[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 00:22

Hilli schreef:
Hahaha, het was nog niet zo'n succes dus? :)) ;)

Was de eerste les. Long way to go. Maar goed, alles wat moet hersteld/ingenomen worden naar de schoonmoeder blijven brengen werkt ook niet :+

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 00:26

DeMolenhoek schreef:
Hilli schreef:
Hahaha, het was nog niet zo'n succes dus? :)) ;)

Was de eerste les. Long way to go. Maar goed, alles wat moet hersteld/ingenomen worden naar de schoonmoeder blijven brengen werkt ook niet :+

Haha, vooral niet met jouw schoonmoeder als ik je verhalen soms zo lees.
Ik heb vroeger naaisels van mijn oma gehad en heb nog steeds haar naaimachine, dat ding is ouder als dat ik ben, maar werkt nog steeds als een tierelier.

Naaien is echt zo iets dat zo ontzettend handig is om te kunnen!
Helaas kost het mij tegenwoordig te veel tijd en besteed ik het vaak uit als iets moetgebeuren.

Bloodymary

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 00:28

Gisteren etentje gehad met twee vriendinnen, die allebei helemaal top zijn. Maar ook allebei moeder. Drie keer raden waar 80 % van de gespreksstof over ging... Ik denk dan altijd, ik ga toch ook niet de hele tijd over paarden praten, want ik weet dat dat hen niet interesseert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 00:32

Daphara: Wel, ze valt eigenlijk goed mee de laatste weken. Mag niet klagen. Wil het eigenlijk gewoon echt kunnen. Zoals mijn vriend ook overal gaten in weet te trekken etc. Verschrikkelijk.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 00:34

Bloodymary schreef:
Gisteren etentje gehad met twee vriendinnen, die allebei helemaal top zijn. Maar ook allebei moeder. Drie keer raden waar 80 % van de gespreksstof over ging... Ik denk dan altijd, ik ga toch ook niet de hele tijd over paarden praten, want ik weet dat dat hen niet interesseert.

Ik zou er een opmerking in gooien als “is het niet heerlijk om even zonder kinderen te zijn? Kunnen jullie eindelijk eens bezig zijn met andere dingen dan de kinderen”.

Vaak valt die hint wel!

Wij gaan zaterdag met 4 vriendinnen naar de sauna, 2 hebben kids en 2 niet, dat zorgt altijd voor lekker evenwicht.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 07:12

Wat stom Bloodymary! Ik zou daar zeker iets van zeggen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 08:22

Ik hou van naaien, maar niet om iets te herstellen, gewoon zelf maken <3

Als mijn disgenoten een gesprek voeren en mij buitensluiten dan zeg ik er iets van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 08:34

Ja vrees na de les van gisteren dat ik er ook helemaal verslaafd aan ga geraken en ik ook gewoon van alles ga maken. Ben zo trots op mijn zelfgemaakt speldenkussen <<)

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 08:54

Lijkt me ook zo leuk om zelf kleren te kunnen maken, maar ja, tijd hè, tijd... :=

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 09:09

Maar je hebt toch helemaal geen kinderen?
Dan heb je alle tijd van de wereld!
Wat moet je anders met je leven doen zonder kinderen? Kan echt niet hoor.
Stel je voor dat je je gaat vervelen ofzi

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 09:11

Ik heb deze week 50 uur gewerkt :+
Daarnaast huishouden, slapen en sociaal zijn en dan is de tijd op :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 10:25

50 uur dat is niks hoor, kijk maar naar alle mama’s die werken 24/7 :D Hebben het veeeel zwaarder! :=

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 10:49

lieveli schreef:

Als mijn disgenoten een gesprek voeren en mij buitensluiten dan zeg ik er iets van.

