Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Zelfde voor mensen die met pensioen gaan. Als je dan durft te zeggen dat je er niet perse blij van wordt reageren ook een hoop mensen buitenproportionel lelijk. Je ‚moet‘ nu immers gaan genieten, toch?
Magrathea schreef:Mars schreef:Oh mensen ik droomde dat ik zwanger was, wat een paniek11 weken en mijn man wilde het ineens houden ook...
Moet er ff van bijkomendat lijkt me echt erg! je hebt het toch wel tegen hem verteld?
M_D_H schreef:Hier ook
Ik was in eens aan het bevallen en moest daarna zorgen voor het gedrocht.
Het was afschuwelijk, super duur, in eens al die verantwoordelijkheid, geen spontaniteit meer in het leven, en het kind leek nog op een gesmolten ET ook![]()
![]()
![]()
![]()
En mijn vriend maar gelukkig zijn![]()
![]()
Ik moest mijn bieb opgeven omdat dat de grootste kamer was, dus dat moest voor de gesmolten ET zijn, en ik was helemaal niet meer gelukkig.![]()
Heb vanmorgen het huis eerst 3 keer gecheckt om zeker te weten dat er, behalve de puber die regelmatig bij ons in woont, er verder echt niemand bij ons in huis was.
MarcoBorsato schreef:M_D_H schreef:Hier ook
Ik was in eens aan het bevallen en moest daarna zorgen voor het gedrocht.
Het was afschuwelijk, super duur, in eens al die verantwoordelijkheid, geen spontaniteit meer in het leven, en het kind leek nog op een gesmolten ET ook![]()
![]()
![]()
![]()
En mijn vriend maar gelukkig zijn![]()
![]()
Ik moest mijn bieb opgeven omdat dat de grootste kamer was, dus dat moest voor de gesmolten ET zijn, en ik was helemaal niet meer gelukkig.![]()
Heb vanmorgen het huis eerst 3 keer gecheckt om zeker te weten dat er, behalve de puber die regelmatig bij ons in woont, er verder echt niemand bij ons in huis was.
Zo grappig dat ik dacht dat jij echt 4 kinderen had ofzo
Jessica_K schreef:Pfff... Even ventileren hoor. Ik (= emetofoob) zit met enorme hartkloppingen misselijk bij de wc en stilletjes bedank ik mezelf dat ik geen moeder wil worden. De hoeveelheid misselijkheid en kots waarmee je dan geconfronteerd wordt..