Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 21:29

Mijn kaak is net uit de kom geschoten en nu weer terug en ik heb zooooooooooooooo veel pijn ik zit hier te huilen |( en ik heb niks wat er tegen helpt het is echt heel erg

Edit: nou ik heb whiskey en tramadol maar dat helpt niet dus zoveel pijn doet het dus |(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 21:41

Zit hij wel goed terug?
Heb je ijs om er tegen te houden?
Brr lijkt me verschrikkelijk.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 21:44

Lestrange01 schreef:
Mijn kaak is net uit de kom geschoten en nu weer terug en ik heb zooooooooooooooo veel pijn ik zit hier te huilen |( en ik heb niks wat er tegen helpt het is echt heel erg

Edit: nou ik heb whiskey en tramadol maar dat helpt niet dus zoveel pijn doet het dus |(

Lukt het je om iets van pijnstilling in te nemen? Hopelijk wordt de pijn snel minder, sterkte!

Edit, zag je edit te laat :+

Maar misschien een idee om de HAP te bellen om advies te vragen?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 21:46

DuoPenotti schreef:
Zit hij wel goed terug?

Ja ik hoorde hem terug poppen, zeg maar en ik kan hem goed open en dicht doen. En ik heb ijs, dat verdooft wel een beetje gelukkig!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 21:49

Lestrange01 schreef:

Oei auw... hoe kan dat zo?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 21:53

Is de pijn wel minder dan toen hij uit de kom was?

Hopenlijk slaat de pijnstilling aan. En anders toch maar even de huisarts (of tandarts) bellen morgen :(:)

Probeer momenten te voorkomen waarbij je je mond ver opent. Bijvoorbeeld bij het gapen, of het eten van appels of harde broodjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 21:55

Lestrange01 schreef:

Ohh dit heb ik ook eens in de zoveel tijd. Zó pijnlijk inderdaad! Maar drank en pijnstillers mixen lijkt me geen goed idee. Koelen inderdaad, en idd heel voorzichtig doen voor je weer gaat eten of gapen of zo! :(:)

taartjee, wat onwijs balen van die trui, zeg...!

Ik zag vandaag twee dronken/stonede jonge kerels al slingerend en spookrijdend echt snoeihard door mijn straat scheuren. Rakelings langs fietsers. Hopelijk hebben ze niemand geraakt, brrr.

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 21:58

Buikpijn… 2e avond op rij na het avondeten.

Culaccino dat is te hopen inderdaad.
Taartjeee balen van je trui.
Kaak uit de kom… herkenbaar en zeer pijnlijk inderdaad

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 22:02

saskiaojan schreef:
Lestrange01 schreef:

Oei auw... hoe kan dat zo?

Ik heb een genetische aandoening waardoor verschillende gewrichten soms plots subluxeren (deels uit de kom gaan). Mijn linker schouder hangt er bv altijd verloren bij :+

Normaal is de pijn niet heel erg, maar nu opeens wel.

Gelukkig is de combinatie alcohol, tramadol en ijs aan het werk geslagen en het voelt nu redelijk. Wanneer een gewricht subluxeert doet het niet verschrikkelijk veel pijn wanneer het eruit zit (afhankelijk van hoe erg de subluxatie is) dit was een best erge en dan gaat het super snel, eruit en dan binnen 30 seconden een beetje mijn kaak manipuleren en het schiet er weer in (dat gaat heel makkelijk bij mij door die aandoening ook gelukkig), maar de pijn daarna is vaak vervelender omdat het lang duurt. Als het een milde is, dan doet het een beetje pijn en voelt het meer alsof er gewoon iets op een fundamenteel niveau niet helemaal in orde is.

