Nu het moeilijkste gedeelte; de hint...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilli schreef:Cacao is inderdaad giftig voor honden, maar het hangt wel af van het type chocola (in die cacaofantasieachtige dingen zit niet zoveel), het formaat hond en de hoeveelheid. Zolang je chihuahua niet je extra pure dikke chocoreep van 200 gram heeft opgegeten is de kans dat het meevalt zeer groot.
Citaat:@Speechless, jouw Santa is benieuwd naar je huisdieren. Hoe heet je kat? Speelt ze graag en zijn er speeltjes die ze extra leuk vindt? Heb je een mooie foto van haar?
Citaat:@Theadora99, jouw Santa is benieuwd of badschuim en/of bodylotion onder nuttige dingen vallen... En zo ja... Vind je dat leuk? Daarnaast wil jouw Santa graag weten hoe groot de honden zijn en of jij ook tweedehands spullen zou willen?
Citaat:@Blinnii, jouw Santa vraagt zich af of jouw dieren speciaal voer/dieet nodig hebben
Citaat:@hahahatsjoe, Santa heeft gehoord wat er gebeurd is met jou merrie. Gecondoleerd daar mee (van Santa en mij). Santa is benieuwd of jij wat mooie foto's wil delen van deze merrie.
Citaat:@lolacabana, jouw Santa wil graag weten of jij bezwaar hebt tegen tweedehands boeken.
Citaat:@Jodym, jouw Santa vraagt iets euhm... vrij specifiek... Zou jij even met mij persoonlijk contact willen opnemen? Thanks
Citaat:@Alja, jouw Santa haar stalk kwaliteiten zijn heel goed, nu wil Santa graag nog weten wat de kledingmaten van jouw dochter zijn.
Citaat:@Fem, ook jouw Santa heeft meerdere vragen voor jouw.
Wat zijn jouw favoriete kleuren en aan welke kleuren heb jij een hekel? Santa is ook benieuwd naar hoe goed jou reuk is, kan jij een geurtje of een bodyspray waarderen?
Santa heeft gezien dat jij nog wel eens een fotoshoot doet, wat voor een make-up gebruik je daarvoor?
Citaat:@Ashley, Geerte en ik waren fout, iemand zoekt wel vrijwillig contact met je, Santa heeft je niks gestuurd. Misschien heb je een aanbidder?