Noooooohhhh hoe kan iemand zo'n mopje nou laten zitten
cnterpstra
Geplaatst: 06-12-18 08:01
Hoi Secret Santa,
Ik was je niet vergeten hoor!
Hier nog beloofde foto's van Vigaro B. Het was wat graafwerk op mijn externe harde schijf met foto's, want ik heb dus gewoon echt geen recente foto's van hem die niet van een flut kwaliteit zijn. Een goed voornemen dus voor 2019 alvast: leuke, kwalitatief mooie foto's nemen! Maar goed, daar schiet jij nu niks mee op .
Onze eerste keer behendigheidsparcours samen in september 2015. Hier zie je ons vlak voor het misgaat en ik zandhap . Meneer vond de pop die ik moest oppakken en verderop neerleggen echt gruwelijk eng :
En dan hier hoe het eruit ziet als hij eindelijk durft te ontspannen in alle chaos:
Dit zijn wij op de Paard en Leven dag in juni 2016. Nog even aan de longeerlijn, want opstappen was al een fikse uitdaging. Ik heb de oefenproef voor de jury ook niet gereden, maar wel uiteindelijk in de inrijdbaan ontspannen een stap, draf en galop gedaan. Toen was het voor ons beiden wel genoeg.
Vigaro B. in wintervacht op de paddock bij onze huidige stal:
Vigaro B. in zomervacht bij het grazen op "de berg" bij onze eerste stal, samen met zijn maatje Dreamer (R.I.P.):
En voor mij één van de mooiste momenten samen...als hij me al liggend bij zich laat komen om te knuffelen. Hier op onze eerste stal:
En in onze huidige stal in Woubrugge:
Tenslotte een foto van Vigaro B. na onze eerste wedstrijd in april 2018 vanaf de nieuwe stal. We waren sinds de verhuizing (zo'n anderhalf jaar) niet op pad geweest en hebben die dag samen onze eerste twee punten in de B gehaald, plus twee keer eerste prijs. Na een paar jaar tevergeefs op wedstrijd te zijn geweest met heel veel spanning was dit voor ons een hoogtepunt. Maar meneer was wel héél erg onder de indruk van alles: trailer in, in zijn eentje op vreemd terrein, dan ook nog een wedstrijd rijden, trailer weer in en wachten op de uitslag. Kijk eens hoe moe Vigaro ervan is geworden in het lentezonnetje :
Zo, meer heb ik niet. Hoop dat ik je hiermee heb geholpen !
IMAY1990
Geplaatst: 06-12-18 12:18
KimD schreef:
Dus als je deze hint oplost dan weet je wie je SS is? Dan is mijn hint echt veel te moeilijk denk ik.
Ik heb de hint nog niet uitgevogeld, dus of ie heel makkelijk is wett ik niet...
Hier kwam gisteren ook het laatste pakketje van ome alie binnen dus vandaag alles maar ff inpakken En zal alvast mijn excuses aanbieden aan mijn lootje voor mijn impakkunsten
ik heb iets gemist, ik zie ineens bij allemaal mensen een staan onder de naam, boven de foto Ik kom ook niet meer zoveel op bokt. Kan iemand mij uitleg geven, want ik ben helemaal niet nieuwsgierig
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)