Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 10:56

Gisteravond heb ik mijn laatste kwartje Red Velvet van YC gebrand. Het gekke is dat ik hem eerder nooit rook en nu wel. Het is geen bijzondere geur, GC vind ik dan fijner.
Salted Caramel is zó sterk, oef! Vanochtend rook ik het nog. Ik vind het wel een lekkere geur.

Invisible schreef:
Wat ook een goede tip is voor een huis wat naar pepermunt ruikt... Laat een flesje toco tholin op je keukenvloer vallen.. Hoef denk ik de komende 2 dagen niks te branden :+

Oops :D

Mooie bestelling Bella123!

Waxmeltsenzo: woow! Dat zijn veel kasten :))

Alwiene, heb je inmiddels wel de Kringles binnen?

Ik ben bezig met mijn Sint gedicht, ik mag lekker afbranden dus ik ga helemaal los *\o/* Het moet voor iedereen heel leuk en grappig zijn, behalve voor diegene zelf ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:02

Hmmm, de cinamon buns vult wel het huis, maar ruik hem niet heel sterk helaas :(

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:19

DeMolenhoek schreef:
Hmmm, de cinamon buns vult wel het huis, maar ruik hem niet heel sterk helaas :(

Dat heb ik ook met de buns op de electrische brander.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 13:07

Hier ligt hij nochtans niet op de elektrische. Ach ja :) Het zij zo.
Mijn pakketje is eindelijk binnen. De tart waar ik het meest naar uitkeek, de icicles, is goed verpulverd langs 2 kanten. Ik ga hem dus niet in 2 kunnen breken, hij zal er zo in 1 keer in moeten. Vraag mij echt af wat ze er bij de post mee hebben uitgestoken... Heb ook een kortingsbon van €5 gekregen. Ai ai, niet goed voor mij... Ben nu flink aan het twijfelen toch de mintjar te kopen, maar dat is direct weer een hoop geld + verzendkosten... Ik ga erop gokken dat deze er in januari nog is en hem dan bestellen denk ik.

Ik heb de cranberry twist gekregen trouwens! Was al eventjes aan het twijfelen om deze te bestellen! :)

Edit: Net besteld, van 2 geurtjes denk ik dat ik ze niet lekker ga vinden, maar wil ze toch eens proberen :) Dat zijn de Cappuccino Truffle en de Vanilla Bourbon.

Cappuccino Truffle tart
Egyptian Musk tart
Home Sweet Home tart
Kilimanjaro Stars tart
Lemon Lavender tart
Pink Dragon Fruit tart
Snow In Love tart
Sweet Apple tart
Sweet Strawberry tart
Vanilla Bourbon tart

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:41

Hebben jullie echt genoeg aan een kwartje? Hoe lang blijft de geur dan hangen? Ik gebruik meestal een halfje, soms net ietsjes minder, ligt eraan hoe die afbrokkelt :').

Mijn Icicles was ook een grote brokkelbende, Molenhoek. En die had ik gewoon in de winkel gekocht. Misschien ligt het wel aan de samenstelling?

Ik heb net Winter Garden van WME een laatste kans gegeven, maar het is echt mijn geur niet. Kaarsje uitgeblazen en snel in de vriezer gezet zodat-ie snel hard word. Werd er gewoon misselijk van, op de een of andere manier komt-ie zuur bij me binnen. Heel vreemd, lees hier allemaal positieve reacties. Nouja, gelukkig nog zat andere lekkere luchtjes :)).

Sint gedichten: leuk!!

Voor de mensen die bij Sense Candles hebben besteld: kregen jullie ook in eerste instantie een mail dat de order goed was doorgekomen, maar "uitgestelde betaling"? Ik heb via paypal betaald, heb nog nooit eerder uitgestelde betaling oid gehad. Buiten dat heb ik verder nog geen mailtjes gehad.

Welke mint jar bedoel je Molenhoek?

Invisible

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:45

Van Sence eerst een mail van bevestiging, later een mail dat de betaling succesvol was. Maar heb betaald via iDeal

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:46

Welke heb je besteld?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:57

Okee, dank je wel. Ik hou gewoon nog even geduld. Gelukkig morgen weekendje weg, dus dan kan ik niet ongeduldig zijn _O- _O-
Euhm.. Peppermint Twist uiteraard O:) , Zen en ehh... Violets and Lime. Die laatste klinkt echt heel smerig (kan me niet zoveel voorstellen bij viooltjes-geur), maar de tekst erbij klonk wel weer erg lekker. Ben benieuwd!

Had jij Peppermint Twist al getest :D ?

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:21

Leuke bestelling!
Nee peppermint twist heb ik voorlopig niet nodig nu mijn huis stinkt naar etherische olie, pepermunt :D

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:26

Leuke bestelling zag ik voorbij komen!
Als het goed is krijg ik morgen mn pakketje van WME binnen! :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 16:17

Century schreef:
Vind ik helemaal prima! Dan een kwartje van:

- Pink Sands
- Cappucino truffle
- Clean Cotton
- Soft Blanket
- Aloe Water

?

Ja is helemaal goed, ga ik regelen :) Stuur je me per pb even je naam en adresgegevens op dan?

