Gefeliciteerd met de afsluiting! Fijn dat het nu klaar is en de hekken staan.
En heel veel succes en geluk met jullie 2e
Veldbloem
Geplaatst: 25-03-25 11:56
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het geregeld is, en veel respect voor jullie geduld en correcte communicatie met de buren! Eigenlijk haast jammer dat dit topic nu op z'n einde loopt
Percy
Geplaatst: 25-03-25 13:06
Gefeliciteerd met de overwinning waar jullie zo lang op hebben moeten wachten. Geniet van je zwangerschap!
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het nu letterlijk en figuurlijk is afgesloten. Petje af voor jullie doorzettingsvermogen!
Saintelette
Geplaatst: 25-03-25 23:17
zit ik dan met m’n vork… gaat ‘t hele feest niet door..
Nee meid, lekker van de laatste loodjes van je zwangerschap gaan genieten. Wij zwaaien de buren nog eventjes uit , hopelijk voor de laatste keer, en kan de rust wederkeren.
Gefeliciteerd en fijn dat het nu is afgesloten en jullie verder kunnen. Respect dat jullie rustig en correct zijn gebleven en voor jullie doorzettingsvermogen. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en geniet van elkaar.
Ik duim ook heel hard dat er een soort van vrede kan ontstaan met de buurtjes.
Jullie lijken zo vanuit het topic gezien eigenlijk heel netjes te zijn gebleven. Je woont naast elkaar. De buurman heeft mooie plinten gemaakt voor jullie huidige en zijn voormalige, ouderlijk huis.
Jullie hadden achteraf gezien allebei een beetje gelijk: jullie hadden te weinig grond gekregen, maar het stuk dat jullie dachten er bij te moeten hebben, was toch kleiner dus op zich ook wel logisch dat dat voor de buren niet eerlijk voelde.
Nu lekker ophouden met mutsen en in vrede naast elkaar leven hoop ik