Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 21:14

Goof schreef:
lieveli schreef:
Ik ben niet zo van dat moeilijke gedoe. De keren dat ik riep dat ik het rustig aan wilde doen wist ik diep in m'n hart al dat het er niet in zat.

Precies dat. Als het het echt is dan zit het gewoon goed en hoeft er niet gepiept te worden over 'ik wil rustig aan doen' en 'ik wil er geen label aanhangen'.

Overigens doe ik ook binnen een relatie niet aan verplichtingen. Mijn vriend gaat gerust alleen naar verjaardagen van zijn ouders, ik heb daar allemaal geen zin in. Andersom ook even prima. Hij hoeft van mij niks. Familie krijg je er maar bij, ik heb daar niet voor gekozen.

Precies dit!

Ik deed ook 'rustig aan' met mijn vorige dates. Met deze kon het me juist niet snel genoeg gaan. Natuurlijk vond ik ouders ontmoeten eng en spannend maar ik was ook erg nieuwsgierig naar ze en naar hoe hij met z'n familie omgaat. Ik denk echt dat het dan gewoon niet 'je ware / de juiste' is als je rustig aan wilt doen / niets serieus wilt / iemand niet je vriend of vriendin wilt noemen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 22:16

suikermeisje schreef:
lieveli schreef:
Ik ben niet zo van dat moeilijke gedoe. De keren dat ik riep dat ik het rustig aan wilde doen wist ik diep in m'n hart al dat het er niet in zat.

Met J wist ik vanaf dag 1 dat hij de vader van mijn kinderen zou zijn, dus waarom dan wachten? De eerste 'ik hou van jou' duurde wel een tijd en na een jaar zijn we gaan samenwonen. En precies na 2 jaar verkering zwanger geraakt.

Niet te snel en niet te traag denk ik. Lekker burgerlijk en normaal. :')

Wie had dat gedacht bij jou :P

Maar idd. Als ik zei ik doe het rustig aan dan was dat om een reden. Die reden dat ik het gezelschap wel leuk vond maar er geen toekomst in zag...

Ik niet iig :')

Britt_Sisi

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 09:17

Ik heb dat gevoel nog nooit gehad, dat ik dacht dit is hem!
Ik praat niet echt meer met die date die zo stom deed.
Ben weer aan het tinderen en heb al 2 dates gepland staan :') ik heb nog nooit met twee tegelijk gedate haha!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 10:04

Robijntjah schreef:
Nee niet alleen dat. Met de verwachting erbij dat je er dat jaar erna weer bent. Als ik dat ga verwachten kan ik eens na gaan denken over een relatie.

Gevoelens overkomen je, een relatie kies je voor i.m.o..
En nu kies ik daar dus bewust niet voor.

Oh, dit vind ik wel heel mooi! Wat je hier zegt is zo treffend voor hoe ik er nu in sta! :)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 10:21

Zo denk ik er ook over. Nu hebben mijn man en ik pas na een maand of 3 besproken dat we vriendje/vriendinnetje waren. Maar vanaf begin echt het gevoel: dit is 'm!

Voor die tijd wel vriendjes gehad maar daar wist ik van 't begin dat het niet voor altijd was maar als je begin 20 bent is leuk soms ook goed genoeg even :'). Dit jaar alweer 10 jaar samen met manlief (en word ik alweer 32 en hebben we tegen die tijd 2 kids haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 12:48

Ik riep ook dat ik het rustig aan ging doen met mn date. Na een maandje daten 1x in de week hadden we een relatie. Ken m nu 4 maanden, maar slaap bijna nooit meer thuis. Tot zover het rustig aandoen :')

Soms voelt het gewoon goed haha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 12:50

Britt_Sisi schreef:
Ik heb dat gevoel nog nooit gehad, dat ik dacht dit is hem!
Ik praat niet echt meer met die date die zo stom deed.
Ben weer aan het tinderen en heb al 2 dates gepland staan :') ik heb nog nooit met twee tegelijk gedate haha!

Voordat ik mijn vriend ontmoette, ik ook niet. Maar ik gun het je!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 14:15

Alja schreef:
Vind het pas triest als je een ander nodig hebt om gelukkig met jezelf te zijn.

