De gezichten van de mensen achter ons zijn echt geniaal, we menen het namelijk helemaal niet maar dat weten zij niet...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Danique schreef:Mijn vriend en ik vinden het fantastisch om, zoals vanmiddag in de dierentuin, als twee enorme bitches tegen elkaar te praten. (''Wil jij suiker in je koffie?'' ''Nee.'' ''NOU, DOE JE HET LEKKER NIET JOH!'' ''NEE, INDERDAAD!''. Of ''LOPEN WE HIER G*DVERD*MME DOOR DIE F*CKING ROMANTISCHE CHINESE K*T TUIN, LOOP JIJ WEER MET JE KLAUWEN IN JE ZAKKEN!'').
De gezichten van de mensen achter ons zijn echt geniaal, we menen het namelijk helemaal niet maar dat weten zij niet...
Prachtig inderdaad, die blikken die je dan krijgt.
En dan heel dramatisch 3 meter verderop gaan staan/zitten

Staan we in de H&M tegen elkaar te schreeuwen 'EY VUILE paasei GA JE NOG WAT PASSEN OF NIET'
.
.
Blij om te zien dat wij niet de enige zijn.

ik heb soortgelijks ook met mijn vader als we bijvoorbeeld in de stad lopen: 'Julia ik vind het echt niet leuk dat je zo doet.' 'Oh, jeetje.. Wat jammer nou.' 'Ja nu moet je echt stoppen hoor! Anders ga ik gillen!' 'Nou meid(ik noem mijn vader altijd meid
), dan doe je dat toch lekker, ik loop wel door.'

Jara schreef:Whaha die gesprekken heb ik altijd met mn ouders![]()
Of als ik met mn broertje(21) en moeder boodschappen aan het doen ben, lopen we de hele winkel: mama mama mama mama mama ik wil (dit dat etc)
of, al stampvoetend: ik wil de flessen inleveren, neeee mama ikke doen (allebei tegelijk)
Dit houden we dan de hele middag vol
Stiekem dingen in het karretje gooien en dan schreeuwen en op de grond gaan zitten als hij nee zegt
Emmaa_ schreef:Jara schreef:Whaha die gesprekken heb ik altijd met mn ouders![]()
Of als ik met mn broertje(21) en moeder boodschappen aan het doen ben, lopen we de hele winkel: mama mama mama mama mama ik wil (dit dat etc)
of, al stampvoetend: ik wil de flessen inleveren, neeee mama ikke doen (allebei tegelijk)
Dit doe ik ook als ik met mijn vader boodschappen ga doenStiekem dingen in het karretje gooien en dan schreeuwen en op de grond gaan zitten als hij nee zegt
Wat heb ik toch een intens medelijden met jullie ouders... Emmaa_ schreef:Jara schreef:Whaha die gesprekken heb ik altijd met mn ouders![]()
Dit doe ik ook als ik met mijn vader boodschappen ga doenStiekem dingen in het karretje gooien en dan schreeuwen en op de grond gaan zitten als hij nee zegt
BaileyMix schreef:Ik roep altijd heel hard naar mijn moeder "Homóóóó" op zo'n New Kids toonOverigens niet in het openbaar
En nee, ik heb ook geen hekel aan homo's