G schreef:Gisteren officieel dus weer niet of het nog telt.
Moest gisteren 1 paard longeren en 1 rijden, beiden erg brave dieren. Er is enkel een buitenbak en longeerbak. Ik wilde gaan longeren, paard was kalm buiten. Stal eigenaar kwam WOEST en schreeuwend naar buiten dat ik absoluut niet naar buiten mocht want het is levensgevaarlijk. Hij verbeidde het. Sterker nog, hij heeft de buiten bak geblokkeerd met de trekker en niemand mocht wat doen met zijn haar paard. De toon waarop hij schreeuwde en hij me geen moment iets liet zeggen maakte me zo pissig. Hij zei: wandel maar langs de straat. Nee want dat is fantastisch veilig idee![]()
Bij een ander stalgenootje die wilde longeren kwam hij ook schreeuwend naar buiten dat ze niet mocht longeren en dat ze anders naar een andere stal moet.
Veiligheid voorop hè. Maar ten eerste ik ben een volwassen vrouw. Zelfs mijn ouders spreken niet op een dergelijke toon tegen mij. De paarden waren dood braaf en was echt zo boos gewoon.
_San87_ schreef:Danique_G schreef:Gisteren officieel dus weer niet of het nog telt.
Moest gisteren 1 paard longeren en 1 rijden, beiden erg brave dieren. Er is enkel een buitenbak en longeerbak. Ik wilde gaan longeren, paard was kalm buiten. Stal eigenaar kwam WOEST en schreeuwend naar buiten dat ik absoluut niet naar buiten mocht want het is levensgevaarlijk. Hij verbeidde het. Sterker nog, hij heeft de buiten bak geblokkeerd met de trekker en niemand mocht wat doen met zijn haar paard. De toon waarop hij schreeuwde en hij me geen moment iets liet zeggen maakte me zo pissig. Hij zei: wandel maar langs de straat. Nee want dat is fantastisch veilig idee![]()
Bij een ander stalgenootje die wilde longeren kwam hij ook schreeuwend naar buiten dat ze niet mocht longeren en dat ze anders naar een andere stal moet.
Veiligheid voorop hè. Maar ten eerste ik ben een volwassen vrouw. Zelfs mijn ouders spreken niet op een dergelijke toon tegen mij. De paarden waren dood braaf en was echt zo boos gewoon.
Ik heb dit drie keer gelezen. Maar ik snap nog steeds het probleem van de stalhouder niet.
Danique_G schreef:_San87_ schreef:
Ik heb dit drie keer gelezen. Maar ik snap nog steeds het probleem van de stalhouder niet.
Sorry misschien ook wat onduidelijk vanuit mijn kant. Ben nog steeds boos.
Het waaide te hard en dat vond hij gevaarlijk. Hij wilde geen ambulance voor mij bellen zo.
Maar mocht wel langs de weg wandelen![]()
Het was echt alsof mijn vader weer tegen mij sprak toen ik een kind was. “Ik verbied het je! Wat begrijp je niet aan mijn antwoord.”
Moestuin schreef:Uitslag is binnen. Boven de 300 eitjes is er sprake van een zware besmetting en wij zitten boven de 3000! Dierenarts is net weg. Heb een hele apotheek staan. Hopelijk is het hierna echt over.
Dacht dat alle scholen en uni's weer open waren.. hagelslag schreef:@amyli
Bij mij gaat het ansich wel aardig.
Pijn aan mijn rug, daar waar ze bezig zijn geweest. Maar dat is logisch.
Nu 3x kort op de bedrand mogen zitten.
Als ik straks naar de wc moet mag ik zelf met hulp erheen lopen. En straks komt er nog een fysio langs.
De buurvrouw heeft al iets minder pijn gelukkig.
Helaas ken/snap ik haar pijn echt al te goeddie ene macht 3.5 jaar geleden zit nog altijd diep in mijn geheugen.
Maar buurvrouw is ook al even uit bed geweest.
Beide eindelijk het operatie Hemd uit en gewone makkelijke kleding aan.
Dus rustig aan komt t wel goed