Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fientje80

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 15:54

Ik ben nog steeds aan het wachten op een antwoord van een advertentie van een scheermachine :D Die man moet even reageren, want ik wil m heeeel graag hebben :o

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:27

Pfff had ik een bod gedaan op een advertentie, krijg ik mail dat ze daarmee akkoord gaat, had t op dat moment erg druk dus niet meteen gereageerd. Stuur ik vanochtend een mail van prima, wanneer kan ik het ophalen. Krijg ik mail terug ja je reageerde niet dus heb het al verkocht!
Nou normaal reageer ik niet meer maar nu wel op een fatsoenlijke manier laten weten dat ik het dom vind dat ze niet eens 24 uur kan wachten op een mail terug!
Balen weer :(

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:17

Das het nadeel van mobiel internet.
Ik word er zelf ook ongeduldig van.

Maar eerlijk is het niet nee.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 18:17

Hoe is het trouwens afgelopen met dat topic over jou, Tyrcanol? Heb je daar nog iets over gehoord?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:35

Nee helemaal nada.
Zelfs niks van een modje wat ik wel had gedacht.
Ze heeft zelf ook niets meer laten horen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 18:37

Noujá zeg wat slecht.
Normaal gesproken hoef je hier maar een verkeerde scheet te laten en er zit een mod bovenop.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:38

Ik vind t anders niet erg hoor :o

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:26

Vervelend arabcarla, maar ik snap de verkoper wel..
Je hebt vaak genoeg te maken met mensen die uiteindelijk niks meer van zich laten horen...
Zeker bij een artikel dat 'niet zo in trek' is, ben ik ook van wie t eerst wil afhandelen verkoop ik t aan..

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:28

Ja maar binnen 24 uur, als ik goed kijk had ze om 23 uur in de avond mail gestuurd en ik had om 16 uur weer gereageerd, dit vind ik wel extreem vroeg!
Maar ja nu maar weer op zoek naar een ander!

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:44

NienkeV1994 schreef:
Heb op marktplaats een advertentie staan dat ik Eurostar stripe ins zoek, krijg ik een mailtje van een Pool dat hij ze wel van me wil kopen :')

Hahahahaha.......lezen.....tja het blijft soms zooooo lastig :+

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:45

bugpluisje schreef:
NienkeV1994 schreef:
Heb op marktplaats een advertentie staan dat ik Eurostar stripe ins zoek, krijg ik een mailtje van een Pool dat hij ze wel van me wil kopen :')

Hahahahaha.......lezen.....tja het blijft soms zooooo lastig :+

Als je als Pool op een Nederlandse site zit wel :p beetje apart dat er buitenlanders op marktplaats zitten xd

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 23:02

Mp is erg hot Nienke......zeker ook onder onze buitenlandse medemens. Bij ons veel Polen die in nl werken maar in Polen wonen qua thuisbasis....maar wel weer grappig hahaha

Ik vandaag weer planten verkocht. Mevr wilde ook een plant waar ik al 2 biedingen op had. Ondanks mail aan de bieders nog niets gehoord.......heb de plant dus aan mevr verkocht anders blijf in er strsks weer mee zitten. Veel bieders zijn op het moment van het " sjaak af haak" type helaas...... :o

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 23:04

Ik hoor ook van sommige verkopers niks meer! Ik vraag om gegevens en ineens geen antwoord meer! Ook na mail 2 en 3 niet. :(

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 23:04

bugpluisje schreef:
Mp is erg hot Nienke......zeker ook onder onze buitenlandse medemens. Bij ons veel Polen die in nl werken maar in Polen wonen qua thuisbasis....maar wel weer grappig hahaha

Ja oké maar die hebben er toch niks aan als ze de advertenties niet begrijpen :')

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 00:50

Of ze kunnen een beetje nederlands en dachten het te begrijpen... ik denk dat je een beetje op moet passen met wat je zegt over buitenlanders op mp, niet zo aardig. Ik ken er zat die op mp rondstruinen en de taal niet 100% beheersen.
Ik woon bijvoorbeeld in Duitsland, toen ik hier net kwam wonen en de Duitse taal nog niet vloeiend onder de knie had, moest ik ook erg puzzelen hoor!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 10:05

Herinneren jullie je die oranje-overdosis-uit-het-jaar-pijp tafeltjes nog? Dit weekend opgehaald door een enthousiaste man die samen met zijn vriendin hun eigen flat retro aan het aankleden waren. Hij was erg blij met de tafeltjes, kwam ze netjes halen met de auto, geen gezeur en 25 euro handje contantje.
Vind het eigenlijk wel grappig, 1 advertentie op Kapaza en een droomverkoop (ok, wel even 2 weken geduld gehad)...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 10:06

Mooi zo +:)+

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 10:12

Dat zijn de betere verhalen!

Pfff, stomme postnl. Vandaag moet pakketje met BM-aankoop komen dus werk ik thuis, maar wil wel even weten hoe laat ongeveer zodat ik daaromheen mijn pauze kan plannen en dan ook ff boodschappen kan gaan doen. Staat er nondeju "tussen 8.30-21.30" }:0 Hallo, mensen hebben een leven?? Als ze nú nog niet eens weten of ze 's morgens, 's middags of 's avonds komen vandaag....

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 10:15

Bij ons komt er op maandag sowieso al niks

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 10:40

Ik heb een vraagje en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mijn zadel staat op MP en nu heb ik een bod van iemand uit Belgie, zij vraagt nu mijn iban en bic (logisch) maar ook mijn huisadres heeft zij deze echt nodig voor het overschrijven? :o

Sorry ben misschien een beetje TE wantrouwend maar hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 10:41

Vandaag een mailtje van marktplaats dat ik het geld van de betaalde advertenties van de afgelopen tijd terug krijg! Ik had geklaagd dat ik het geld terug wilde omdat die berichten niet aankwamen. Daar ben ik wel blij mee! :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 10:44

Mchll__ schreef:

Mijn zadel staat op MP en nu heb ik een bod van iemand uit Belgie, zij vraagt nu mijn iban en bic (logisch) maar ook mijn huisadres heeft zij deze echt nodig voor het overschrijven? :o

Sorry ben misschien een beetje TE wantrouwend maar hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Ja, vanuit Belgie is dat nodig. Heb ooit ook een zadel naar Belgie verkocht, zelfde verhaal. En toen ik iets uit Belgie kocht en geld moest overmaken, ook zelfde verhaal.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 10:47

Zo raar dat het een wel aankomt en het ander niet, had gemaild naar verschillende mensen en eentje had ik netjes dezelfde dag bericht op.
Van de andere hoor je gewoon niks meer.....
Hoop dat die storing (als het daar door komt) snel verholpen is!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 11:08

hahahatsjoe schreef:
Mchll__ schreef:

Ja, vanuit Belgie is dat nodig. Heb ooit ook een zadel naar Belgie verkocht, zelfde verhaal. En toen ik iets uit Belgie kocht en geld moest overmaken, ook zelfde verhaal.

Ik verkoop met enige regelmaat naar Belgie, maar huis adres is nog nooit nodig geweest. Iban en bic wel.
Wellicht dat ze gewoon wil checken of ze niet wordt opgelicht? :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 11:12

Je moet in principe een adres invullen, maar dat mag ook het adres van de bank zijn volgens mij :)