Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 23:41

Dat denk ik inderdaaf ook, echte docs gaan echt eeuwen mee. Volgens mij zijn deze deels echt leer, althans, staat zo'n labetje van leer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 00:51

elkee schreef:
Oeps, dubbele post.

Heb ook zitten denken aan echte docs, maar die schijnen heel pijnlijk te lopen als ze niet goed ingelopen te zijn. Dus dan maar neppe, net zo prima en lopen direct heerlijk :D

Ik heb met mijn docs nooit problemen gehad though. Ik vraag me echt af waar al die horror verhalen vandaan komen. Ik kocht ze, heb ze gelijk aangehouden en er vervolgens heel Nijmegen doorgewandeld. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 00:55

En leuke dingen staan er op je wishlist, Corien! Ik mag van mezelf na mijn verjaardag (november) ook een Michael Kors horloge aanschaffen, maar ik twijfel nog tussen een Michael Kors en een Marc Jacobs horloge. Heb gelukkig nog even de tijd. :D

Op mijn wishlist staan vooral schoenen:
roze of panterprint sperry's
witte lage all stars
sandaaltjes

bikini
high waisted levi's short
lichte spijker jeans
witte jeans met gaten bij de knieën
leuke shirts- want die heb je nooit genoeg. :Y)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 07:24

Oh ja Sperry's wil ik ook nog graag en eigenlijk ook nog adidas haha. Heb echt teveel kleding gekocht afgelopen maand dus moet zeker tot juli wachten. :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 08:44

Ik heb eerst maar es een nep MK gekocht om te testen of ik m überhaupt wel ga dragen maar ik draag ze echt te weinig om n echte te kopen haha.

Mijn outfit voor mijn vrije maandag:

Afbeelding

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 09:34

Rebeccaa schreef:
En leuke dingen staan er op je wishlist, Corien! Ik mag van mezelf na mijn verjaardag (november) ook een Michael Kors horloge aanschaffen, maar ik twijfel nog tussen een Michael Kors en een Marc Jacobs horloge. Heb gelukkig nog even de tijd. :D

Op mijn wishlist staan vooral schoenen:
roze of panterprint sperry's
witte lage all stars
sandaaltjes

bikini
high waisted levi's short
lichte spijker jeans
witte jeans met gaten bij de knieën
leuke shirts- want die heb je nooit genoeg. :Y)

Ik heb van meerdere mensen gehoord dat de MK sieraden heel snel verkleuren..!

Mijn wishlist:
1. High-wasted jeans
2. Ripped jeans
3. Mooie rok
4. Jurkjes
5. Zonnebril

Nummer 1&2 kunnen ook gecombineerd worden, ligt er maar net aan waar ik tegenaan loop.
Ik draag echt nooooit rokken en/of jurkjes, maar ben die shorts ook wel een beetje zat, dus ik ga maar eens op zoek naar iets wat me mooi staat..

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 10:03

Echt? Ik heb sinds vorig jaar een Michael Kors horloge en die ziet er nog steeds als nieuw uit!
Laatst bijgewerkt door Laurie op 15-06-15 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Valanee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 10:07

Dames, misschien heeft een van jullie nog wat aan zalando tegoedbon?
Is voor 10 euro korting bij een aankoop van tenminste 60 euro. Tot en met vandaag geldig.

Iemand die interesse heeft?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 10:11

Ik heb er nog 1 van 20,- bij besteding vanaf 75,- in de brievenbus liggen :') dus als ik daar nog iemand blij mee kan maken

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 10:48

Leuke outfit Eleionomae (poeh, mag ik je ook elei noemen?)

Ik wil graag nog zo'n basic shirt of hemd die van voor normaal is en dan achter lang. Een spijkerbroek tot op of net over mijn knieën en nog wat leuke hemdjes. Misschien ook nog een jurkje of rokje...

Wat vinden jullie trouwens van die high waisted bikini's? Je ziet ze steeds meer heb ik het idee.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 10:52

Haha ja hoor, geen probleem ;)
Ik vind high waisted bikini's wel tof, maar ik heb ze nog maar weinig gezien haha

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 10:55

Ik vond ze eerst wel leuk, erg 50's :) maar nu je ze meer ziet vind ik het niet meer zo leuk haha. Zoiets is alleen leuk als het iemand super goed staat en uniek is. Zoiets kan niet met alle figuren denk ik.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:07

Ik heb ook een panterprint high waisted bikini, vind het superleuk staan en het bedekt mijn buikje een beetje :+ vorig jaar gekocht bij de H&M.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:15

Ah ik baal echt :\ had vandeweek een superleuke blouse gezien op Zalando, mijn maat was uitverkocht dus aangegeven dat ik graag een mail wou als die weer binnen was. Ik was net weer op Zalando aan het kijken en ik vind hem nergens meer terug? Weet iemand hoe dat kan?

