_sylvia_ schreef:Got wat een verhaal![]()
hopelijk wordt je fiets vergoed! Balen hoor, misschien dat je fietsmaker een leenfiets heeft? Heb je de fiets verzekerd?
De fiets is niet verzekerd.
Echter heeft de politie er wel op gestaan dat we de gegevens noteerde en hij moest de telefoon nummer geven en als hij alsnog niet over de brug zou komen kunnen wij aangiften doen. Maar dat vind ik van de zotte. Daar waren twee agenten. Die volgens mij verplicht waren hem een proces verbaal te geven. Meneer reed door rood notabene reed hij iemand aan voor hun neus. en het ergste is toen de afspraken gemaakt waren was de politie ineens al weg en scheurde meneer met 80km weg op een 40 weg. Terwijl hij dus mij al aan reed. Dat klopt gevoelsmatig al krijg ik alles vergoed niet. Het idee dat het is. Hij rijd weg en krijgt geen verhoging op zijn verzekering. Ik had daar kunnen lopen met mijn kinderwagen en meneer begon als eerste te roepen waarom loopt u daar. Ik was naast de fiets gaan lopen omdat ik de weg daar niet meer wist en ik terug ging over het zeebrapad. En meneer wilde dus aangeven dat ik daar niet mocht lopen terwijl hij door rood reed. Maar meneer komt er zo even vanaf. Terwijl daar twee agenten alles hebben gezien en heel stellig wisten dat meneer fout was, dat klopt niet in mijn ogen.