Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 00:32

De kraaien zijn best wel bekend in Nederland hoor. :P

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 09:42

Een man moet wel een getraind lijf hebben hoor! Niet extreem gespierd, dat gaat te ver, maar een mooi getraind lichaam is wel een pré. Ik ben niet zo van de hangbuikzwijnen, iets met kritisch en ijdel zijn en zo O:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 10:04

'Hangbuikzwijnen', lekker aardig ook :=

Inderdaad zeker aan je ouders vertellen Uhnee, en ook gewoon eerlijk tegen je date zijn over wat je wel en niet wilt. Blijven slapen hoeft zeker niet te betekenen dat je ook seks gaat hebben, maar om geen 'verkeerde' verwachtingen te creëren zou ik het wel vast noemen.

Soepkommetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 10:11

Uhnee ik snap dat je het spannend vind maar ik zou het zeker wel tegen je vader zeggen :j

Ik hou wel van een beetje chubby niet superslank (dan voel ik mezelf dik) maar ook niet helemaal afgetraind. Gewoon beetje chubby dus :D

Ik heb ook weer wat. Super leuke jongen waar ik een match mee hebt alleen nu hebben we een gemeenschappelijke vriend op fb. Dus ik vroeg waar hij haar van kende. Het is zijn tante. Dus hij vroeg zijn we familie dan. Nu is zijn tante dus de dochter van mijn oma' s zus. Dus ja we zijn familie.. Beetje akward..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 10:15

Een strakke buik heeft wel mijn voorkeur, dat hoeft niet afgetraind te zijn. Kan ook gewoon komen omdat iemand gewoonweg niet teveel eet. :P

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 10:55

Zo ver familie zou mij niet uitmaken als ik eerlijk ben

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 11:32

Soepkommetje, in hoeverrre ben je dan echt familie? Het klinkt nog redelijk dichtbij heb ik het idee, kan ook mis zijn. Ik zou het heel lastig vinden denk ik.. :=

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 11:43

Yunaa schreef:
Queelens schreef:
Wat schattig ene man die slaapt in een pyjama.

Nou zwemmeneer belde net weer lief om te polsen hoe mn dag was en om mij te fixen voor morgen :))
Morgen dus weer lekker naar t gooi voor mij haha :D

Weet je wat pas sexy is? :)) Een man met een ontbloot bovenlichaam en dan zo'n piyamabroek met ruiten, die zo op zijn heupen hangt <3 :wow: +:)+ :~ *-:)

Mijn god. Mag jij raden wat mijn tinderman vanmorgen aan had <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 11:44

Yunaa schreef:
Een man moet wel een getraind lijf hebben hoor! Niet extreem gespierd, dat gaat te ver, maar een mooi getraind lichaam is wel een pré. Ik ben niet zo van de hangbuikzwijnen, iets met kritisch en ijdel zijn en zo O:)

Dus alle mannen die niet afgetraind zijn, zijn hangbuikzwijnen? :') Ik ben toch zelf ook niet afgetraind? Ben ik dan ook een hangbuikzwijn?

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 11:49

Van mij mag een man afgetraind zijn maar een buikje ook niet erg, met mate dan. Als alles in verhouding is is het goed :D
Ik ga vanmiddag met de Roemeen afspreken, heb er zin in

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 12:10

Ik zie straks mijn vent weer. Moet nog even bedenken wat er willen gaan doen :)

Sowieso de tuin box in elkaar zetten en naar buiten verhuizen.

Lunchen hier gaat gij niet halen. Wel gaat hij voor mij koken vanavond :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 12:19

Ag ik heb vanalles al wat gehad van hangbuikzwijn tot plankje.
Deze is perfect :9

Veel plezier degene die vandaag gaan 'daten' wij hebben gisteren gemidgetgolfd :') ik was hem dik aan het inmaken maar hij had op mysterieuze wijze toch nog gewonnen..

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 12:25

Leuk dat iedereen zulke leuke dates heeft!

Soepkommetje, persoonlijk zou ik er niet aan beginnen, hoe ver weg het ook familie is.

Mijn date heeft afgezegd.. Hij vond het ineens allemaal wel snel gaan en wil nu volgende week afspreken. Kan me er niet helemaal in vinden. Baal er eigenlijk best wel van, we praten al twee weken non stop en het is/was echt superleuk.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 12:36

UhNee schreef:
Ik vind afgetrainde jongens ook niet aantrekkelijk :o Ik zou me ook zeer lui voelen naast zo iemand, mijn levensstijl is zo anders dan afgetrainde jongens.

