Zal zo even alles teruglezen en reageren

Ik ben nog steeds zoekende, heb nu inmiddels ook een berichtje op Facebook gezet, eens kijken wat dat oplevert
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

WinSel schreef:Even weer bijgelezen
Rebecca hoe gaat het met de konijnen ren ?
IanRowan gefeliciteerd met je appartement![]()
San4nie jij ook gefeliciteerd met je woning ! Super
Nynke, helemaal naar het zuiden, grote stap ! Veel succes
Eight jij ook gefeliciteerd, wat fijn dat jullie allemaal een huisje hebben gevonden
Ik hoop binnenkort ook te kunnen melden dat ik een huisje heb gevonden, maar het gaat helaas nog niet zo snel… Jullie nog tips/sites waar huurwoningen op staan ?
purny schreef:Ik ben er vandaag achter gekomen dat alleen wonen toch niet ideaal is. Gister heb ik tijdens mijn les mijn rechterarm volledig vastgezet. Of ik heb me vannacht op de een of andere manier ontzettend vastgelegd ik weet het niet. Ik kan me arm bijna niet omhoog doen. Een man in de huis zou dus wel lekker zijn nu die de afwas zou doen
.
, lijkt me helemaal niks
. Het liep hier af en aan, voordeur stond gewoon open. Afspraak was om 16.15 maar was een kwartier te laat dus had nog gebeld van te voren dat ik wat later was. Kwam ik daar aan, was het gewoon een soort open huis idee
.
. Ja huisje was verder hartstikke prima alleen ik was een beetje overdonderd. Ik heb nog nooit eerder een huis bezichtigd en ik was helemaal alleen + had bijna 3u in de auto gezeten dus was een beetje flabbergasted toen ik daar aankwam. Maar hij zei tegen iedereen denk er even over na, slaap er een nachtje over en laat maandag maar wat weten. Dus ja....
Nynke1 schreef:Vraagje; is het normaal dat als je een bezichtiging plant voor een huurwoning dat er dan nog een stuk of 7 andere geïnteresseerden rondlopen? Ik vond het een beetje vreemd, heb in totaal 7 uur in de auto gezeten voor een rondje door het huis en klaar.