Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:04

Duurzaam speelgoed: speledo speelgoed speciaalzaak

Speledo.be

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:34

Dani schreef:
Zijn die CarlijnQ jumpsuits fijn? Lijkt me zo onhandig met de knoopjes aan de achterkant?

Ik vind het ideaal!! En fijne stofjes ook!

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:58

Balou, jouw pakket had ik natuurlijk al lang gezien. Super! Ik ga hem vanmiddag ophalen bij het ophaalpunt.

Hier een kwaaie pier in haar nieuwe kleertjes van H&M.
Ik had haar oogjes schoon gemaakt, wat gelijk staat aan moord. :roll:

Afbeelding

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:13

Dani schreef:
Zijn die CarlijnQ jumpsuits fijn? Lijkt me zo onhandig met de knoopjes aan de achterkant?

Meningen zijn wisselend, ik zweer erbij mijn man en de crèche haten het.
Maar aan en uitkleden gaat super snel

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-19 12:31

Hahah Giolli, je kind mishandeld. :P

Haha ja mijn moeder keurde dit idd goed :D Die is nog erger kledinggek dan ik :Y)

Blousje en rokje niet gedaan.
Wel 2 jeans en shirtje voor Sophie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:36

Heel erg leuk Giolli! Misschien dat ik zo ook even de hm binnen loop. Vind dit pakje wel erg schattig. <3

Mooi weer, Laura. Maar wat een prijzen heeft dat merk normaal gesproken zeg, jeetje. Dan is zo via Vente een stuk beter. :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-19 12:37

Is dat een fijne zaak Balou voor speelgoed?
Ik kom graag bij Juffrouw Pollewop in Dordrecht. Althans kom er nu nooit meer omdat ik niet echt meer in de buurt woon. Maar die hebben erg mooi spul.

Fee: Twin-Set is echt heel duur ja. Wel echt heel mooi. Draag het zelf ook graag.
Maar hoe lief ik mijn bloedjes ook vindt een spijkerbroek van €95,- om in de modder mee te rollen ga ik niet doen :+
En zo is het leuk. Betaal je ook bij de Hema ongeveer.

Net van Mn werk Mn kerstpakket opgehaald. Bol.com bon met flinke inhoudt. Dus de grote Grimms regenboog besteld en roze Bergsteins voor Julia

Afbeelding
Afbeelding
Die kleur heeft ze zelf uitgekozen. Ik wilde de gele of lichtblauwe, maar dat was een resoluut: neeee mama!! Ik wil die! Johsuh!
>;) :=

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:48

Ja, met een verscheidenheid aan o.a. houten speelgoed! Echt spullen die generaties mee gaan qua kwaliteit.

Wat een zoete kleertjes. Alleen dat jurkje, vreselijk. Dat vind ik trouwens alleen maar omdat het me doet denken aan een oude foto van mezelf. Vind me daar net zo’n pop. :+

El in haar pakje! Lief! Jammer dat je haar hebt geknepen voor de foto, maar boh.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-19 12:56

Het blousje is ook glazuurafsprjngend zoet :D
Maar ik heb last van mijn hormonen dus vindt dit opeens schattig. Normaal zou ik ook denken van hmmmmm misschien wel beetje to much :))

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:58

Wat een lief pakje Giolli!

Ik vind de roze Bergsteins geniaal. De grote regenboog zou ik ook nog wel willen, maar 't zijn flinke bedragen. Leuk kerstpakket heb je gehad dan!

Hier zowaar een keer gezwicht bij de zeeman voor dit vest:
Afbeelding

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:10

Ja precies, zo is het dan leuk te doen. Maar zonder korting zou ik dat nooooit kopen. :))

Leuk hè, zo'n kerstpakket. Wij krijgen ook altijd een bol.com bon. En dan krijgen wij er twee aangezien mijn vriend in hetzelfde bedrijf werkt. Heel vervelend. :P

Stoer vest, Nymeria!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-19 13:47

Die bonnen zijn gewoon ideaal. Bij bol kan je alles bestellen wat je maar kan bedenken. En heb bol select. Dus voor een heel jaar voor 10,- alles bezorgen en evt nog dezelfde dag.

Oehhhh dat drakenvest <3

Ik vond het ook altijd een ernstig groot bedrag voor een houten regenboog, maar zo kan je dat een keertje doen. En merk dat hier uiteindelijk het meeste wordt gespeeld met dit soort dingen als de wobbel en cactus.

Was idd mooi kerstcadeau. Wel kans dat t laatste keer is dat ik m krijg. Was op mn werk om te bespreken over mn terugkomst. Sophie kan geen 3 dagen naar kdv dus wil naar 2 dagen, maar blijft er werk liggen. Dus nu kijken of we oplossing vinden dat ik 2 dagen blijf of stop

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 14:09

Is er geen plek op het kdv Lau?
Ik zou kijken of je kunt thuiswerken dan?
Dan krijg je wel minder gedaan, maar goed.... is misschien de gulden middenweg?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 14:11

Vest zeeman is leuk, wel voor jongen.