Ze sluiten me niet buiten, want omdat ik sociaal ben praat ik er wel over mee. Maar verbaas me er wel over hoe beperkt hun wereld is geworden. En denk dan vaak achteraf, ik had mijn tijd thuis beter kunnen besteden. Het is vooral jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:01

Ja is echt het enigste waar ze over kunnen praten. Ik verbaas mij soms over hoe klein de wereld van anderen wordt eenmaal ze kinderen hebben...

Heb serieus dit naar mijn vriend gestuurd :+

Afbeelding

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:06

Mars schreef:
50 uur dat is niks hoor, kijk maar naar alle mama’s die werken 24/7 :D Hebben het veeeel zwaarder! :=

Een mama ben je niet even, dat ben je voor je hele leven.
Afbeelding

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:10

Haha, klinkt als een verschrikkelijk gezelschap, maar als je wel leert wat je wilt leren....
Ik heb vroeger al leren naaien van mijn moeder :j Ik doe het alleen nooit en heb inmiddels ook geen naaimachine meer :') Ik doe liever andere dingen... wroeten in de moestuin bijvoorbeeld, ik was afgelopen zomer rete trots op al mijn zelfgekweekte groente :')

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:17

Taxi en huiswerkbegeleiding heb ik nooit gehad hoor. Qua huiswerk had dat ook niet goed gekomen vanaf mijn elfde vrees ik :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:28

Bloodymary schreef:
lieveli schreef:

Ze sluiten me niet buiten, want omdat ik sociaal ben praat ik er wel over mee. Maar verbaas me er wel over hoe beperkt hun wereld is geworden. En denk dan vaak achteraf, ik had mijn tijd thuis beter kunnen besteden. Het is vooral jammer.

Maar dan kun je er beter iets van zeggen dan achteraf klagen toch? Als zij van niks weten kunnen ze niks veranderen.

Haha ik heb ook een moestuin. Burgertrút to the max :=

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:35

sanso schreef:
Mars schreef:

[ [url=m/9gwIi8.jpg]Afbeelding[/url] ]

:r

Ik houd sowieso echt niet van dit soort Action rommel maar deze is echt te verschrikkelijk.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:37

lieveli schreef:
Bloodymary schreef:

Maar dan kun je er beter iets van zeggen dan achteraf klagen toch? Als zij van niks weten kunnen ze niks veranderen.

Haha ik heb ook een moestuin. Burgertrút to the max :=

Nee vind ik niet. Daar ben je ook vriendinnen voor, om met elkaar mee te leven. Voor hen is het heel belangrijk. Achteraf klagen vind ik ook flauw opgemerkt, want daar is dit forum juist voor. Lekker klagen bij gelijkgestemden. Oh wacht...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:39

sanso schreef:
Mars schreef:

[ [url=m/9gwIi8.jpg]Afbeelding[/url] ]

*braak* :=

En ALbert Heijn kunnen we nou eens stoppen met die @&€#%* voetbalplaatjes |o Ze staan hier te brullen voor de schuifdeuren van de winkel, koekoek word je ervan.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:50

Mars schreef:
*braak* :=

En ALbert Heijn kunnen we nou eens stoppen met die @&€#%* voetbalplaatjes |o Ze staan hier te brullen voor de schuifdeuren van de winkel, koekoek word je ervan.

Terugbrullen helpt :D

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:52

Vreselijk die bedelende kinderen.
Daar raak ik echt geïrriteerd van.

Probeer niks te zeggen want als ik het wel doe komt het altijd heel rot mijn strot uit.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:52

Deze week bij de Lidl stonden er kindjes heel netjes te vragen of ze alstublieft de zegeltjes mochten hebben. Helaas had ik ze niet maar had ze graag gegeven. Nette kinderen zijn top +:)+

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:57

Als ze het lief vragen vanachter het daarvoor bedoelde hek mogen ze die plaatjes wel van me hebben hoor. Die apen die voor het hek gaan staan en denken dat ze meer kans maken hebben aan mij een verkeerde, die loop ik straal voorbij :D
Laatst bijgewerkt door Anoniet op 18-01-19 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt