Hilli schreef:Hahaha, het was nog niet zo'n succes dus?![]()
Was de eerste les. Long way to go. Maar goed, alles wat moet hersteld/ingenomen worden naar de schoonmoeder blijven brengen werkt ook niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Hilli schreef:Hahaha, het was nog niet zo'n succes dus?![]()
Was de eerste les. Long way to go. Maar goed, alles wat moet hersteld/ingenomen worden naar de schoonmoeder blijven brengen werkt ook niet
Bloodymary schreef:Gisteren etentje gehad met twee vriendinnen, die allebei helemaal top zijn. Maar ook allebei moeder. Drie keer raden waar 80 % van de gespreksstof over ging... Ik denk dan altijd, ik ga toch ook niet de hele tijd over paarden praten, want ik weet dat dat hen niet interesseert.
lieveli schreef:Ik hou van naaien, maar niet om iets te herstellen, gewoon zelf maken
Als mijn disgenoten een gesprek voeren en mij buitensluiten dan zeg ik er iets van.
Bloodymary schreef:lieveli schreef:Ik hou van naaien, maar niet om iets te herstellen, gewoon zelf maken
Als mijn disgenoten een gesprek voeren en mij buitensluiten dan zeg ik er iets van.
Ze sluiten me niet buiten, want omdat ik sociaal ben praat ik er wel over mee. Maar verbaas me er wel over hoe beperkt hun wereld is geworden. En denk dan vaak achteraf, ik had mijn tijd thuis beter kunnen besteden. Het is vooral jammer.
sanso schreef:Mars schreef:50 uur dat is niks hoor, kijk maar naar alle mama’s die werken 24/7Hebben het veeeel zwaarder!
Een mama ben je niet even, dat ben je voor je hele leven.
[ [url=m/9gwIi8.jpg]Afbeelding[/url] ]
lieveli schreef:Bloodymary schreef:
Ze sluiten me niet buiten, want omdat ik sociaal ben praat ik er wel over mee. Maar verbaas me er wel over hoe beperkt hun wereld is geworden. En denk dan vaak achteraf, ik had mijn tijd thuis beter kunnen besteden. Het is vooral jammer.
Maar dan kun je er beter iets van zeggen dan achteraf klagen toch? Als zij van niks weten kunnen ze niks veranderen.
Haha ik heb ook een moestuin. Burgertrút to the max
sanso schreef:Mars schreef:50 uur dat is niks hoor, kijk maar naar alle mama’s die werken 24/7Hebben het veeeel zwaarder!
Een mama ben je niet even, dat ben je voor je hele leven.
[ [url=m/9gwIi8.jpg]Afbeelding[/url] ]