[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 11:58

Nee, je moet je maar eens inbeelden hoe die man zich zou voelen als hij dit zou weten.

Inmiddels zal hij niet meer leven denk ik, was echt een oud baasje, heerlijke man!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 12:10

Oh, dat is wel vreselijk sneu :=

Anoeska27Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 12:10

Ik zou het ook niet willen weten, dus ik begrijp goed dat jullie het hem niet verteld hebben.

Over luguber gesproken, volgen meer mensen hier Saskia Belleman? Ze zit nu bij het hoger beroep van Michael P.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 12:11

ah, dit wil je idd niet meemaken. Fijn dat jullie het de man niet verteld hebben, dit zou een harde klap geweest zijn.
Als het ergens een "troost" mag zijn, de kans dat de merrie de 2 veulens zou voldragen én levend en gezond op de wereld zou zetten, was ook wel heel klein geweest...

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 12:14

Ik heb trouwens nog foto's van het geneesproces van een wond op mijn hand waar 4 hechtingen inzaten maar die vervolgens ging ontsteken. Ik weet niet of mensen dat willen zien en of ik dat überhaupt mag delen? Dit is het litteken momenteel. Het is nu precies een jaar oud ongeveer

Niet echt spoilerwaardig maar zet t er toch maar even in
Spoiler:
Afbeelding

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 12:18

Jolliegirl hoe ver was ze in de dracht?

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 12:23

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 12:24

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 12:27

Xyris schreef:
*Vergelijkt aanrakingen met brekende botten* ~Sheehan

En uh, graag gedaan hoor allen :')

Dat zeg ik toch helemaal niet :') Het ging over het nare gevoel dat ik in mn lichaam krijg

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 12:40

T*ringtandjes.. *Ziet meteen weer 't belang van een goed ontwormingsbeleid.. :oo

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 12:48

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 13:05

Rivendell schreef:
Jolliegirl hoe ver was ze in de dracht?

Ik heb daar geen verstand van eigenlijk.
Ze hadden hele kleine oortjes en snorhaartjes. Minihoefjes die nig heel zacht leken.
Ze waren wel heel erg klein.

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 14:23

Ceffyl schreef:
Captain schreef:
In dat filmpje hebben ze het over iemand die in Egypte is opgegeten door een haai.. Dat klopt, mijn ouders waren op dat moment daar op vakantie in hetzelfde hotel..

Brrr, ik heb het zelf al nooit op de zee en zwemmen en dit soort verhalen bevestigen dat echt weer.

Haaien zijn echt geen moordlustige beesten hoor. Ik ken het incident waar Captain het over heeft. Er gaan in die regio veel vrachtschepen met levende schapen Egypte in. Zodra die dood gaan, worden ze overboord gegooid. Dat vinden die haaien wel interessant maar als dat niet gebeurt gaan ze het dichter bij land zoeken. Tel daar bij op dat veel hotelkeukens hun restjes in de zee dumpen, tja... Een haai is net als een puppy; die onderzoeken met hun mond bij gebrek aan vingers. Echter zijn de tanden van een haai iets scherper dan die van een puppy. Zodra de 'prooi' terug gaat vechten, gaat een haai in de verdediging.
Op plekken als Egypte waar veel mensen in het water liggen hoef je echt niet bang te zijn om aangevallen te worden hoor...

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 15:31

Gerdjee schreef:
Ik heb trouwens nog foto's van het geneesproces van een wond op mijn hand waar 4 hechtingen inzaten maar die vervolgens ging ontsteken. Ik weet niet of mensen dat willen zien en of ik dat überhaupt mag delen? Dit is het litteken momenteel. Het is nu precies een jaar oud ongeveer

Spoiler:
[ [url=m/wSt4vk.png]Afbeelding[/url] ]

Ik had het met een moedervlek weghalen. Is ook gaan ontsteken, nu lijkt het op een dikke kever en de hechtinggaatjes zijn de pootjes _O-

Bah zeer triest JG, arme boer.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 15:38

Ach sneu van de tweeling Jolly.