Ik weet overigens dat tramadol en alcohol niet een geweldige combi is, maar ik slik het nu lang genoeg om te weten hoe ik erop reageer.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 22:05

Oh jakkes, beterschap ermee :(:)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 22:09

Lestrange01 schreef:

Waar woon je? Kom ik je whiskey drinken terwijl ik je gerust stel! :D

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 22:11

Cowboy55 schreef:
Lestrange01 schreef:

Momenteel in Italië, dus als je vliegtickets hebt :+ :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 22:13

Lestrange01 schreef:
Cowboy55 schreef:

Momenteel in Italië, dus als je vliegtickets hebt :+ :+

Alleen als jij serieuze hoeveelheden grappa hebt……

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 22:30

Lestrange01 schreef:
DuoPenotti schreef:
Zit hij wel goed terug?

Ja ik hoorde hem terug poppen, zeg maar en ik kan hem goed open en dicht doen. En ik heb ijs, dat verdooft wel een beetje gelukkig!

Kijk even of je kaakspieren niet verkrampt zijn. Dat heb ik erna gehad. Met je duim in je mond naar achteren en die spier (dus ook je wang) naar buiten duwen voorzichtig zodat je die spier wat voelt rekken.

Bij mij was de kaak uit de kom pijnlijk, maar die spier zorgde er echt voor dat ik gillend wakker werd. Zo erg dat pijnstillers niet werkte. Zo stom, want wij zijn echt wel pijn gewend.

Jammer genoeg geen geld voor vliegtickets :') zou je dat kunnen declareren als ervaringsdeskundige?

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 00:17

T is potverdikke nat in mn tent |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 01:30

Mensen die hier voor het huis vuurwerk afsteken. Flikker op

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 02:36

Plafondienst....

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 04:17

Nachtmerries...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 05:49

jumpyhorse schreef:
T is potverdikke nat in mn tent |o

Je moet ook op tijd naar de wc gaan

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 07:50

Mensen die op zondagochtend vroeg beginnen met boren

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 08:36

Waar ik me al langer aan erger maar nu echt lastig is geworden dat ik geen enkele gratis auto banden pomp meer kan vinden. Overal 50 cent of een euro om lucht te pakken. En ivm grotere banden die veel druk nodig hebben bij sommige pompen zelfs twee keer geld in moeten werpen om ze op druk te krijgen.

Gewoon heel naar zeker als het om de verkeersveiligheid gaat. Daar waar ik tot voor kort altijd heen kon vraagt nu gewoon een euro voor 1,5 minuut lucht _-:( 8)7 en waar het daar altijd erg druk was zie je er nu geen mens meer staan lucht pakken. En tanken daar dan ook niet meer omdat ze er toch zijn.

Ik heb nu wel een eigen luchtpomp maar na een band is de puf bij mij op fysiek. Kan geen pomp vinden die tot 5,2 bar kan gaan die niet mega groot is of een aparte aggregaat nodig heeft.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 08:39

Nog steeds fikse spierpijn en nu ook hoofdpijn.

Sterkte Lestrange dat lijkt mij echt vreselijk.

Cullachino, kenteken onthouden? Dan echt melding maken bij de politie. Mochten ze dan staande gehouden worden ( kan ook op een andere dag zijn) word die melding meegenomen in wat er dan ook dat moment aan de hand is.

Taartje wat enorm balen van je trui zeg.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 08:42

De B&B waar mijn man en ik nu verblijven, serveren ontbijt vanaf 09.00u. Thuis ontbijt ik altijd tussen 6.30u en 7.30u (afhankelijk van hoe laat ik moet beginnen met werken). Dus ik heb me nu toch een trek!! Nog maar 20 minuutjes! :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 08:51

Zere nek, rug, elleboog en handen. De laatste doen het meeste pijn en moet nog verder met mais van de kolf af snijden.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 08:53

iirrssjjee schreef:
De B&B waar mijn man en ik nu verblijven, serveren ontbijt vanaf 09.00u. Thuis ontbijt ik altijd tussen 6.30u en 7.30u (afhankelijk van hoe laat ik moet beginnen met werken). Dus ik heb me nu toch een trek!! Nog maar 20 minuutjes! :+

:')
Dat zou voor mij ook een ramp zijn. Ik denk dat ik omval dan.
Ik zou alvast een broodje meejatten voor morgenvroeg :D

Smakelijk voor zo meteen dan maar !