Amen _O_

Het kan wel een dooddoener zijn, maar je kunt ook echt pas gelukkig mét iemand worden, als je gelukkig bent met jezelf. Hoe kun je nou een ander liefhebben als je niet van jezelf houdt (en dat houdt dus ook in dat je in je eentje gelukkig bent, meer dan jezelf heb je niet nodig). Kijk, ik overdrijf het weer de andere kant op, ik ben iets te gelukkig in mijn eentje :').

Ik heb zondag EIN-DE-LIJK mijn 2e date, jezus, wat duurt dat lang zeg. We appen wel elke dag, niet de hele dag door, maar gewoon als we tijd hebben. Zo nu en dan bellen we ook wel, maar meestal voiceberichten. Ik ben zo benieuwd hoe het deze keer gaat, ik mis hem wel soort van, maar dat je denkt, het kan ook heel goed zijn dat ik zondag gewoon op hem afknap :'). Zo vreemd dat je al een soort gevoel voor iemand kan ontwikkelen op afstand, terwijl je ze helemaal niet irl ziet. Blijft gek.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 15:38

Ik vind het vooral niet netjes om iemand triest te noemen.
Natuurlijk is het fijn om je helemaal happydepeppy te voelen in je eentje, maar iedereen is anders. Ik ben zeer happy nu en ik hoef dan ook geen relatie en toch mis ik soms een leuke vent om gewoon heerlijk tegenaan te kruipen.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 15:41

MMIDV schreef:
Ik vind het vooral niet netjes om iemand triest te noemen.
Natuurlijk is het fijn om je helemaal happydepeppy te voelen in je eentje, maar iedereen is anders. Ik ben zeer happy nu en ik hoef dan ook geen relatie en toch mis ik soms een leuke vent om gewoon heerlijk tegenaan te kruipen.

Helemaal eens...

Vind het ook niet netjes om anderen triest te noemen omdat ze anders zijn dan wat volgens jouw mening goed is.

Ik was happy alleen maar mistte soms een vaste knuffelaar ;). Scharrels waren er wel maar was niet mijn ding..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:09

We kunnen ook zeggen dat het triest is om een spermadonor op Tinder te zoeken omdat je niet meer in de liefde gelooft.. :+ Moet je niet eerst gelukkig zijn met jezelf voor je aan kinderen begint? Misschien ook iets om over na te denken.. :)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 17:27

Ik denk dat jullie hier een wat andere betekenis aan triest geven dan hoe ik het lees.

@relaxed, wie zegt dat ze niet gelukkig is met zichzelf dan? Ze heeft alleen geen behoefte aan een vent omdat ze daar haar portie wel van heeft gehad blijkbaar. Vind je nogal persoonlijk worden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 17:35

Hey mensen kom op, vrede.

En dan nu een muzikaal intermezzo

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 17:39

Goof schreef:
lieveli schreef:

Precies dat. Als het het echt is dan zit het gewoon goed en hoeft er niet gepiept te worden over 'ik wil rustig aan doen' en 'ik wil er geen label aanhangen'.

Overigens doe ik ook binnen een relatie niet aan verplichtingen. Mijn vriend gaat gerust alleen naar verjaardagen van zijn ouders, ik heb daar allemaal geen zin in. Andersom ook even prima. Hij hoeft van mij niks. Familie krijg je er maar bij, ik heb daar niet voor gekozen.

Wat de discussie over wel/niet relatie/verplichtingen sta ik er net zo in, in mijn familie wordt er niet zoveel waarde gehecht aan alle verjaardagen afgaan en verplichte etentjes, ik hou sowieso niet van al die druk erop en hoef dus ook echt niet zo nodig wekelijks verplicht bij schoonouders op bezoek. Met iemand die heeeeeeeel hecht is met zijn familie en waarbij je dus elke keer discussies krijgt omdat je per sé eerste kerstdag bij hun moet doorbrengen e.d., daar heb ik echt helemaaaaaaal geen zin in en daar heb ik dan ook maling aan. Als ik mee wil dan ga ik mee en anders niet, en als je een keer niet komt met de kerst moet daar ook niet een hele rel over ontstaan. Wat dat betreft is huidige date wel chill, die heeft nagenoeg geen contact met zijn familie, dus die staat op zichzelf.
Ik heb verschrikkelijk de schurft aan de beperkingen die je van de buitenwereld opgelegd krijgt := :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 17:47

Ik voel me wel triest ^) want ik zie T. volgende week pas weer ^) . Iets met een drukke werkweek voor hem, familieweekend etc. En ik vind het stom dat ik dat stom vind _O- Gelukkig hebben we de hele dag door wel contact via de app, en vindt hij het ook stom. Maar toch.

