Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:19

Mijn vriend en ik vinden het fantastisch om, zoals vanmiddag in de dierentuin, als twee enorme bitches tegen elkaar te praten. (''Wil jij suiker in je koffie?'' ''Nee.'' ''NOU, DOE JE HET LEKKER NIET JOH!'' ''NEE, INDERDAAD!''. Of ''LOPEN WE HIER G*DVERD*MME DOOR DIE F*CKING ROMANTISCHE CHINESE K*T TUIN, LOOP JIJ WEER MET JE KLAUWEN IN JE ZAKKEN!'').

De gezichten van de mensen achter ons zijn echt geniaal, we menen het namelijk helemaal niet maar dat weten zij niet... :')

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:21

Danique schreef:
Mijn vriend en ik vinden het fantastisch om, zoals vanmiddag in de dierentuin, als twee enorme bitches tegen elkaar te praten. (''Wil jij suiker in je koffie?'' ''Nee.'' ''NOU, DOE JE HET LEKKER NIET JOH!'' ''NEE, INDERDAAD!''. Of ''LOPEN WE HIER G*DVERD*MME DOOR DIE F*CKING ROMANTISCHE CHINESE K*T TUIN, LOOP JIJ WEER MET JE KLAUWEN IN JE ZAKKEN!'').

De gezichten van de mensen achter ons zijn echt geniaal, we menen het namelijk helemaal niet maar dat weten zij niet... :')

Dit is echt hilarisch! }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:22

Dat deden een vriendin en ik ook standaard _O- Prachtig inderdaad, die blikken die je dan krijgt.

Heb het ook een keer met een andere vriendin in de metro in Londen gedaan, dat leverde pas echt verbaasde gezichten op want die mensen konden het natuurlijk ook nog eens niet verstaan _O- En dan heel dramatisch 3 meter verderop gaan staan/zitten :')

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:22

_O-

Zo riep ik zaterdag avond in Amsterdam op de wallen in een te belachelijk druk straatje:

STAAN WE HIER NOU SERIEUS ALLEMAAL STIL OM NAAR EEN PAAR prutsmutsen ACHTER EEN RAAM TE KIJKEN????
SERIEUS????

Die gezichten van die mensen :')

EDIT: van de paar die het konden verstaan dan.... :')

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:23

Ik ben sinds vorige week geen pleegzus meer en ondanks dat ik hard roep dat ik het helemaal niet erg vind, ben ik er best verdrietig van. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:25

Ik doe dit ook altijd met mijn huisgenoot _O- Staan we in de H&M tegen elkaar te schreeuwen 'EY VUILE paasei GA JE NOG WAT PASSEN OF NIET' :o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:29

Hilarisch en ook erg herkenbaar :').
Toen mijn destijds nieuwe klasgenoten mijn vriend voor het eerst zagen werd toen hij weg was toch voorzichtig aan mij gevraagd of wij echt wel van elkaar hielden :') _O-

Die blikken van de mensen om je heen als je dit doet, hilarisch :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:32

Mijn vader en ik praten sowieso standaard zo tegen elkaar :') "Hé trut ben je debiel of zo" "Hou je bek joh eikel, heb ik van jou" is blijkbaar geen sociaal geaccepteerd gesprek tussen vader en dochter :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:33

Ik roep altijd heel hard naar mijn moeder "Homóóóó" op zo'n New Kids toon :') Overigens niet in het openbaar :)) En nee, ik heb ook geen hekel aan homo's :')

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:35

Eulogy schreef:
Mijn vader en ik praten sowieso standaard zo tegen elkaar :') "Hé trut ben je debiel of zo" "Hou je bek joh eikel, heb ik van jou" is blijkbaar geen sociaal geaccepteerd gesprek tussen vader en dochter :')

'Hoort papa en Mayo praten' _O- _O- geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:38

:D Blij om te zien dat wij niet de enige zijn.

Of gewoon schaamteloos 'nee, sympathiek, bedankt!' zeggen als iemand de deur niet openhoudt of zichzelf toch even voor je langs dringt waar het druk is. Naar elkaar, maar wel over de persoon die dat doet. No shame in public. ~~}>

De 'heb ik van jou!' kennen we hier ook. 'Dat heb je vast van je vader!' 'Nou nee, die heeft het nog!'

