Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:39

Ik herken het ook wel en ik heb ook vaker zo'n periode dat ik me ook gewoon nergens fijn in voel.

Ik heb nu dit setje aan;
http://nl.tinypic.com/r/s4tp1z/8
Ik heb die broek een tijdje geleden gekocht en vind hem erg leuk, draag graag dat soort broeken. Ik voel me alleen totaal niet fijn in gewoon van die basic hemdjes, zoals nu dus. Maar ik heb nog niks anders gevonden waar ik hem anders leuk mee zou kunnen combineren.

Het liefst draag ik namelijk van die wat los vallende hemdjes en blousjes, van een wat doorzichtige stof zeg maar. Zodat mijn brede heupen niet te zien zijn.. je ziet namelijk precies de vormen van mijn bovenlichaam in dit hemdje.

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:43

Goh wat een reacties! Ben overigens best tevreden met mijn lichaam. Vond het gek want ik heb 3 skaterdresses en die staan me wel goed! Al zeg ik het zelf :o
Misschien dat ik 1 of 2 shirtjes ga houden, vindt die met die tijger ook wel leuk voor op mijn "slonsy"dagen met een blazertje en dat de rest vandaag of morgen nog terug op de post gaat.
Misschien toch eens kijken naar zo'n high waist short, die gaan in de winter eventueel ook nog met een panty en hakken.
Die rok zal waarschijnlijk niks voor mij zijn! No big deal van maken haha
Zalando maar eens afstruinen naar zo een short!

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:00

Ik zou willen dat ik jullie figuur heb. Strak hemd aan kunnen of een jumpsuit. Helaas zak dat niet lukken.
Of ik moet weer liefdesverdriet krijgen.Ben ik in 3 weken 8kg kwijt :')

Heb een buikje maar trek ook zo min mogelijk strakke kleding aan dat het opvalt. Ben tevreden met mezelf, als mensen het niet mooi vinden kijken ze naar lekker ergens anders heen.. enige wat mij stoort is soms mijn bolle kop.Maar dat is een familie trekje helaas haha

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:00

Ik vind dat je een mooi en slank figuur hebt hoor mexx_lady! Je hebt echt een geweldig paar killerlegs! <3
Volgens mij voelt iedere vrouw haar eigen weleens zo! Ik had het laatst zelf ook toen ik een jumpsuit ging passen! :j

Mijn jurkje van nelly.com heb ik trouwens ontvangen, ben er erg blij mee! :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:05

Ik ga het shoppen maar even laten voor wat het is en ga het doen met de kleren die ik heb. Het is toch geen weer om rond te lopen in een short op dit moment!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:08

_mexx_lady_ schreef:
Ik ga het shoppen maar even laten voor wat het is en ga het doen met de kleren die ik heb. Het is toch geen weer om rond te lopen in een short op dit moment!

Laat ik nou net in m'n short zitten achterthuis :')
Het is hier bloedheet 27 graden. :7

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:11

Hier is het zo benauwd maar te koud om in een short rond te lopen! Grijs en donker en het is nog net niet aan het onweren volgens mij! En dan heb je zomervakantie :')

Even een vraagje.. Ik heb een high waisted short die ik best wel leuk vind maar liever in het zwart had gezien. Iemand ervaring met donkerblauwe jeans naar zwart te verven?

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:19

Fijn Adecuada :D

Jolandaa, iedereen is op zijn eigen manier mooi! En gelukkig is er leuke kleding te vinden voor ieder figuur. En als je niks kunt vinden, tips geven we hier graag.

Ik heb zelf altijd problemen met mijn enorme mannen-bovenarmen. Heeft heel, heel lang geduurd voordat ik iets mouwloos durfde te dragen. Maar met de hitte hier in het dal is mouwloos gewoon prettiger..

Hier dan een foto van 'DE outfit' (kon m'n leren jasje even niet vinden). Nee zonder grapjes, hier voel ik me gewoon zelfverzekerd in en het zit als een pyjama :Y)
Slechte fotokwaliteit; woon op het moment in een jongenskamer, kortom, spiegel is volgestickerd en behangen met naakte vrouwenposters :')
Afbeelding

En een losvallende maxi jurk van de H&M die ik vermaakt heb, volgens mij heeft Fioon hem ook. Maar met mijn cupmaat is zo'n hoog gesloten V-hals niet bepaald flatterend. Dit staat beter, lijkt het net iets kleiner.
Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:24

Zoooooo die eerste jurk doet je figuur goed uitkomen :wow:

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:43

Jeetje, die eerste outfit staat je prachtig zeg! Zoiets zou ik ook uit de kast trekken als ik jou was, damn, you look hot! :D
De tweede vind ik je ook erg leuk staan!
Ik ga toch maar eens kijken of ik ook nog een leuke maxidress kan scoren, vind ze toch wel erg leuk. Ook al heb ik een kledingstop :o

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:44

Die eerste jurk staat echt fantastisch bij je figuur Dirndl!
De tweede is ook erg leuk, maar persoonlijk hou ik meer van strakkere jurken.
Ik vind je bovenarmen trouwens ook absoluut niet mannelijk hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 15:26

Mexx- ik heb ooit een broek die donker was, zwart willen verven, en het resultaat was echt heel lelijk. Geen aanrader, in elk geval. :')

Ik zit hier overigens ook in een shortje, hier is het prachtig weer. :D

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 15:36

Wauw. Wat zijn die jurken mooi bij jou! Vooral de eerste!

