Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nynkster schreef:Varekaj schreef:Ik zoek iemand die nog contact heeft met ooit-bokker Joolien. Ze was gekend van het stormchasen.
Zat zonet naar het nationale journaal te kijken, ze hadden een item over de belgische voetballer Desser die bij Heraklion speelt van Almelo. Tijdens het stukje stond hij even met een meid te praten en volgens mij was dat dus Joolien![]()
Iemand die haar kan melden dat ze kort te zien was op de Belgische nationale tv op zender VTM?
Je kan haar via stormchase op fb wel bereiken denk ikeven in spoiler
Spoiler:
Happystormchaser is haar pagina op Facebook
Attitude schreef:Ik hoop op jullie hulp en handige Google zoekers
Ik zoek dit horloge
[ [url=m/GiJKfA.png]Afbeelding[/url] ]
Hij lijkt op deze maar heeft een blauwe wijzerplaat
[ [url=m/9t7fKS.png]Afbeelding[/url] ]
Het merk is Emporio Armani en horloge heeft duidelijk een t bar band die zilver van kleur is.
Is een ouder model
Ik zou zo geholpen zijn
CalipsoLover schreef:Attitude schreef:Ik hoop op jullie hulp en handige Google zoekers
Ik zoek dit horloge
Het merk is Emporio Armani en horloge heeft duidelijk een t bar band die zilver van kleur is.
Is een ouder model
Ik zou zo geholpen zijn
Ik kon deze voor je vinden
https://www.janmaes.be/uurwerken/heren/ ... or-ar11238
Ik zoek dit horloge
Is een ouder model
Ik zou zo geholpen zijn
Lizz schreef:Attitude schreef:Ik hoop op jullie hulp en handige Google zoekers
Ik zoek dit horloge
Is een ouder model
Ik zou zo geholpen zijn
Weet je zeker dat de band helemaal zilver is?
Ik kwam namelijk deze tegen.
https://www.thewatchshopper.nl/armani-ar11092/
Ik zoek dit horloge
Is een ouder model
Ik zou zo geholpen zijn
Trui schreef:ik zoek een beetje leuke opbergdozen. niet van die plastics met een deksel erop etc maar een soort mandjes waardoor mn kamer opgeruimder lijkt
ik vind iets van hout wel heel tof
Trui schreef:ik zoek een beetje leuke opbergdozen. niet van die plastics met een deksel erop etc maar een soort mandjes waardoor mn kamer opgeruimder lijkt
ik vind iets van hout wel heel tof
Lynn_Nikita schreef:Ik zoek een logo ( gratis) van een merrie met veulen. laatst 1 gevonden, waren 2 hoofden in elkaar, merrie keek 1 kant op en veulen zat erin verwerkt en keek meen ik de andere kant op. Ik kan het alleen niet meer vinden
We zoekt mee of kan een logo maken? Ik wil het graag op een petje laten drukken voor op mijn werk
Foaly schreef:Ehm... je weet dat op logo's altijd copyright zit? Voor persoonlijk gebruik zal er vast geen haan naar kraaien, maar toch. Ik zou niet zomaar met het logo van een ander bedrijf op m'n petje gaan lopen.