Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:Had vandaag een afspraak met baas en detachering. Baas had vanochtend blijkbaar afgezegd. Zou het aan mij doorgeven, niet gebeurd.
Wie weet een transport bedrijf in noord Nederland die nog mensen zoekt die hun C1 ook willen behalen? Ik ga iets anders zoeken ben zo klaar met kantoor mensen
Nayomie schreef:Marije_1997 schreef:Had vandaag een afspraak met baas en detachering. Baas had vanochtend blijkbaar afgezegd. Zou het aan mij doorgeven, niet gebeurd.
Wie weet een transport bedrijf in noord Nederland die nog mensen zoekt die hun C1 ook willen behalen? Ik ga iets anders zoeken ben zo klaar met kantoor mensen
Doet Hanos niet zoiets? Weet van een paar jongere kennissen dat die daar zijn gestart.
_San87_ schreef:xPabloBokt schreef:Airco in de trein op standje vrieskist.
De zoveelste persoon met mondkapje onder zijn neus. Echt mensen, hoe moeilijk is het?
Voor mensen met bril is t kiezen, of niks kunnen zien, of geen mondkapje over de neus...
Sonja_vR schreef:_San87_ schreef:Voor mensen met bril is t kiezen, of niks kunnen zien, of geen mondkapje over de neus...
Goede vorm mondkap doet wonderen
Dan kun je en zien
En je mondkapje correct dragen
Trust me, ik heb -10 en het kan gewoon echt hoor
Nayomie schreef:Marije_1997 schreef:Had vandaag een afspraak met baas en detachering. Baas had vanochtend blijkbaar afgezegd. Zou het aan mij doorgeven, niet gebeurd.
Doet Hanos niet zoiets? Weet van een paar jongere kennissen dat die daar zijn gestart.
Sonja_vR schreef:_San87_ schreef:
Voor mensen met bril is t kiezen, of niks kunnen zien, of geen mondkapje over de neus...
Goede vorm mondkap doet wonderen
Dan kun je en zien
En je mondkapje correct dragen
Trust me, ik heb -10 en het kan gewoon echt hoor
Merlen schreef:Leerkracht van de fotografie opleiding die het sd-kaartje van mijn dochter's nieuwe camera gebruikt heeft om aan te tonen dat dit niet in alle openingen van een kaartlezer past.
Nu is er iets mis met het sd-kaartje.
Gebruik verdorie als leerkracht je eigen spullen of die van school.