Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knert schreef:IN Nederland geldt daar waar je kind geboren wordt, doe je in die gemeente aangifte.
Maar wat als je kind tijdens een vakantie in Egypte wordt geboren? En welk paspoort krijgt het dan?
En stel dat je dan toch een Nederlands paspoort krijgt. Wat is dan het criteria om toch een Egyptisch paspoort te krijgen?
Jennyxx schreef:Hoe kan een spin een web maken over de hele breedte van de tuin? Maakt hij hem dan eerst aan de ene schutting vast, klimt door de struiken en loopt hij over de tegels door de bloemen en dan via de andere schutting weer omhoog? Breekt zijn draadje dan niet ondertussen of blijft die nergens achter haken?
PrizTwir schreef:Waarom veegt een hond met zijn poten voor of na de grote behoefte?
Knert schreef:IN Nederland geldt daar waar je kind geboren wordt, doe je in die gemeente aangifte.
Maar wat als je kind tijdens een vakantie in Egypte wordt geboren? En welk paspoort krijgt het dan?
En stel dat je dan toch een Nederlands paspoort krijgt. Wat is dan het criteria om toch een Egyptisch paspoort te krijgen?
Riddershow schreef:Hier geldt dat als je een bepaalde tijd woont (mits geldig verblijfsvergunning ed) je ook de Nederlandse nationaliteit kunt krijgen. Maar wat ik begreep moesten ze al een tijd geleden terug, maar deden ze dat niet?
Ik kan me wel goed voorstellen dat NL geen onderdak wil bieden aan oorlogsmisdadigers (hun vader dus).
Leffroi schreef:Dan twijfelt die van mij nog een beetje of hij dominant wilt zijn of een doetje, want de ene keer doet hij het wel en de andere keer denkt hij er niet eens aan.
Maar verder heeft die van mij een best dominante karakter
Riddershow schreef:En ik vroeg me toevallig ook net af, want ik las dat hij militair was... Als militair (gewoon soldaat)moet je natuurlijk doen wat de baas zegt.. ben je dan ook verantwoordelijk? Het is al snel wat anders als je hoger geplaatst was uiteraard en ook bevelen gaf. Maar goed dat is denk ik weer een hele andere discussie.
PrizTwir schreef:Waarom veegt een hond met zijn poten voor of na de grote behoefte?
Damned schreef:Knert schreef:volgens mij moet je in Nederland wel een duidelijk nationaliteit hebben. Of twee maar je kunt niet ff kiezen toch?
Maar welke nationaliteit zou zij dan moeten hebben?Belgisch-Oekraiense ouders, geboren in Brazilie, wonend in Duitsland...