'Die van mij' vraagt nou of ik dinsdag blijf slapen. Ik vind het echt best eng en twijfel nogal :=
Spoiler:
Ik heb sowieso nog nooit seks gehad, dus ja :+

Hoe lang ken je deze jongen?
Ik zou zeggen dat je niet wilt blijven slapen want je voelt je er nu al ongemakkelijk over.. En ja hij zal zeer waarschijnlijk wel sex verwachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 12:39

Dat hij het verwacht zegt niks, het is nog altijd jouw lichaam en als jij geen seks met hem wilt hebben maar wel wil blijven slapen dan hoort hij gewoon van je af te blijven. Maar, als je je er ongemakkelijk bij voelt, inderdaad niet doen.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 12:51

Nouja shilady, ik kan natuurlijk niet in zijn hoofd kijken. Maar ik ga het niet doen, want het is pas de tweede keer dat ik hem zie. Dan gaat me het toch iets te snel ofzo. Als hij écht leuk is kan het altijd nog.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:12

Succes Uhnee!
Ik had een beetje dezelfde situatie, 18 jaar en nog nooit gegymd (is nu anders :') ).
Ik ben de vierde keer blijven slapen en gezegd dat hij niet te veel moest verwachten. Hij heeft zich heel netjes aan mijn grenzen gehouden. Als hij dat respecteert, is het een goede :)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:31

UhNee schreef:
Nouja shilady, ik kan natuurlijk niet in zijn hoofd kijken. Maar ik ga het niet doen, want het is pas de tweede keer dat ik hem zie. Dan gaat me het toch iets te snel ofzo. Als hij écht leuk is kan het altijd nog.

Nee dan zou ik al helemaal niet blijven slapen want je kent hem nog niet goed..

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 14:35

Ik heb pas met mijne geslapen toen we elkaar al zo'n 6/7 keer hadden gezien denk ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 14:37

Ach, ik heb het beide gedaan. Relatie gehad met een jongen waar ik de eerste date mee heb gegymd en gedumpt door een gast waarmee ik gewacht heb tot we elkaar een paar weken kenden. Als het goed zit is het geen probleem, als het niet goed zit dan kan je ermee wachten maar dan gaat het de boel niet oplossen.

Vind het een beetje een dooddoener om te zeggen dat het niet zou kunnen omdat ze elkaar pas kort kennen. Als ze het niet wilt doen moet ze het niet doen, als ze het wel wilt doen maakt het niet uit hoe lang ze hem kent.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 14:42

Ja precies... Tweede keer is misschien een beetje snel in mijn geval. Kan me ook voorstellen dat het bij anderen zo goed klikt en voelt dat je gelijk de eerste date blijft slapen. Heb 'm ook een appje gestuurd dat ik het te snel vind + dat het niet goed uitkomt met school (ik moet die morgen gewoon weer om half 9 op school zijn namelijk := ) Ben benieuwd wat hij antwoord.

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 14:48

Hier ook op date 3 ofzo al bij elkaar geslapen. En dus ook gegymd haha (maar. Had ik dit niet gewild had hij dat ook gerespecteerd)
Maar het is net wat je zegt UhNee. Dat voelde heel goed en het is voor iedereen persoonlijk.
Voel je je er niet prettig bij doe je het nog niet. Ieder zn eigen tempo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 14:49

Vind het wel apart dat er hier gedaan wordt alsof een gast ultiem respectvol en een echte heer is als hij niet aan je zit als je blijft slapen moet ik zeggen :o Zo speciaal hoort dat imo niet te zijn. Samen in een bed slapen is geen vrijkaart om elkaar maar suf te gymmen en als het zo uitkomt dat blijven slapen handiger is dan heeft hij ook geen automatische toestemming.

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 14:51

Ben ik met je eens Emma, maar helaas blijkt dat tegenwoordig niet meer zo normaal...
Daarom was ik toch heel blij dat mijn huidige vriend totaal niet zo in elkaar zit. En dat terwijl je dat inderdaad eigenlijk ook moet kunnen verwachten.
Maar je hebt gelijk, is niet meer dan normaal eigenlijk.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 14:53

Sjee gaat snel hier met alle dates leuk!! Uhnee goed dat je dat appje hebt gestuurd, niks overhaasten en zeker niet als het de eerste keer is en dan op date 2..is hij wat meer 'ervaren' denk je?

Leuk om naar te kijken die hele afgetrainde mannen, maar ik ben zelf ook niet afgetraind (gewoon normaal, maat 38/40) dus ik verwacht niet te veel op dat gebied haha.

Contact met m'n britse man verloopt redelijk stroef ineens jammer genoeg..steeds 100 x sorry dat hij niet kon appen maar dat schiet dus niet op. Jammer maar ja het is ook niet zo'n ideale situatie..