Mijn wishlist is nog zo lang :') 'probleem' is dat ik momenteel nog volop in afval-modus zit (wil nog 20kg kwijt) dus ik durf niet zo goed kleren kopen omdat ze waarschijnlijk binnen een paar maanden toch niet meer passen... Enkel shirtjes oid die ook nog leuk zouden staan als ze wat oversized zijn koop ik :+

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:20

Ik reageer hier verder nooit, maar las bovenstaande reactie en wou toch even reageren :) Die instelling op zalando werkt niet, zelf al meermaals ondervonden. Je moet het echt zelf in de gaten houden. Ik heb het ook al eens gehad met een jurk die ik graag wou hebben en die ook van de site verdwenen was. Paar dagen later stond die er 's ochtends wel plots terug op. Dus mijn advies is om het goed in de gaten te houden, best meerdere keren per dag.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:26

Dank voor je reactie Hvelreki! :-)

Wat vreemd zeg := die instelling werkte vorige keer bij schoenen wel nl. Zal het in de gaten houden!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:36

Leuke outfit Elei!

Die high waist bikinis vind ik persoonlijk niet zo heel erg mooi.

Die instelling van Zalando werkt bij mij wel hoor! Kreeg laatst nog een mail dat er weer iets op voorraad was. Het kan misschien wel zijn dat het artikel is uitverkocht en niet meer wordt bijgevuld.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:44

Hvelreki schreef:
Ik reageer hier verder nooit, maar las bovenstaande reactie en wou toch even reageren :) Die instelling op zalando werkt niet, zelf al meermaals ondervonden. Je moet het echt zelf in de gaten houden. Ik heb het ook al eens gehad met een jurk die ik graag wou hebben en die ook van de site verdwenen was. Paar dagen later stond die er 's ochtends wel plots terug op. Dus mijn advies is om het goed in de gaten te houden, best meerdere keren per dag.

Die instelling werkt prima ;) Alleen als producten helemaal van de site verdwijnen (bvb omdat ze in de Lounge lopen), valt die melding idd weg. Net zoals dat sommige artikelen ineens van je verlanglijstje verdwijnen, terwijl ze een week later wel weer in de shop zitten.

Van welk merk was de blouse, Billionache?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 12:31

Nochtans heb ik dit echt al vaak gehad hoor, bestel regelmatig bij zalando. En dat waren dus ook artikelen die niet tijdelijk van de site verdwenen waren, maar gewoon terug op voorraad waren zonder dat ik een mail had gekregen.. Ik zal het dan anders verwoorden: Die instelling werkt soms (en bij mij blijkbaar nooit ^) ) niet goed :) Dus zou het gewoon goed in de gaten houden, best kans dat het er vanzelf terug opkomt. En anders even contact opnemen met klantendienst (die in mijn ervaring wel goed is bij zalando), soms verdwijnen artikelen natuurlijk definitief.
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 15-06-15 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 12:34

Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met dit systeem :n Alleen dus met artikelen die in de Lounge lopen.
Bestel zelf ook heel regelmatig bij Zalando, zeker een paar keer per maand :j

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 12:38

Mm gewoon pech dan blijkbaar. Zal wel aan mij liggen _O- Maar het is wel oervervelend, zit ik te wachten op een mailtje, blijkt dat het ondertussen al terug leverbaar is. Terwijl van andere webshops wel gewoon mailtjes binnenkomen. Maar verder vind ik Zalando echt een superfijne webshop :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 12:48

elkee schreef:
[ [url=m/gCXtoV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Outfitje van vandaag geweest :)

Ik heb hier ook neppe docs aan, Emma. 41 euro (had korting van een 10tje) bij Sarenza :D
Gekocht voor o.a. Sziget ook

Ohhh leuk! Zou dit zo zelf aan kunnen trekken!

edit: en die van Eleionomae ook! Leuk leuk!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:06

Valanee schreef:
Dames, misschien heeft een van jullie nog wat aan zalando tegoedbon?
Is voor 10 euro korting bij een aankoop van tenminste 60 euro. Tot en met vandaag geldig.

Iemand die interesse heeft?

Jaaa ikeeeee!!!
Heb je een pb gestuurd, ga het gebruiken voor nieuwe nikes hihi

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:16

Zou echt balen als hij niet meer aangevuld wordt -O-

Probleem is dat ik ook nergens een screenshot of specificaties heb opgeslagen. Dom natuurlijk! Het was zo'n 'houthakkershemd' blouse, volgens mij van Only of New Look (heb al gekeken op hun webshops maar vind 'm niet terug). Exacte kleuren weet ik helaas niet weer, weet nog wel dat de prijs zo rond de €25 lag.

Maar dat wordt dus de website in het oog houden :Y)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:21

Oei, dan wordt het ook wel heel moeilijk om de klantendienst uit te leggen welke je bedoelt :\ Hopelijk komt hij nog terug!