Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JPitty schreef:Ik had vandaag wederom de neus van mijn auto korter kunnen hebben... Pipo met bedrijfswagen + aanhanger uit zijstraat negeert haaientanden volledig en drukt hem er zo even voor... Gelukkig heeft mijn auto degelijke remmen.
Bij de rotonde zo'n 100 meter verderop negeerde die gast weer haaientanden, waardoor hij nog bijna een fietser tegen de grond maaide. Reed helaas te snel om bedrijfsnaam, telefoonnummer en kenteken te lezen, maar als ik dat wel had kunnen doen, had dat bedrijf van mij een seintje gehad... Eikel...
En ook in het dorp waar rechts voor links geldt en max 20 km/h werd door 4 auto's achter elkaar mijn voorrang genomen door auto's die ook zo ongeveer 40 reden en een tunnelblik hadden naar voor, pas de duitser in dat rijtje stopte en zat hoofdschuddend achter het stuur. Op de parkeerplaatsen te hard rijden, niet op mensen letten. Ohja en heb 3 keer flink op te rem moeten trappen aangezien mensen blijkbaar niet meer links en rechts kunnen kijken als ze van een parkeerplaats af rijden.

luuntje schreef:Ik moet morgen alleen naar het ziekenhuis.
Dat gaat wel lukken.
Kruis op de weg betekent vrijhouden.
Sommige mensen hebben die memo nooit ontvangen vrees ik.

vandaag had een collega iemand uit ons team met een hogere functie bijna van de weg gereden. Hij reed op de middelste baan en een vrachtwagen pakte de linkerbaan. Zonder richting aan te geven ging m'n collega ook naar links waar de ander collega al reed. Die moest boven op de rem omdat hij zo ineens er tussen dook. Gelukkig is het goed gegaan. Ik snap niet waarom mensen geen richting aan geven. Het is zo'n kleine moeite.