Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elkee schreef:Oeps, dubbele post.
Heb ook zitten denken aan echte docs, maar die schijnen heel pijnlijk te lopen als ze niet goed ingelopen te zijn. Dus dan maar neppe, net zo prima en lopen direct heerlijk

Rebeccaa schreef:En leuke dingen staan er op je wishlist, Corien! Ik mag van mezelf na mijn verjaardag (november) ook een Michael Kors horloge aanschaffen, maar ik twijfel nog tussen een Michael Kors en een Marc Jacobs horloge. Heb gelukkig nog even de tijd.
Op mijn wishlist staan vooral schoenen:
roze of panterprint sperry's
witte lage all stars
sandaaltjes
bikini
high waisted levi's short
lichte spijker jeans
witte jeans met gaten bij de knieën
leuke shirts- want die heb je nooit genoeg.
dus als ik daar nog iemand blij mee kan maken 
maar nu je ze meer ziet vind ik het niet meer zo leuk haha. Zoiets is alleen leuk als het iemand super goed staat en uniek is. Zoiets kan niet met alle figuren denk ik.
vorig jaar gekocht bij de H&M.
had vandeweek een superleuke blouse gezien op Zalando, mijn maat was uitverkocht dus aangegeven dat ik graag een mail wou als die weer binnen was. Ik was net weer op Zalando aan het kijken en ik vind hem nergens meer terug? Weet iemand hoe dat kan?
'probleem' is dat ik momenteel nog volop in afval-modus zit (wil nog 20kg kwijt) dus ik durf niet zo goed kleren kopen omdat ze waarschijnlijk binnen een paar maanden toch niet meer passen... Enkel shirtjes oid die ook nog leuk zouden staan als ze wat oversized zijn koop ik
Die instelling op zalando werkt niet, zelf al meermaals ondervonden. Je moet het echt zelf in de gaten houden. Ik heb het ook al eens gehad met een jurk die ik graag wou hebben en die ook van de site verdwenen was. Paar dagen later stond die er 's ochtends wel plots terug op. Dus mijn advies is om het goed in de gaten te houden, best meerdere keren per dag. 
die instelling werkte vorige keer bij schoenen wel nl. Zal het in de gaten houden! Hvelreki schreef:Ik reageer hier verder nooit, maar las bovenstaande reactie en wou toch even reagerenDie instelling op zalando werkt niet, zelf al meermaals ondervonden. Je moet het echt zelf in de gaten houden. Ik heb het ook al eens gehad met een jurk die ik graag wou hebben en die ook van de site verdwenen was. Paar dagen later stond die er 's ochtends wel plots terug op. Dus mijn advies is om het goed in de gaten te houden, best meerdere keren per dag.
Alleen als producten helemaal van de site verdwijnen (bvb omdat ze in de Lounge lopen), valt die melding idd weg. Net zoals dat sommige artikelen ineens van je verlanglijstje verdwijnen, terwijl ze een week later wel weer in de shop zitten.
) niet goed
Dus zou het gewoon goed in de gaten houden, best kans dat het er vanzelf terug opkomt. En anders even contact opnemen met klantendienst (die in mijn ervaring wel goed is bij zalando), soms verdwijnen artikelen natuurlijk definitief.
Alleen dus met artikelen die in de Lounge lopen.