Uhm... een stylesheet is CSS en geen HTML, dus er is niet echt sprake van een body. Voor de kenners, dit is de stylesheet waar het om gaat.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chanen schreef:Was na al die jaren aanmodderen ook wel hoog tijd.Ik ben nu Master of Science in de Medisch Farmaceutische Wetenschappen. Hele mond vol, maar het houdt in dat ik me met de ontwikkeling van medicijnen bezig ga houden. Althans, ik wil graag het onderzoek in. Of dat ook gaat lukken is een tweede, want de banen liggen in die sector niet echt voor het oprapen.
Uhm... een stylesheet is CSS en geen HTML, dus er is niet echt sprake van een body. Voor de kenners, dit is de stylesheet waar het om gaat.
Marit schreef:Ik weet dat een stylesheet CSS isMaar ik neem aan dat je bij je CSS bestand ook een HTML bestand hebt
Het ligt eraan hoe dat HTML bestand is opgebouwd, als je je lettertype overal wilt aanpassen. Je CSS verwijst naar elementen in je HTML bestand.
Chanen schreef:Het is absoluut een interessante studie, maar ook behoorlijk pittig. Het heeft me de nodige moeite gekost om er doorheen te komen. Maar hé, het is me uiteindelijk gelukt! Nu nog hopen dat ik ook een baan vind die in mijn straatje past.
@ Jans: Bedankt voor de tip, maar voor mijn vakgebied vind ik mijn blog geen geschikte plek om mezelf aan te prijzen. Bovendien betwijfel ik of ik het juiste publiek trek om er ook maar iets aan te hebben.Marit schreef:Ik weet dat een stylesheet CSS isMaar ik neem aan dat je bij je CSS bestand ook een HTML bestand hebt
Het ligt eraan hoe dat HTML bestand is opgebouwd, als je je lettertype overal wilt aanpassen. Je CSS verwijst naar elementen in je HTML bestand.
Haha, sorry voor het misverstand.
Ik maak gebruik van een standaard Wordpress theme en die bestaat, afgezien van de stylesheet, volledig uit PHP-bestanden. Van HTML heb ik nog wel verstand, maar PHP gaat mijn pet te boven. Ik heb al wel uitgevonden waar ik mijn lettertype kan aanpassen naar een standaard lettertype, maar niet hoe ik een lettertype kan importeren. Dat is wat ik uit probeer te zoeken.