@Lisitano, nope weer niks bij de post helaas -O-

CenturyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 16:20

Yv_ schreef:
Hebben jullie echt genoeg aan een kwartje? Hoe lang blijft de geur dan hangen? Ik gebruik meestal een halfje, soms net ietsjes minder, ligt eraan hoe die afbrokkelt :')

Geen idee, ik heb nog niets gebrand van YC. Is dat te weinig?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 16:22

Op Icicles na heb ik nog geen geur gehad waarbij een halfje te overheersend was. Dus ik zou zelf niet zo snel een kwartje gebruiken.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 16:24

Selka schreef:
WME, heb jij enig idee of dit jaar de tinnen kaarsen nog in de verkoop gaan of wordt dat volgend jaar? Weet ik wanneer ik kan bestellen haha :)

Ik heb de tinnetjes al ben alleen in afwachting van de doosjes. Die ik wil gaan gebruiken om ze te verpakken wil een soort grabbeldoosjes maken en dan daaromheen Kado papier en daaromheen een strik .

Ik heb er zo juist vandaag 1 in een pakket zonder dat doosje gedaan gewoon als extra ben heel benieuwd wat die gene vind..

Alvorens ik zo iets verkoop ben ik heel benieuwd naar meningen.
Een probleem is dat ik zo stom ben geweest om geen foto te maken van het tinnetje en hij verpakt zit in de doos. Ik had alvast een product foto kunnen maken en dat aankondigen maarja dan heb je het zo druk. Ik had dat kaarsje gemaakt om product foto's te maken maar bij die bestelling wilde ik wat extra's doen dus dacht hop die kaars erbij. Heel snugger dat ik dus heel die foto ben vergeten.

Wat ik wel kan zeggen is dat ze gemiddeld of eigenlijk 20 plus uur zullen branden. Maar verkopen doe ik pas zodra ik de doosjes heb. En de doosjes die komen uit Azié dus dat zal erom spannen.

Heb je zelf een favoriete geur die je zou willen proberen?

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 16:32

Oh dat is wel jammer ja! Anders kon je mooi je eerste exemplaar showen :D

Uit de geuren die je eerder schreef wil ik warm and cozy of vintage gardenia proberen :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 16:40

Selka schreef:

Uit de geuren die je eerder schreef wil ik warm and cozy of vintage gardenia proberen :)

Ja idd ik had er ook al 1 voor mezelf met 2 meltjes erin bewerkt alleen dat was voor het kleine tinnetje wat to much vind ik dus niet mooi. Hij ruikt wel lekker de Angel.

Maar ik zal van de week weer een of twee tinnetjes maken alvast in 2 geuren.
En daar dan een foto van maken. Voor mezelf is het belangrijk dat ze echt 20 uur mee gaan dus ik ga ze zelf ook testen vanaf vanavond ga ik hem branden. om te testen op duur is die wel prima.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 16:44

Yv_ schreef:
Op Icicles na heb ik nog geen geur gehad waarbij een halfje te overheersend was. Dus ik zou zelf niet zo snel een kwartje gebruiken.

Ik pak van YC eigenlijk altijd een kwartje, anders zou ik ze zo niet aanbieden :)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 16:51

Ik pak van YC altijd een halfje. Kleine woonkamer, maar niet dat het vervelend was. Een waxtart weegt volgens mij 22 gram. Dus vergelijkbaar met een grote melt van WME.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:20

waxmeltsenzo schreef:
Selka schreef:

Ja idd ik had er ook al 1 voor mezelf met 2 meltjes erin bewerkt alleen dat was voor het kleine tinnetje wat to much vind ik dus niet mooi. Hij ruikt wel lekker de Angel.

En daar dan een foto van maken. Voor mezelf is het belangrijk dat ze echt 20 uur mee gaan dus ik ga ze zelf ook testen vanaf vanavond ga ik hem branden. om te testen op duur is die wel prima.

Mag ik mij dan aanbevolen houden? :D :D

YC een hele doet vaak weinig in mijn 75 m2 ruimte. Vind het eigenlijk een beetje tegenvallend merk.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:45

Jemig, jullie hebben te veel gekletst vandaag! :')

Mijn eerste Spooky vanilla van B&BW is bijna op :(
Hij is zooooo lekker!!

En ik heb zin om van alles te bestellen, maar ik mag niet!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:55

Selka schreef:

Mag ik mij dan aanbevolen houden? :D :D

YC een hele doet vaak weinig in mijn 75 m2 ruimte. Vind het eigenlijk een beetje tegenvallend merk.

Zeker ;)

De quote is verkloot

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 18:31

Alwiene schreef:

Nouja wat raar.
Ik ga het nog eens posten dan maar -O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:33

Lisitano schreef:
Alwiene schreef:

Nouja wat raar.
Ik ga het nog eens posten dan maar -O-

Ik zou nog even geduld hebben hoor, het zijn drukke tijden bij Post NL en misschien komt het gewoon alsnog aan, maar dan een beetje erg laat. Bovendien heb ik inmiddels 1 kringle (hot choclat) aangeschaft dus ik kan het nu sowieso al proberen ;)

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:53

Mijn pakketje van WME is op de post gegaan, nu afwachten tot de postbode t komt brengen :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 19:01

WME, klopt het trouwens dat je bij jou geen track&trace code krijgt?
Mijn vorige bestelling zat in een doos vanwege brander. Maar had geen code doorgekregen! Maakt me opzich niet uit hoor, wel lekker makkelijk, of ik ben te verwend geweest. :P