*kruipt weg in triest hoekje*
*met fles wijn*
*en hapjes*

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 17:56

Hahahaha, SAME HERE! Gelukkig heb ik meer dan genoeg wijn <<) Heerlijk dit :').

Ik ben het grotendeels eens met als het goed zit, dan hoeft rustig aan doen niet echt. Maar ken ook wel uitzonderingen waarbij de een echt wel de boot heeft afgehouden omdat die op dat moment nog niet klaar was voor een relatie. Ondertussen zit dat echt dik in orde en zijn dat juist de mensen die een hele stabiele basis hebben. Trouwens, ook als er kinderen in het spel zijn vind ik het alleen maar beter om rustig aan te doen, ook als je elkaar helemaal geweldig vindt.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 18:13

Relaxed schreef:
We kunnen ook zeggen dat het triest is om een spermadonor op Tinder te zoeken omdat je niet meer in de liefde gelooft.. :+

Nou inderdaad dat zou nou weer niet helemaal mijn ding zijn zeg maar. Maar ik ga niet zeggen: ik vind het pas echt triest als je niet zonder kinderen kunt. Je bent toch al gelukkig met jezelf?

Ik vind het ook niet triest want als dat wel je ding is dan succes ermee, als je er maar gelukkig van wordt. Maar zij mist blijkbaar kinderen in haar leven, zo mist iemand anders weer een partner/een maatje. Niks raars aan, ieder zijn behoeften.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 18:38

Oh god ja. Kerstverplichtingen enzo. Dat peilde ik ook altijd meteen op date 1. Daar doe ik dus ook niet aan. Suffe bende.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 18:41

Ik ben gek op kerst. :D Maar verplicht het niemand om mee te gaan hoor hahaha. Kan prima samen met m'n moeder kerst vieren en gelukkig zijn.

Danku Lieveli, danku. :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 18:41

hyppolyte schreef:
@relaxed, wie zegt dat ze niet gelukkig is met zichzelf dan? Ze heeft alleen geen behoefte aan een vent omdat ze daar haar portie wel van heeft gehad blijkbaar. Vind je nogal persoonlijk worden.

oh maar dat mag ze hoor want wat iemand tegen of over me zegt via een beeldscherm daar kak ik echt op :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 18:56

Doe maar niet, moet je het ook weer schoon maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 19:01

Jildau schreef:
Relaxed schreef:
We kunnen ook zeggen dat het triest is om een spermadonor op Tinder te zoeken omdat je niet meer in de liefde gelooft.. :+

Nou inderdaad dat zou nou weer niet helemaal mijn ding zijn zeg maar. Maar ik ga niet zeggen: ik vind het pas echt triest als je niet zonder kinderen kunt. Je bent toch al gelukkig met jezelf?

Ik vind het ook niet triest want als dat wel je ding is dan succes ermee, als je er maar gelukkig van wordt. Maar zij mist blijkbaar kinderen in haar leven, zo mist iemand anders weer een partner/een maatje. Niks raars aan, ieder zijn behoeften.

Pcies.. :j

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 19:05

Volgens mij vatten jullie het allemaal iets te serieus op :+ wat een heisa om niks zeg.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 20:52

Help ik heb n balke voorbij zien komen dat ik een superlike heb gehad nu wil ik kijken maar kan nergens vinden van wie?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 20:55

Blon_D schreef:
Help ik heb n balke voorbij zien komen dat ik een superlike heb gehad nu wil ik kijken maar kan nergens vinden van wie?

Moet je even door swype, zie je ze vanzelf