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:41

Mijn moeder vind het onnozel als ik iets koop voor mijn verzorg paard, dus ik win regelmatig nieuwe dekjes enzovoort... Terwijl ik het gewoon koop O:)

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 20:38

Hahahaha al die bovenstaande gesprekken hier _O- ik heb soortgelijks ook met mijn vader als we bijvoorbeeld in de stad lopen: 'Julia ik vind het echt niet leuk dat je zo doet.' 'Oh, jeetje.. Wat jammer nou.' 'Ja nu moet je echt stoppen hoor! Anders ga ik gillen!' 'Nou meid(ik noem mijn vader altijd meid :')), dan doe je dat toch lekker, ik loop wel door.'

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 20:48

Confession: ik vind m'n verzorgshet heel lief, maar ik heb flink op dat beest staan schelden vandaag :o
Meneer rent vrolijk de bak uit om op het stukje gras naast de paddock te gaan grazen en vervolgens tikkertje met me te spelen. oliebol zijn het >;)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 20:50

EskeGirl schreef:
Confession: ik vind m'n verzorgshet heel lief, maar ik heb flink op dat beest staan schelden vandaag :o
Meneer rent vrolijk de bak uit om op het stukje gras naast de paddock te gaan grazen en vervolgens tikkertje met me te spelen. oliebol zijn het >;)

Muahahahaha herkenbaar _O-

Jara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 21:20

Whaha die gesprekken heb ik altijd met mn ouders :=
Of als ik met mn broertje(21) en moeder boodschappen aan het doen ben, lopen we de hele winkel: mama mama mama mama mama ik wil (dit dat etc)
of, al stampvoetend: ik wil de flessen inleveren, neeee mama ikke doen (allebei tegelijk)
Dit houden we dan de hele middag vol _O-

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 21:28

Zo kan ik ook met vriendinnen praten :')
Elkaar beledigen, uitschelden en mini-bitch fights... gewoon vriendschappelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 21:31

Jara schreef:
Of als ik met mn broertje(21) en moeder boodschappen aan het doen ben, lopen we de hele winkel: mama mama mama mama mama ik wil (dit dat etc)
of, al stampvoetend: ik wil de flessen inleveren, neeee mama ikke doen (allebei tegelijk)

Dit doe ik ook als ik met mijn vader boodschappen ga doen :)) Stiekem dingen in het karretje gooien en dan schreeuwen en op de grond gaan zitten als hij nee zegt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 21:50

Emmaa_ schreef:
Jara schreef:

Dit doe ik ook als ik met mijn vader boodschappen ga doen :)) Stiekem dingen in het karretje gooien en dan schreeuwen en op de grond gaan zitten als hij nee zegt :=

_O- :') Wat heb ik toch een intens medelijden met jullie ouders...

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 22:00

Ik zat vandaag bij de huisarts. Werd geholpen door iemand die zijn coschappen daar hield... Aan het eind van het gesprek kwamen we er pas achter dat we allebei Nederlands spreken en dat het gehele consult in het Engels doen overbodig was...

ik kwam ook nog eens beter uit mijn woorden in het Engels, hoe erg!

Jara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 22:01

Emmaa_ schreef:
Jara schreef:

Ja leuk is dat he :D

Ohjajoh; Zodra mn vader de hema zidt gaat hij ook stampen en zeuren om 50cent voor een ijsje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 22:06

Geniaal!!

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 22:10

Mijn broertje deed vandaag buikspieroefeningen in de sportschool, en ik kon niet stoppen met hem bekogelen met zo'n grote fitnessbal. Hoe oud was ik ook alweer?

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 22:10

BaileyMix schreef:
Ik roep altijd heel hard naar mijn moeder "Homóóóó" op zo'n New Kids toon :') Overigens niet in het openbaar :)) En nee, ik heb ook geen hekel aan homo's :')

Zo noemen mijn moeder en ik elkaar ook, of klöötzak, op z'n plat Utrecht's :')

Confession: Ik zit op dit moment met een bord carpaccio voor m'n neus, gewoon omdat het kan! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 23:11

Ik vertel tegen iedereen dat mijn pup netjes in de bench slaapt. Maar ze slaapt nu al 3 nachten bij mij op bed.

Overdag slaapt ze wel netjes in haar bench. Maar vind het zo sneu. Zo'n klein hummeltje.