Die wormen. Bah. Beestje zal wel goed opgevreten zijn van binnenuit

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 15:45

Onali schreef:
Gerdjee schreef:

Spoiler:
[ [url=m/wSt4vk.png]Afbeelding[/url] ]

Ik had het met een moedervlek weghalen. Is ook gaan ontsteken, nu lijkt het op een dikke kever en de hechtinggaatjes zijn de pootjes _O-

Bah zeer triest JG, arme boer.

Ik weet nog dat die hechtingen eruit gehaald werden. _O- #neverforget :')

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 15:51

:')

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 16:00

Luguber niet in letterlijke zin, want niemand loopt letsel op, maar ik vind het persoonlijk wel luguber als je er verder over nadenkt..

Er staat op dumpert dus een filmpje over een gozer die een baksteen door de ruit van een rijdende vrachtwagen gooit..

Ik vraag me oprecht af wat zo iemand bezielt.. Hoe.. In godsnaam.. Bedenk je ineens: jup.. Vandaag is de dag dat ik een baksteen door iemand z'n voorruit ros?? Hoe Kom je erop?,

Waar gaat de wereld heen?

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 16:06

En in 't kader beetje luguber, maar omdat 't zo lang geleden is, nu wel heel amusant.. :))

Er was eens een paard van kennissen vrienden van de familie en mijn vader ging even een rondje rijden.. Hij heeft vroeger veel gereden, dus dat was prima..

Het was een wat warmere zomerdag, dus paard lief werd ut de fruitgaard gehaald, gezadeld en m'n vader ging erop.. Stap ging prima, maar in draf ging 't mis.. Paard zwakte als een gek en mijn vader is er af gesprongen/gevallen.. (zijn versie is gesprongen, onze versie is gevallen).. Maar hij kwam wel nijdig in 't (was toen nog normaal) prikkeldraad terecht en mocht naar het ziekenhuis voor een lelijke wond..

Voor het paard werd de dierenarts gebeld, want toch wel raar zo ineens..

De beste man komt.. Controleert 't paard.. Vraagt hoe hij gehuisd werd.. En toen kwam de aap uit de mouw.. In de fruitgaard..

Ja zegt de dierenarts.. Dan hoef ik niet verder te kijken.. Paard is stomdronken.. :')
Hij had dus lekker peertjes van de grond gegeten die waren gaan gisten.. :')

Paardlief mocht niet meer in de fruitgaard en heeft z'n "roes" lekker uitgeslapen.. :))

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 16:14

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 16:25

Interessant hoe ver een wormbesmetting kan gaan. Paard is inderdaad overleden, en paard is van een bokker.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 16:26

Neonlight schreef:
Interessant hoe ver een wormbesmetting kan gaan. Paard is inderdaad overleden, en paard is van een bokker.

Jeempje... Heftig zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 16:27

nine1987 schreef:
Luguber niet in letterlijke zin, want niemand loopt letsel op, maar ik vind het persoonlijk wel luguber als je er verder over nadenkt..

Er staat op dumpert dus een filmpje over een gozer die een baksteen door de ruit van een rijdende vrachtwagen gooit..

Er zijn ook situaties bekend van stenen die vanaf bruggen op auto's worden gegooid. Ik kan geen recente nieuwsberichten vinden, maar in het verleden zijn er al mensen op die manier overleden. Ook eens een verhaal gelezen van een hulpverlener die bij een dergelijk ongeval kwam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 16:30

Neonlight schreef:

Het zou niet fijn zijn als diegene daarop klikt en zomaar haar paard tegenkomt. Wellicht een idee om diegene een headsup te geven?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 16:35

Als je op facebook kijkt zie je dat de eigenaar zelf heeft gereageerd en zelf ook het filmpje heeft gedeeld. Ze is zich ervan bewust en deelt het voor anderen ter lering begrijp ik uit haar facebook posts.