Ik zit nu in spanje, dus ben blij dat ik toch redelijk veel shorts en luchtige shirts heb gekocht hoor. Ik bak!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:15

Rebeccaa schreef:
Mexx- ik heb ooit een broek die donker was, zwart willen verven, en het resultaat was echt heel lelijk. Geen aanrader, in elk geval. :')

Dank je dan ga ik marktplaats,... maar eens afschuimen naar een leuk shortje

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:38

Thanks ladies, *bloos*. Naar jullie commentaar te oordelen moet ik volgens mij al die negatieve gedachten over m'n figuur maar eens de deur uit gooien :)

Mexx, bij mij werkte verven wel, maar ligt heel erg aan de stof en hoe die bewerkt is. Dus misschien wel zo veilig om op marktplaats gewoon een zwarte short te zoeken. Succes!

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 18:05

_mexx_lady_ schreef:
Rebeccaa schreef:

Dank je dan ga ik marktplaats,... maar eens afschuimen naar een leuk shortje

Geen idee of je een primark in de buurt hebt, en of ze de shortjes nog hebben, maar ik heb hier vorige zomer een fijn high-waisted zwart shortje vandaan. Misschien zou je daar eventueel een poging kunnen wagen?!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 19:08

Dichts bijzijnde Primarken liggen beide op een dik uur rijden.. Helaas..
Ken wel iemand die er werkt maar dan moet ze dat opsturen en zonder passen enz dat ik weer zoveel werk want Primark was perfect geweest haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 11:03

Meiden, ik heb jullie hulp nodig! Ik had namelijk geshopt, maar nu kom ik een aantal problemen tegen. Ik heb namelijk twee tops gekocht, maar die zijn moeilijk te 'combineren'. Ik heb ze namelijk gekocht special voor de zomer, maar bij alle twee is het onmogelijk om er een zwart hemdje onder te combineren, omdat de topjes zo zijn, dat een zwart hemdje er echt geen gezicht onder is. Vooral op de achterkant ziet dat er gewoon niet uit. Alleen als je een vestje erover draagt, ziet je het niet, maar een vesje met dertig graden zie ik niet zo zitten. :=
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 11:08

@[***]: Waarom een zwart hemdje eronder dan? Ze kunnen toch prima zonder hemdje? Of mis ik iets op de foto waardoor het niet kan :=

Ik zou zeggen een strapless BH eronder, dan zie je waarschijnlijk zo min mogelijk (geen bandjes, geen bh randje). En anders een leuke bandeau top die erbij past qua kleur(en), dan zie je denk ik hooguit een stukje van het topje.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 11:57

Inderdaad zo een bandeau eronder aandoen. Vind het eigenlijk prima kunnen hoor. Het is gewoon open maar dat is denk ik iets waar je aan moet wennen.

Ben aan het twijfelen om deze short te kopen. Heb hem al zo goed als maar ik ben bang dat hij wel heeeeel erg kort gaat zijn. Of lijkt dat maar zo?
http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dam ... short.html

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:00

Ik gok dat dat shortje precies op het randje van je billen komt Mexx lady! Afgelopen week heb ik al twee meiden met zo'n shortje in de stad zien lopen en dat vond ik echt niet kunnen persoonlijk. Vind dat net een beetje tè.. :=

En ik ben echt niet preuts, op vakantie zou ik zoiets wel makkelijk dragen. Maar in Nederland moet ik er niet aan denken, dan is een paar cm langer toch wel beter :j

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:06

Oh ik zou willen dat ik ook zonder BH kon lopen :') Maar doe er inderdaad een leuke bandeau onder aan, gewoon een zwarte, of onder de roze top nog een met een leuk printje. Bij de C&A verkopen ze ze in dubbel pak, niet duur, en hele leuke ertussen!

Oef Mexx, ja die is heel erg kort. Kijk maar: Hij heeft geen broekspijpen, maar houdt gewoon bij de onderkant van de billen op. Maar is wel iets wat je met jouw benen prima kunt hebben! Of je je er fijn in voelt is natuurlijk een ander verhaal :)

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:09

Ik heb een vraagje:
Ik heb afgelopen week in de vero moda een mintgroen shortje willen passen, maar mijn maat zat er helaas niet bij. Nu heb ik de hele site van de vero moda afgezocht, maar het shortje kan ik niet vinden. Weet iemand nog een fijne site (liefst leveren binnen 1 week) waar ze een vergelijkbaar mintgroen shortje hebben??

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:14

Sjah ik heb volgens mij onderbroeken die langere pijpen hebben :')
Op zich heb ik er geen problemen mee maar iets langer zou toch fijn geweest zijn. Denk dat ik maar gewoon een lange broek zelf ga afknippen :')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:17

Was het een korte short, of ietsjes langer? Hoe zag 'ie er ongeveer uit? Aan alleen de kleur kunnen wij natuurlijk niet afleiden of 't vergelijkbaar is ;)

Enige wat ik tot nu toe van Vero Moda in mintgroen (of iets wat erop lijkt) kon vinden, is deze: http://www.wehkamp.nl/damesmode/broeken ... &PI=0&SM=0