Mag ik me ook melden ? Slaap niet voor 12 uur (met hoge uitzondering) en verveel me dood Weet dat t beter is mobiel enz weg... Maarja weet ook verder niks te doen
De laatste tijd slaap ik echt vreselijk slecht, de enige momenten dat ik goed slaap is als ik bij mijn vriend ben, dan kan er een bom af gaan, maar ik slaap gewoon door Maar helaas zie ik hem alleen in de weekenden dus de rest van de dagen lig ik alleen maar te draaien in mijn bed en hopen dat ik een beetje optijd kan slapen..
En vandaag is wel echt een top dagje, ben bij een vriendin blijven slapen, maar ze terroriseert me een beetje, heb net een uurtje mogen slapen van haar en toen liet ze me in haar slaap wakker schrikken Helaas ben ik nu alweer een aantal uur wakker in hoop dat mn lichaam zo weer wil gaan slapen, maar die heeft er nog niet veel zin in haha
Gefeliciteerd Murthul!!
En heel erg balen van je ponykamp meis! Misschien toch niet onverstandig om het deze morgen even te melden bij de begeleiding of je ouders!
Tigress
Geplaatst: 27-07-15 04:11
en toen was het 4 uur snachts en kon ook ik mij gaan melden
Normaal gesproken een goede slaper. Ga rond 12 uur, hooguit 2 uur, mijn oogjes dicht doen en lekker pitten, maar vannacht ben ik weer eens de drive thrugh van de muggen -.-'' Ik kwam om 2 uur pas in slaap, om 5 uur gaat mijn wekker weer. Ik al balen want dat waren maar 3 uurtjes slaap...vervolgens hoor je 1x een mug. Prima, oorplugjes in, dan zuiver ik het geluid tenminste weg. Hopend dat het een mannetje is en hij me verder met rust laat Tuurlijk, het is een vrouwtje en nu zijn mijn enkels en voeten lek geprikt want die lagen buiten boord -.-''
Lang verhaal kort; Teeeeeeeeeeeeeeeering jeuk aan mijn enkels nu, ik kom niet meer in slaap, en over een uur moet ik er toch uit, dus ik ga de moeite van slapen nu ook niet meer nemen
- Murth, gefeliciteerd!!
lovee
Geplaatst: 27-07-15 04:36
Hier mijn laatste nachtje . straks even naar paardjes en dan lekker slapen en dagje hangen
Mooi dat je nog even geslapen hebt.. Ik sliep om half 3 ofzo nog eens en ik was vergeten mn mobiel op stil te zetten. Mn vriend is op vakantie en moest om 6:45 op dus die stuurde berichtjes en toen werd ik wakker en om 8 uur ofzo ging die weg en viel ik weer in slaap tot 10:45 ofzo. Raar patroon
Silkwood
Geplaatst: 27-07-15 11:54
.
Laatst bijgewerkt door Silkwood op 25-06-22 00:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Is het weer bij jullie ook zo bagger? Ik had om 2 uur met een stalgenootje afgesproken maar t regende zo hard dat we t verplaatst hebben naar woensdag. En nu is t droog -.-
hier in duitsland regent het. Zijn nu aan het varen naar nederland
love_mandy
Geplaatst: 27-07-15 17:14
Hier heeft het zowat de hele dag geregend. Denk dat het 2 uurtje even droog is geweest, toen heb ik de deur open gezet. maar nu komt het alweer met bakken uit de hemel