Lautje zou je willen stoppen?
Mijn ervaring is dan dat ze 3 dagen in 2 dagen gaan proppen of je moet alleen je bestaande cliënt afhandelen en dan nieuwe nemen?
Tenminste ik denk dat je soort jurist bent.

Hier doodziek op bed en blijkt ook 2 ontstoken wortels te hebben.
Mijn pakketje van Monkind red-brick is binnen..... manoman wat geweldige mooie kleurtjes.

Mijn moeder klaagde dat Sam geen dunne truitjes heeft longsleeve dat klopt ik kan nergens leuke vinden voor jongens

TC drop2 was vanmorgen gelanceerd helaas zat er niks voor ons bij

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 14:36

Ik heb een paar leuke longsleeves van Lily Balou, Danefae en Lötiekids, maar is idd lastig te vinden!

Hopelijk krijg je het geregeld Lau, het is wel belangrijk om tevreden te zijn met de thuis-werksituatie. Dat vreet anders echt aan je..

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 14:37

Nymeria, wat een grappig vest!!

Ik twijfel vandaag qua kleren..
Het is (blijkt) niet helemaal mijn ding. Dus grote kans dat het blousje hierna niet weer gedragen wordt..

Welke staat past het beste in deze combo.

Afbeelding
Afbeelding

rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 14:43

Balou ik vind de onderste heel leuk.

Ook hele leuke hm kleertjes gezien!

En roze bergstein laarsjes. Heb hier de wintervariant. Toevallig gisteren ook nieuwe besteld maar toch voor panterprint van shoesme gegaan.

Heb vandaag voor eerst z8 besteld. Kon maar weinig keuks vinden en voor tijgerjurkje en borgvest gezwicht. Ben benieuwd hoe dat bevalt.

Nog iemand tip voor echt smalle spijkerbroeken? Hier staat gewoon geen enkele spijkerbroek op de spillebeentjes.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 14:47

Mogen het jogjeans zijn, Rossi? Of alleen echte jeans? Adam&Yve valt hier mooi smal.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 14:48

Bovenste vind ik het mooist staan.

Tita vind je die longsleeves van Bobo niks dan? Ik heb daar nu een paar van voor mijn jongen en wat van TC. Vind ik erg leuk voor de boys.

Weet iemand van welke collectie die octopussen zijn van TC? Die zag ik, maar is volgens mij allang oude collectie? In maat 2 is er niks meer van. En vind ze zo leuk. Ik wil heel graag het korte broekje of het shirtje voor deze zomer :P Hopelijk komen ze nog tweedehands ergens in de aanbieding.

@Rossi: voor mijn smallerd heb ik spijkerbroeken van Tygo&Vito en Tumble. En dan wel skinny fit, dat past als een gewone spijkerbroek.
Maar ik zoek daar nog een duurzamere oplossing voor. Tot nu toe geen leuke verantwoorde spijkerbroeken nog gezien voor jongens. Maar deze passen ook nog wel even denk ik, dus nieuwe hoeft pas van het najaar.
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 27-02-19 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 14:50

Dat is van vorige zomer.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 14:51

Oh, hopelijk gaan mensen ze dan verkopen voor deze zomer :P Ik wacht af :')

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 15:26

Kan niet wachten tot hij hierin groeit! Afbeelding

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 15:31

Wat een leuke dingen allemaal! Komen hier altijd leuke dingen voorbij. Ik heb gisteren de kleding van de oudste voor de zomer gepast en hij heeft echt nog meer een genoeg. Dus mag helaas even niet shoppen van mezelf. Hield namelijk nog 14 t-shirts over. Vorig jaar was hij niet zo hard gegroeid,dus kon nu heel wat aan wat toen nog niet goed kon en paste ook nog vanalles.

rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 15:45

Nymeria schreef:
Mogen het jogjeans zijn, Rossi? Of alleen echte jeans? Adam&Yve valt hier mooi smal.

Mag ook jogjeans die zijn caak wat zachter. Want die wat stugge jeansstof blieft mevrouw niet.

Ga eens kijken naar merken die jullie noemen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-19 15:48

Ohhh due is geweldig Balou!
Ik vind zelf grijze broekje mooier erbij. Wat meer contrast.

Ik vind de spijkerbroekjes van babyface mooi smal en Vingino ook

Heb wel plek op kdv, maar Sophie kan heel slecht tegen prikkels. Echt alles is teveel. Dus advies gekregen haar niet naar kdv te brengen.
Plus dat mijn man en ik dat ook zelf niet zien zitten.

Probleem is idd de werkdruk. Ik ben inhouse jurist op een uitzendbureau en de enige in mijn functie. Kortom alles wat maar half juridisch is valt op mijn bordje. Dus dat zou idd een probleem geven dat ik meer moet doen in minder tijd wat niet kan.

Thuiswerken ga ik niet doen. Doe dat nu al veel en nog meer is niet realistisch.

Daar komt bij dat we 3 dagen hoe dan ook al veel vonden gezien mijn man. Die werkt gewoon heel erg veel en kan nooit bijspringen. Ik moet dus veel ballen hoog houden en we zijn beide van mening dat je geen 2 kapiteins op een schip kan hebben.