Edit: nou ik heb whiskey en tramadol maar dat helpt niet dus zoveel pijn doet het dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Mijn kaak is net uit de kom geschoten en nu weer terug en ik heb zooooooooooooooo veel pijn ik zit hier te huilenen ik heb niks wat er tegen helpt het is echt heel erg
Edit: nou ik heb whiskey en tramadol maar dat helpt niet dus zoveel pijn doet het dus
Lestrange01 schreef:Mijn kaak is net uit de kom geschoten en nu weer terug en ik heb zooooooooooooooo veel pijn ik zit hier te huilenen ik heb niks wat er tegen helpt het is echt heel erg
saskiaojan schreef:Lestrange01 schreef:Mijn kaak is net uit de kom geschoten en nu weer terug en ik heb zooooooooooooooo veel pijn ik zit hier te huilenen ik heb niks wat er tegen helpt het is echt heel erg
Oei auw... hoe kan dat zo?
Cowboy55 schreef:Lestrange01 schreef:Mijn kaak is net uit de kom geschoten en nu weer terug en ik heb zooooooooooooooo veel pijn ik zit hier te huilenen ik heb niks wat er tegen helpt het is echt heel erg
Waar woon je? Kom ik je whiskey drinken terwijl ik je gerust stel!
Lestrange01 schreef:DuoPenotti schreef:Zit hij wel goed terug?
Heb je ijs om er tegen te houden?
Brr lijkt me verschrikkelijk.
Ja ik hoorde hem terug poppen, zeg maar en ik kan hem goed open en dicht doen. En ik heb ijs, dat verdooft wel een beetje gelukkig!
iirrssjjee schreef:De B&B waar mijn man en ik nu verblijven, serveren ontbijt vanaf 09.00u. Thuis ontbijt ik altijd tussen 6.30u en 7.30u (afhankelijk van hoe laat ik moet beginnen met werken). Dus ik heb me nu toch een trek!! Nog maar 20 minuutjes!